Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Poczuj pociąg! - OP4259
Warszawski lęk wysokości.
Właściciel: Cezex
Założyciel: Cebulka
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 86 m n.p.m.
 Województwo: Polska > mazowieckie
Typ skrzynki: Own cache
Wielkość: Mała
Status: Gotowa do szukania
Czas: 0:20 h    Długość trasy: 0.10 km
Data ukrycia: 15-10-2011
Data utworzenia: 16-10-2011
Data opublikowania: 16-10-2011
Ostatnio zmodyfikowano: 03-11-2021
73x znaleziona
1x przeniesiona   0 km
0x nieznaleziona
10 komentarze
watchers 18 obserwatorów
235 odwiedzających
61 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
46 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: Agatha, Alf/red/, antonio, ARIZONA, arzak, boksyt, bubuanddudu, burak, Cezex, Czajorek, damciu88, Doc with the dog, Drzazga, dzaczek, Haberek, hanbei, humback, K@M@, Kao, kicia_skc, kowsiu, krokPokroku, Krysiul, ksekse, martuś, marvet, Matadoor, meteor2017, Michu4000, Nefryt+, nonamed, Osił, pczek, pwk, p_nowik, r00t7, Ranwers, Robcon, Rozart, rubin, Skyqen, stasiekm, vilkolak, WrednaBestia, ziutol94, zueira
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Skrzynka niebezpieczna  GeoHotel  Dostępna tylko pieszo 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Oryginalny założyciel:

 

Cebulka

 

Opis oryginalny:

 

"Co by zerwać ze stereotypem, że wszystkie kesze na Wiśle to quizy i im podobne. Wprawdzie Most Średnicowy ma już swoją skrzynkę, ale tym razem jest okazja, by poznać go bliżej. Znacznie bliżej. To jedno z moich ulubionych miejsc w Warszawie, taki kameralny urbex w środku miasta. Nigdy nie powstanie tu żadna snobistyczna knajpa, zawsze panuje przyjemny spokój. No, nie licząc łoskotu przejeżdżających POCIĄGÓW.

 

Kesz jest ukryty na drugim filarze mostu od zachodu (pierwszym na wodzie), w czwartej pionowej belce od południa (czyli prawa środkowa, jeśli stoi się twarzą w kierunku Pragi). Najlepiej iść po drugiej i trzeciej belce od południa (rozchodzą się maksymalnie na 0,5 m w szczycie łuku). Dobrą alternatywą dla trasy opisanej na zdjęciach wydaje się kajak i długa drabina. Najlepiej podejmować skrzynkę o świcie, kiedy latarki nie są już potrzebne, a wokół nie kręci się zbyt wielu przechodniów.

UWAGA! Zadanie bardzo niebezpieczne!!! Absolutnie nie należy go podejmować po deszczu, po zmroku, po alkoholu i innych środkach odurzających, a także przy minusowych temperaturach.

W ogóle fakt istnienia kesza wcale nie oznacza, że trzeba tam iść. A jeśli już ktoś musi, robi to na własną odpowiedzialność. Niepełnoletni powinni poczekać na osiągnięcie pełnoletności - wpisy keszerów poniżej 18 roku życia i tak usunę z logu (a dowiem się szybciej, niż Wam się wydaje), więc daremne żale, próżny trud."

 

Dlaczego skrzynka zmienia formę i jak ją zaliczyć:

 

Przy okazji remontów i rewitalizacji swoich włości PKP PLK znalazła nasze skrzynki i jej włodarze raczej nie założą sobie u nas kont. Za to namówili do tego swoich prawników. W efekcie czego nasze skrzynki muszą poznikać z terenów zarządanych przez PKP PLK. Czy to dobrze czy to źle, możemy o tym porozmawiać zdobywając skrzynkę.

 

Jak to zrobić? A no trzeba się ze mną umówić, najlepiej via sms. Gdy nadejdzie czas spotkania, staw się na współrzędnych i czekaj na kolejne. Będę tam na Ciebie czekał z dziennikiem do wpisu.

 

Do zaliczenia skrzynki będzie potrzebne porządne obuwie, umysł wolny od używek, sprzyjająca pogoda, sprane ręce i nogi oraz żelazne nerwy. W skrócie, kesz w dalszym ciągu będzie miała charakter urban exploratorski.

Zasady reaktywacji Reaktywacja jest możliwa tylko po bezpośrednim kontakcie z autorem/właścicielem skrzynki
Przeczytaj więcej o reaktywacji skrzynek TUTAJ
Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.