Łącznica Mszczonów-Szeligi, czyli boczny tor o długości 2,974 km łączący linię pilawską z CMK, ukończona 14.05.1977. Planowo miały tu być dwa tory, ale tego drugiego nigdy nie wybudowano. Nie powstały też dwie inne planowane łącznice Świnice-Mszczonów i Grabce-Szeligi (obie jednotorowe).
Do skrzynki należy podjechać od wschodu, żadne mi tam latanie po torach CMK, ok? W pobliże skrzynki dowiedzie Was asfaltowa droga odbijająca przy przejeździe przez esełkę (patrz waypoint), ostatni odcinek jest dość wertepiasty, więc delikatniejsze wozy lepiej zostawić we wsi i przejść się na spacer. Nowa kryjówka to idealne miejsce na trainspotting, co chwila przejeżdża jakiś pociąg. Na bocznicy ruch prawie zerowy, ale mogą tu przetaczać lokomotywy lub pociągi towarowe, dlatego należy zachować ostrożność (no i raczej nie zabierać ze sobą dzieci).
POD ŻADNYM POZOREM NIE PRZECHODŹCIE PRZEZ CMK !!! Jest to bardzo niebezpieczne - pociągi jeżdżą tam bardzo często i są szybkie, ciche.
Skrzynka ukryta w niższym betonowym bloku.
Symbol | Typ | Współrzędne | Opis |
---|---|---|---|
Parking | --- | Tu skręć do skrzynki |