Wpisy do logu Majówka z Międzyrzeckim Rejonem Umocnionym    54x 56x {{log_note}} 20x Photo 2x Galeria

3933481 2022-05-04 10:29 Victor+ (user activity6741) - Uczestniczył w spotkaniu

Wyprawa zaczęła się obiecująco. Pół podróży pociągiem czekałem na wolną toaletę, po czym okazało się że drzwi otwierają się jednak do wewnątrz kabiny ;)

Door Lol GIF by America's Funniest Home Videos

Po wyjściu z pociągu oczekiwał na nas komitet powitalny w składzie Kika, Hearty, Johnny, Don Vito, ISE Dęblin, paulinq i gagu. Oraz przypadkowy komitet, który wcale na nas nie czekał tylko akurat podejmował kesza przy dworcu.

Amy Poehler Hello GIF by Team Coco

Plan na niedzielę wydawałby się idealny - przetransportować rowery do Pniewa i wrócić na nich w miejsce eventu zdobywając kesze po drodze. Wystarczyło tylko nie zaspać na poranne zwiedzanie muzeum w Pniewie... Telefony od Iwoni, Kiki i Andre nie pomogły. Na szczęście nadajemy z Ateną na tych samych falach i już gnaliśmy spóźnieni w jej samochodzie.

Im Late Paul Rudd GIF

nie wiem tylko dlaczego sakwy spakowaliśmy do samochodu Ateny, a rowery zostawiliśmy w Gościńcu... ;)

Rano głowa zaszumiała po wieczornej integracji. Później zaszumiała drugi raz jak się pizgłem w nadproże od Panzerwerka ;-)

fail fun and games GIF

Oficjalna wycieczka po systemie bardzo emocjonująca i pełna wrażeń. Przez chwilę stanąłem w tunelu kolejowym i widziałem światło nadjeżdżającego pociągu. Byli to jednak Gagu ze Chrząszczem na drezynie.

buster keaton falling GIF by Maudit

Na event do Skwierzyny zawitały keszerskie gwiazdy z całej Polski. Blask tych gwiazd bił już z daleka. Jak dojechałem do gościńca to dopiero się okazało, że to światło odbija się od łysiny elmodemonico ;-)

fun GIF

Zawsze powtarzam ze wyjazdy keszerskie kształcą. Od Burzyka dowiedziałem się na przykład, że guano nietoperza jest najlepszym nawozem pod uprawę pomidorów.

fail dog show GIF

Z Ateną przystąpiliśmy do najtrudniejszego quizu w historii OC - próbowaliśmy zdeszyfrować jej PESEL ;)

Confused No Idea GIF by G2 Esports

(skrzynka ciągle czeka na FTF) ;-)

Elf Hunter pokazał mi jak wyciągać ziemniaki z ogniska zębami.

Burning Daft Punk GIF

Bamba przeprowadził szkolenie strzeleckie.

Call Of Duty Woman GIF

Kurier przypomniał mi jak to jest stanąć bosą stopą na klocku lego.

step win GIF by Guava Juice

Nadal czekam aż Chrząszcze2 zainwestują w OZE, a nie ciągle ten wyngiel i wyngiel.

Well Done Good Job GIF by Proven Energy

Od gaga dowiedziałem się jaka jest różnica pomiędzy piłą motorową, a papierem toaletowym ;)

Go Hard Chain Saw GIF by CATCHIN' DEERS

Podczas eventu wyszło na jaw że Ciachol miał bardzo skrzypiące łóżko w pokoju numer 10. Dopiero Serangetti naprawiła je o 4:00 nad ranem.

Knock Knock Problems GIF by Polyvinyl Records

Opał na ognisko bardzo szybko się skończył, a wyrzeźbiony ozdobny grzybek okazał się być wykonany z drewna. Art_noise nigdy nie smażył tak dużej pieczarki ;)

heartlandshpk fire boom explosion bonfire GIF

Jestem bardzo zachwycony zaangażowaniem współorganizatorów. Nie było łatwo dokonać wyboru gdzie będziemy keszować. Z tyloma keszami to moglibyście rozłożyć to na 3 eventy. Pokazaliście mi region w takiej formie jakiej oczekiwałem czyli to co na górze i to co na dole.

Dzięki Ciachol za gościnę w mało gościnnym gościńcu ;-)

Dzięki Don Vito i ISE Dęblin za odstąpienie pokoju, namiot nie był dobrym pomysłem.

Dzięki root za namiar na wejście do systemu. 2h minęły bardzo szybko. Niedosyt pozostał i bardzo dobrze, będzie trzeba zaspokoić głód ciekawości.

Dzięki Mariosku, dzięki rredan na cynk gdzie szukać Panzerwerka z zachowaną kopułą - jestem spełniony.

Dziękuję pomorskiej ekipie za wspólne keszowanie.

Dziękuję Ateno za podwózkę do Pniewa.

Dziękuję poniedziałkowej ekipie ogniskowej za KUPĘ... śmiechu ;-)

Nie dziękuję PKP Intercity, że w drodze powrotnej cudem upchnęliśmy rowery do luku autokaru komunikacji zastępczej. Przez 30 minut opóźnienia nie zdążyłem na przesiadkę i do domu dotarłem nie powiem o której godzinie... ;-)