Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
[R&B] Nieczynny przejazd - OPA1F9
Eigenaar: mateuszAZL
Deze cache maakt deel uit van GeoPath!
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 58 meter NAP
 Provincie: Polen > lubuskie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Micro
Status: Kan gezocht worden
Geplaatst op: 07-06-2025
Gemaakt op: 20-05-2025
Gepubliceerd op: 07-06-2025
Laatste verandering: 07-06-2025
8x Gevonden
0x Niet gevonden
0 Opmerkingen
watchers 0 Volgers
6 x Bekeken
8 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Bike  One-minute cache  Take something to write  Fixed by magnet  Nature  Access only by walk 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

 

Nieczynny przejazd

 

Przejazd kolejowy, a w zasadzie dwa przejazdy, gdyż droga leśna w tym miejscu krzyżuje się z linią kolejową nr 273 oraz łącznicą nr. 436. O "Nadodrzance" więcej w skrzynce "Lecim na Szczecin". Tutaj krótko o samej łącznicy. 

Linia kolejowa nr 436 – pierwszorzędna, zelektryfikowana, jednotorowa linia kolejowa znaczenia państwowego o długości 2,151 km łącząca posterunek odgałęźny Czerwieńsk Południe z posterunkiem odgałęźnym Czerwieńsk Wschód.

Umożliwia ona przejazd pociągów z Zielonej Góry w kierunku Zbąszynka i Poznania Głównego bez konieczności czasochłonnej zmiany czoła pociągu, która odbywała się na stacji Czerwieńsk.

Linia została zbudowana w ramach modernizacji linii kolejowej nr 358 na odcinku Czerwieńsk –Zbąszynek, a koszt inwestycji wyniósł 73,2 mln zł, z czego około 35,7 mln zł zostało sfinansowane z funduszu unijnego. Razem z łącznicą wybudowano dwa mosty, nad strumieniem oraz nad terenem podmokłym. Łącznica oraz dwa posterunki na początku i końcu linii zostały oddane do użytku 9 czerwca 2013, równocześnie z wprowadzeniem letniej korekty rozkładu jazdy.

Pamiętam czasy, kiedy można tu było przejechać samochodem, lecz bodajże podczas budowy łącznicy przejazdy zostały zamknięte szlabanami i tak jest do dziś.

Skrzynka:

Skrzynki szukaj pomiędzy liniami kolejowymi, w pozostałościach jakiejś infrastruktury. Z miejsca ukrycia widok na tory oraz staw poniżej, a także jeden z mostów.

Atrybut niebezpieczna z racji konieczności przejścia przez niestrzeżony przejazd kolejowy na dosyć ruchliwej trasie. Zachowaj ostrożność i strzeż się pociągu.

Rules of reactivation Reaktywacja jest możliwa tylko po bezpośrednim kontakcie z autorem/właścicielem skrzynki
Read more about reactivation of geocaches here
Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Afbeeldingen
rowerem na bunkry
przejazdy dziś
Jeśli musisz
Logs: Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Alle logs