Wpisy do logu Kryształowa Skrzynka - pomorskie    {{found}} 15x {{not_found}} 0x {{log_note}} 1x Photo 1x Galeria

3763417 2021-07-16 13:15 QbaPL (user activity3816) - Znaleziona

Wakacje AD 2021: Część 2 - GeoWakacje

Druga odsłona wakacji upłynęła pod znakiem geowyjazdu na Warmię, Mazury, Żuławy, Pomorze i Kaszuby. To miejsca które dotychczas bardzo rzadko odwiedzałem (może dlatego, że Mazury i wakacje kojarzą mi się z komarami, których staram się unikać). Każdy dzień przynosił dziesiątki zachwytów, bo ciekawych miejsc było sporo (na długo zapamiętam Zamek malborski, Frombork, Wilczy szaniec oraz pochylnie na Kanale elbląskim). Z pewnością będę tutaj jeszcze wracał nie raz.

Oczywiście naszym najlepszym przewodnikiem był Geocaching. Przy każdym ciekawym miejscu które odwiedziliśmy można było znaleźć skrzyneczkę. A łącznie ich znaleźliśmy prawie 100 (GC+OC) oraz dodatkowo 40 labów. Wszystkim autorom serdecznie dziękuję za ich założenie.

Dzień 7 (i ostatni): Bytów (i okolice) - Bydgoszcz - Warszawa

Jeżeli ktoś myśli, że ostatni dzień wyjazdu poświęca się tylko na powrót do domu to jest w błędzie. Ilość miejsc które koniecznie chciałem odwiedzić była tak duża, że mógłbym jeszcze obdzielić nimi ze dwa kolejne dni i nie byłoby nudno.
Zaczęliśmy dzień od zwiedzania Bytowa. A potem były dwie kryształowe skrzynki OC, poszukiwanie najstarszego polskiego multaka na GC (niestety nieudane), niespodziewany FTF i wiele innych...

To był jeden z keszy "must have" na mojej wyjazdowej liście skrzynek do zebrania.

Cały poranek zastanawiałem się i analizowałem różne mapy jak dotrzeć na miejsce. Finalnie postanowiłem zaparkować po drugiej stronie jeziora i obejść jezioro od wschodu (czyli jezioro zostało obejsznięte ;)

Wszystko szło znakomicie aż do momentu kiedy z pola trzeba było wejść w las, a do kesza było niecałe 150 metrów. Tam niestety najlepsza ścieżka, prowadząca wprost do celu jest zarośnięta pokrzywami (wprawdzie tylko przez 10-15 metrów ale to wystarcza aby ją pominąć). Poszliśmy więc dalej.... dookoła..... zdecydowanie za bardzo dokoła.... i zaatakowaliśmy finalnie kesza od zachodu.

Na miejscu zastaliśmy fajne duże pudełko z masą kretów i innych drobiazgów. Jest to zaiste godnie uczczenie kryształowej rocznicy OC.

Dzięki za kesza i certyfikat. To już mój 6 do kolekcji.

PS. Wrzucam fotkę-spoiler z miejscem gdzie należy szukać ścieżki w pokrzywach (my tędy wracaliśmy).

Obrazki do tego wpisu:
Tu należy szukać bezpośredniej ścieżki do kesza