Wpisy do logu Zamość- Rynek Wielki    {{found}} 267x {{not_found}} 1x {{log_note}} 5x Photo 220x Galeria

3731436 2021-06-28 10:00 QbaPL (user activity3844) - Znaleziona

W pierwszy tydzień wakacji postanowiłem zabrać dzieci na Roztocze i na Podkarpacie. Ostatni raz tutaj byliśmy w 2012 i praktycznie każdy zakamarek odkrywaliśmy na nowo.  Każdy dzień przynosił dziesiątki zachwytów, bo ciekawych miejsc było sporo. Z pewnością można tutaj jeszcze nie raz wracać.

Oczywiście naszym najlepszym przewodnikiem był Geocaching. Przy każdym ciekawym miejscu które odwiedziliśmy można było znaleźć skrzyneczkę. A łącznie ich znaleźliśmy prawie 100 (OC i GC) oraz dodatkowo 50 labów. Wszystkim autorom serdecznie dziękuję za ich założenie.

----------

Dzień 3: Zamość - Szczebrzeszyn - Zwierzyniec - Krasnobród - Tomaszów Lubelski

Trzeci dzień wyjazdu i znów sporo atrakcji. Wprawdzie tylko 10 keszy ale za to w każdym miejscu spędzaliśmy sporo czasu. Największym zaskoczeniem "in plus" było zwiedzanie z gospodarzem oficjalnie zamkniętej (bo w poniedziałki zamknięte) Zagrody Guciów. Zdecydowanie polecam i serdecznie pozdrawiam pana Stanisława Jachymka (gospodarza). Warto posłuchać jego geologicznych opowieści a także jego wierszy.

Wczoraj wieczorem byliśmy tutaj i oglądaliśmy Fausta wystawianego przez teatr uliczny A Part z Katowic. Dziś po przedstawieniu została jedynie porozrzucana ziemia - a pod nią tablica. Na szczęście służby porządkowe właśnie sprzątały i po chwili można było już zobaczyć przeczytać inskrypcję.

A rynek piękny jak zawsze. Myślę, że jest jednym z piękniejszych w Polsce.