Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Najnowsze skrzynki RSS icon Kesze zagraniczne
Data publikacji Skrzynka Założyciel Województwo Najnowsze logi
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania [RPP] WKS 10 moku.stg pomorskie Znaleziona 30-09-2020
Pawelec134 (Znaleziona):
Podjechaliśmy do punktu ze spoilera, szybko wydobyłem element oświetlenia rowerowego i w aucie delikatnie pozbawiłem go obudowy, i nic. Powrót  i głębsza p(...)
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania COS SG im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego jozkam zachodniopomorskie Znaleziona 28-09-2020
RedKrosss (Znaleziona):
Dziękujemy za keszyka. Złapany wieczorową porą po ćwiczeniach w drodze do domu... Na około ;)
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania [RPP] WKS 12 moku.stg pomorskie Znaleziona 30-09-2020
Pawelec134 (Znaleziona):
Podczas odwiedzania starogardzkich pętli autobusowych postanowiliśmy rozprostować nogi i odwiedzić skrzyneczkę. To był bardzo dobry pomysł :) . Podobało si(...)
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Dwór Wardęskich Kpt.Tygrysek łódzkie Znaleziona 16-10-2020
damian211289 (Znaleziona):
Przedpołudniowa objazdówka, czyli keszowanie we mgle! Uroiłem sobie, że zobaczę dwór... a zobaczyłem, co zobaczyłem. ;) Dzięki!
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania /SPA/ Kochanki kurier pomorskie Znaleziona 30-09-2020
Pawelec134 (Znaleziona):
Skrzyneczka podjęta, dzięki. Dziś postanowiliśmy odwiedzić starogardzkie pętle autobusowe. Zdecydowaliśmy się jednak na własny transport :) . 
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania /SPA/ Cmentarz Łapiszewo misiek_siersciuch (m_si) pomorskie Znaleziona 30-09-2020
Pawelec134 (Znaleziona):
Skrzyneczka podjęta, dzięki. Dziś postanowiliśmy odwiedzić starogardzkie pętle autobusowe. Zdecydowaliśmy się jednak na własny transport :) .
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania /SPA/ Osiedle Zielona Dolina misiek_siersciuch (m_si) pomorskie Znaleziona 30-09-2020
Pawelec134 (Znaleziona):
Skrzyneczka podjęta, dzięki. Dziś postanowiliśmy odwiedzić starogardzkie pętle autobusowe. Zdecydowaliśmy się jednak na własny transport :) .
18-09-2020 Nietypowa, Gotowa do szukania Pomnik założyciela miasta żuczek pomorskie Wykonano serwis 12-10-2020
żuczek (Wykonano serwis):
Skrzynka sprawdzona jest na miejscu. 
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Buen Camino - Ślężańska Droga św. Jakuba wilczyca dolnośląskie Znaleziona 22-09-2020
A walon (Znaleziona):
22 września 2020 Nie jestem pielgrzymem  to nie wziąłem prezentu, ale fajnie by było, gdyby odnotowywać jego przeniesienia.Czy tędy chodzą pielgrzymi? Dro(...)
18-09-2020 Geokret Nietypowa, Gotowa do szukania [SP] Bonus, czyli Kapsuła czasu Adalberta RoDaJJ wielkopolskie Znaleziona 20-09-2020
Layio (Znaleziona):
Kiedy to było, kiedy to było :-) Pamiętam że nowa skrzynka nie kazała czekać, i pod przymusem przymusowego leczenia odwykowego szukania pudełek trzeba było(...)
18-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Stary Patrol w Borzykówce Pączek Wiśniowy łódzkie Znaleziona 18-10-2020
Oni_no_Pejot (Znaleziona):
dzięki za skrzyneczkę poszło szybko i sprawnie (-: dobrze by było zabezpieczyć co by na wiosnę nie było w maskowaniu lokatorów
17-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Fioletowe jezioro kopernik18 świętokrzyskie Znaleziona 18-09-2020
dzejbi (Znaleziona):
Ładne miejsce, nigdy tu nie byłem. Woda dzisiaj ma kolor brunatny. Jak będzie się dalej zmieniał niby tęcza - jak nic wypompują tą wodę ...  W bonusie kosz(...)
17-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Uciekamy Generale! (do łódzkich Łagiewnik) izeq małopolskie Komentarz 10-10-2020
gulio1 (Komentarz):
Żółte mam. Kesza nie albo geoslepota
17-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Miłosna xaksonx pomorskie Znaleziona 20-09-2020
poop (Znaleziona):
Leci gwiazdka. Zarówno za zabawne maskowanie jak i całe miejsce. Fajnie, że jest ogólnodostępne i można sobie podejść do zwierząt w mini zoo (chociaż niekt(...)
17-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania NIEMIENICE KOLONIA - Stajnia Pasja CMSone lubelskie Znaleziona 22-09-2020
grafen (Znaleziona):
TFTC
17-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania NIEMIENICE KOLONIA - Kapliczka CMSone lubelskie Znaleziona 22-09-2020
grafen (Znaleziona):
TFTC.
17-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania NIEMIENICE KOLONIA - Wąwóz CMSone lubelskie Znaleziona 22-09-2020
grafen (Znaleziona):
TFTC.
17-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania niemieckie napisy na murze rubin śląskie Znaleziona 16-10-2020
wojanex (Znaleziona):
Tftc
17-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Wieża przeciwpożarowa Pączek Wiśniowy śląskie Znaleziona 18-09-2020
hmlynek (Znaleziona):
Myslalem, ze w lesie buduje sie z drewna. Dzieki za ciekawe miejsce, choc na brzozie niewie widzialem podobieństw.
16-09-2020 Nietypowa, Gotowa do szukania 50 lat festiwalu w Jarocinie szabla wielkopolskie Znaleziona 08-10-2020
Psikiszek (Znaleziona):
Oto FTF się trafił na wyjeździe, taki cieszy szczególnie. Dużo liczenia nie było, a i na miejscu skrzynka sprawnie namierzona. Festiwalowi życzę kolejnych (...)
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Kamień z Serca Kpt.Tygrysek łódzkie Znaleziona 16-10-2020
damian211289 (Znaleziona):
Przedpołudniowa objazdówka, czyli keszowanie we mgle! I cyk i myk i moja. ;) Dzięki!
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Wytchnienie Kpt.Tygrysek łódzkie Znaleziona 16-10-2020
damian211289 (Znaleziona):
Przedpołudniowa objazdówka, czyli keszowanie we mgle! Tak stoję pod tym krzyżem i czytam kodowaną podpowiedź... ale że to to? No nie, jednak nie to. :P D(...)
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania 13 Kpt.Tygrysek łódzkie Znaleziona 16-10-2020
damian211289 (Znaleziona):
Przedpołudniowa objazdówka, czyli keszowanie we mgle! Samochodem najbliżej, jak się dało i migiem na kordy. ;) Dzięki!
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Młyn Chociszew Kpt.Tygrysek łódzkie Znaleziona 16-10-2020
damian211289 (Znaleziona):
Przedpołudniowa objazdówka, czyli keszowanie we mgle! Kolejne deżawi. :D Dzięki!
16-09-2020 Multicache, Gotowa do szukania [RNNS] Bunkry RaMaTo opolskie Znaleziona 03-10-2020
Tris (Znaleziona):
Fajnie schowany kesz. Dzięki.
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania [RNNS] Meandry Bziczki RaMaTo opolskie Znaleziona 03-10-2020
Tris (Znaleziona):
Bziczka nie zrobiła na mnie tak świetnego wrażenia ja Mała Panew. Pewnie dlatego, że jej woda jest płytka, ale mętna. Unkas musiał ratować pieczątkę, bo pr(...)
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania [RNNS] Koniki RaMaTo opolskie Znaleziona 03-10-2020
Tris (Znaleziona):
Dzięki za kesz. Pierwsze grzyby dzisiejszego dnia już mamy.
16-09-2020 Nietypowa, Gotowa do szukania [RNNS] Pałacyk myśliwski RaMaTo opolskie Znaleziona 03-10-2020
Tris (Znaleziona):
Szybki kesz, teraz kolej na następne, a może jakieś grzyby nam się trafią?
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania [RNNS] Wiaty RaMaTo opolskie Znaleziona 03-10-2020
Tris (Znaleziona):
Okolica przepiękna!! I ten most!! Wielkie dzięki za pokazanie. 
16-09-2020 Nietypowa, Gotowa do szukania [RNNS] Pod dębami RaMaTo opolskie Znaleziona 03-10-2020
Tris (Znaleziona):
Piękna okolica, dzięki za kesz.
16-09-2020 Nietypowa, Gotowa do szukania [RNNS] Przy kanale RaMaTo opolskie Znaleziona 18-10-2020
mziolko (Znaleziona):
Skrzynka znaleziona w drodze powrotnej z akcji zdobywania ścieżki 100-lecie Powstań Śląskich. Dzięki za kesza, pozdrawiam :)
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Huta Stara – Pęk: krzyż żeliwny przy Gościńcu Krzeszowskim geokuba podkarpackie Znaleziona 26-09-2020
starletka (Znaleziona):
Po zmianie służbowo - domowych obowiązków, decydujemy się odwiedzić nowe skrzyneczki GeoKuby w rejonie Starej  Huty.Jako piereszą skrzyneczkę , odwiedziliś(...)
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Huta Stara - Pęk: Gościniec Krzeszowski, stary i nowy krzyż geokuba podkarpackie Znaleziona 26-09-2020
starletka (Znaleziona):
Znakomita skrzyneczka obok nowego krzyża przy Gościncu Krzeszowskim.Maskowanie skrzyneczki nie powtarzające się,Sama skrzyneczka niespotykana dotychczas. D(...)
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Huta Stara – Pęk: „Koło krzyża” geokuba podkarpackie Znaleziona 26-09-2020
starletka (Znaleziona):
Znane miejsce przez tutejszą społeczność lokalną, zwane Koło Krzyża. a przy nim duża skrzyneczka z dużą ilościa gadżetów podróżnych.Polecam do odwiedzenia.(...)
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Huta Stara – Pęk: długosz królewski jako pomnik przyrody geokuba podkarpackie Znaleziona 26-09-2020
starletka (Znaleziona):
Ciekawy pomnik przyrody w środku lasu.Skrzyneczka wielce edukacyjna. B.dobrze ukryta. Polecam do odwiedzenia. Dziękuję i pozdrawiam.
16-09-2020 Nietypowa, Gotowa do szukania Huta Stara – Huta Podgórna: wyspa Kruć geokuba podkarpackie Znaleziona 06-10-2020
grafen (Znaleziona):
Rekomenduję  znakomitą skrzyneczkę zainstalowaną na wyspie Kruć,  położoną wśród bagien.Dojście do niej wymaga dużej sprawności fizycznei i odporności na n(...)
16-09-2020 Nietypowa, Gotowa do szukania Huta Stara - Pęk: pokutna kapliczka i krzyż w sośnie geokuba podkarpackie Znaleziona 26-09-2020
starletka (Znaleziona):
Znam pokutne kapliczki krzyże na Śląsku, jednak ta nie przypomina mi typowej kapliczki pokutnej,jak głosi wieść gminna, uznana została za pokutną i niech t(...)
16-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Pomnik powstańców styczniowych gorzeb podkarpackie Znaleziona 29-09-2020
A walon (Znaleziona):
29 września 2020 08:08Kiedyś we wnęce był jeszcze napis: Lepiej umrzeć stojąc niż żyć klęcząc.Pomysłowe maskowanie.TFTC
15-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Czarnogłowy: jezioro NGT goleniów zachodniopomorskie Brak wpisów w logu
15-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania RPG 07 Relaks w Puszczy Goleniowskiej NGT goleniów zachodniopomorskie Brak wpisów w logu
15-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Czarnogłowy: ruiny wiatraka NGT goleniów zachodniopomorskie Znaleziona 14-10-2020
Galaktyk (Znaleziona):
Dzięki fajne wzgórze...
15-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Moracz: kościół NGT goleniów zachodniopomorskie Brak wpisów w logu
15-09-2020 Multicache, Gotowa do szukania Florek - super stworek Lumen wielkopolskie Znaleziona 18-09-2020
TrampCrumbTeam (Znaleziona):
Ładne maskowanie. Podjęty w pełnym składzie. Wypatrzony przez Trampka.
15-09-2020 Nietypowa, Gotowa do szukania Sławomir Szmal RaMaTo opolskie Znaleziona 18-10-2020
mziolko (Znaleziona):
Skrzynka znaleziona w drodze powrotnej z akcji zdobywania ścieżki 100-lecie Powstań Śląskich Początek był ciężki, ale potem przekopaliśmy się się bramki. D(...)
15-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania LKW Ładownia 2 3po3 podlaskie Znaleziona 16-09-2020
MiszkaWu (Znaleziona):
O jak tu fajnie. Rowerowy popas i w las.
14-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Młyn Florianki Kpt.Tygrysek łódzkie Znaleziona 16-10-2020
damian211289 (Znaleziona):
Przedpołudniowa objazdówka, czyli keszowanie we mgle! Tak jakbym kiedyś już tu był. ;) Dzięki!
14-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Radiolatarnia Kpt.Tygrysek łódzkie Znaleziona 16-10-2020
damian211289 (Znaleziona):
Przedpołudniowa objazdówka, czyli keszowanie we mgle! Mam i tą. ;) Dzięki!
14-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania Nekropolia pogańska w Zbuczu Kapslo-Men podlaskie Znaleziona 13-10-2020
MiszkaWu (Znaleziona):
Nie wiedziałem o istnieniu tego miejsca, teraz już o nim wiem i bardzo mnie to cieszy.
14-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania RWJ #26 - Budki GEO_Koszalin zachodniopomorskie Znaleziona 11-10-2020
hobbbysta (Znaleziona):
Skrzyneczka znaleziona bez problemu.Dzięki
14-09-2020 Tradycyjna, Gotowa do szukania DdK #14 - Sianów/Koszalińska GEO_Koszalin zachodniopomorskie Znaleziona 17-10-2020
rodzinkaszalona (Znaleziona):
Sobotnie Rowerowe Keszowanie:) Pozdrawiam