![](/images/blue/kompas.png)
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
![](images/free_icons/mountain.png)
Wysokość: 655 m n.p.m.
![](images/free_icons/world.png)
Województwo:
Polska > dolnośląskie
![](images/free_icons/box.png)
Typ skrzynki:
Tradycyjna
![](images/free_icons/package_green.png)
Wielkość:
Normalna
![](images/free_icons/page.png)
Status:
Gotowa do szukania
![](images/free_icons/date.png)
Data ukrycia: 24-12-2012
![](images/free_icons/date.png)
Data utworzenia: 24-12-2012
![](images/free_icons/date.png)
Data opublikowania: 24-12-2012
![](images/free_icons/date.png)
Ostatnio zmodyfikowano: 18-01-2013
![](images/log/16x16-found.png)
52x znaleziona
![](images/log/16x16-dnf.png)
0x nieznaleziona
![](images/log/16x16-note.png)
0 komentarze
2 obserwatorów
![](images/free_icons/vcard.png)
18 odwiedzających
![](images/free_icons/thumb_up.png)
32 x oceniona
![](images/cache-rate.png)
Oceniona jako:
dobra
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Turystyka I poł. XIX w. zadowalała się na ogół bardzo prymitywnymi drogami. Poza kilkoma jako tako jezdnymi drogami, wyprowadzającymi do niektórych schronisk, przeważały ledwie przedeptane ścieżki, zamieniające się, zwłaszcza w partiach głównego grzbietu, przy byle niepogodzie w bajora i bagna. Podróżnicy I poł. XIX w. w pismach swoich narzekają na karkonoskie drogi. Masowy napływ turystów w II poł. XIX w. nie pozwalał utrzymywać dłużej tego stanu rzeczy, jeśli Karkonosze miały stać się terenem turystycznym na skalę europejską. Uporządkowanie istniejących i budowa nowych ścieżek, przystosowanych do wygodnej, pieszej wędrówki, stało się jednym z najpilniejszych zadań. Rozwiązania jego podjęło się już w rok po powstaniu młode Towarzystwo Karkonoskie (Riesengebirge Verein - RGV) i trzeba przyznać, wywiązało się zeń znakomicie. Również i zarządy lasów dla potrzeb transportu leśnego budują szereg szerokich dróg jezdnych, biegnących zazwyczaj po warstwicy i "kanalizujących" niejako drobny transport konny z lokalnych wyrębów. Drogi te biegną głównie w niższych partiach głównego grzbietu na poziomie 600-800 m n.p.m.
Skrzynka znajduje się tuż za kamieniem z wyrytą datą budowy drogi 1884.
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.