ZAGUBIENI W NAWII
1. Exodus
Właśnie zwiadowcy donieśli o potężnych hordach koczowników zbliżających się do obszarów zamieszkanych przez Słowian. Na wiecu starszyzny zjednoczonych plemion podjęto decyzję o opuszczeniu zajmowanych siedlisk w celu znalezienia terenów bardziej sprzyjających prowadzeniu wojny obronnej.
Oto jednak zgubiliście drogę. Jesteście wyczerpani i u kresu nadziei, ale ani Wam myśleć o chwili wytchnienia.
Trzeba Wam ruszać dalej, a musicie się spieszyć, bo pierwsze zagony wroga znaczą już łunami nocne niebo nad horyzontem. Jedyna otucha w tym, że bogowie wysłuchają modłów i udzielą schronienia w NAWII - słowiańskich zaświatach, do których wejście - BRAMA ŚWIATÓW - znajduje się gdzieś w okolicy wśród leśnych ostępów. Musicie się tam udać i prosić WELESA - Pana Zaświatów o pozwolenie przejścia do NAWII.
Ruszajcie bez zwłoki do BRAMY ŚWIATÓW.
GEOCACHE: Kesz to mały klipsiak ukryty na kordach.
Skrzynka jest pierwszym etapem gry nocnej "Zagubieni w Nawii" realizowanej w ramach II Świętokrzyskiego Keszowania - Ameliówka 2015. Kesze zostały opublikowane jako tradycyjne i można je zdobywać w dowolnej kolejności, jednak jeśli chcecie choć trochę poczuć klimat oryginalnej gry, zachęcamy do zdobywania ich nocą i zgodnie z kolejnością sugerowaną w scenariuszu (patrz numery przy nazwach skrzynek). Ze skrzynek nic nie należy zabierać. W logbookach znajdziecie literki z cyfrowymi odpowiednikami - spiszcie je, bo to one pomogą Wam dotrzeć do skrzynki finałowej. W czterech keszach znajdziecie też nazwy żywiołów, które będą potrzebne do ich zalogowania.
Scenariusz gry jest chroniony prawami autorskimi zgodnie z zapisami "Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych" (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83). Chcesz wykorzystać scenariusz? Nie ma sprawy, ale najpierw zapytaj autora, co, jak, dlaczego i na jakich warunkach.