ZAGUBIENI W NAWII
15. Roztoka Wcieleń
Witajcie, Zagubione Dusze! Stoicie nad ROZTOKĄ WCIELEŃ. Oto kres waszej tułaczki. Tu zostawiliście swoje ciała, do których teraz wracają Wasze dusze. Nie było Was na tyle długo, że koczownicy zdążyli już opuścić Wasze terytorium. Kiedy tropiąc Was natrafili na pozbawione dusz ciała, przerazili się, pomyślawszy, że zdziesiątkował Was jakiś tajemniczy i nagły pomór. Zawrócili więc swe hordy i ruszyli tam, skąd przyszli. Przedtem jednak ich szamani odprawili w pobliżu modły, a przy Waszych ciałach złożyli OFIARNE LALECZKI, mające uchronić ich przed domniemaną zarazą. Nie niszczcie ich, a zapewnią wam szczęście i dobrobyt.
Znaleźliście swoje ciała. Dokonała się powrotna inkarnacja. Niebezpieczeństwo minęło.
Podziękujcie bogom za schronienie oraz opiekę i wracajcie bezpiecznie do swoich siedzib.
GEOCACHE: Kesz to mały klipsiak. Jego współrzędne są oczywiście fikcyjne. Prawdziwe kordy otrzymacie wpisując w miejsce liter znalezione w poprzednich skrzynkach gry odpowiedniki cyfrowe według wzoru:
N AB.CD.EFG
E HI.JK.LŁM
Do znalezienia kesza finałowego potrzebne jest zdobycie następujących skrzynek:
Skrzynka jest piętnastym - finałowym etapem gry nocnej "Zagubieni w Nawii" realizowanej w ramach II Świętokrzyskiego Keszowania - Ameliówka 2015. Kesze zostały opublikowane jako tradycyjne i można je zdobywać w dowolnej kolejności, jednak jeśli chcecie choć trochę poczuć klimat oryginalnej gry, zachęcamy do zdobywania ich nocą i zgodnie z kolejnością sugerowaną w scenariuszu (patrz numery przy nazwach skrzynek). Ze skrzynek nic nie należy zabierać. W logbookach skrzynek znajdziecie literki z cyfrowymi odpowiednikami - spiszcie je, bo to one pomogą Wam dotrzeć do skrzynki finałowej. W czterech keszach znajdziecie też nazwy żywiołów, które będą potrzebne do ich zalogowania.
Scenariusz gry jest chroniony prawami autorskimi zgodnie z zapisami "Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych" (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83). Chcesz wykorzystać scenariusz? Nie ma sprawy, ale najpierw zapytaj autora, co, jak, dlaczego i na jakich warunkach.