Wpisy do logu Górka miejska    {{found}} 3x {{not_found}} 0x {{log_note}} 2x Photo 3x Galeria

484611 2011-12-17 13:23 rekomendacja piotrholly (user activity288) - Znaleziona

W końcu dotarliśmy. Zacznę od początku. Nie wiedziałem z której strony się za to zabrać. Wraz z ddziak padła decyzja, samochód pozostawiliśmy w Bielance i szlakiem ruszyliśmy na zachód w stronę trzech szczytów. Po zejściu z asfaltu o godz. 9-ej zaczyna padać gęsty mokry śnieg, który towarzyszył nam cały spacerek. Jedno wzgrórze, potem następne i skrzynka na Łysej Górze, wracając podejmujemy paczuszkę na środkowym Suchym Wierchu.
Po drodze w jednej z przełęczy spotykamy dające się głaskać, biegające po lasach dwa śliczne, podkute konie. Po ponad 3h jesteśmy znowu na Miejskiej:)Górce.
Nie chcąc się rozpisywać, dodam jeszcze kilka liczb, które pozostawią spokój na szlakach BN, a może się mylę:). Mam taką nadzieję.
Serdecznie dziękujemy filipsowi z makosem i makosowi z filipsem, też mam zawsze dylemat, żeby kogoś nie urazić. No więc dziękujemy za 10300 m spaceru, róznic wysokości nie sprawdzałem, za 4,5h wypatrywania w gęstym padającym śniegu. Ze skrzynki zabraliśmy nagrodę za wysiłek :)
Dołożyliśmy co tylko mieliśmy. Ode mnie w pełni zasłużona rekomendacja, tak powinien wyglądać geocaching. Jeszcze raz serdeczne dzięki.