Wpisy do logu DREWNIANY KOŚCIÓŁEK    {{found}} 373x {{not_found}} 27x {{log_note}} 21x Photo 7x Galeria

2006258 2016-01-23 14:20 QbaPL (user activity3827) - Nieznaleziona

WzwwW, czyli Warszawiacy z wizytą we Wrocławiu.

Dziś postanowiliśmy wybrać się na spacer nie na Żoliborz, nie na Mokotów czy na Ursynów tylko do Wrocławia. Skorzystaliśmy z promocyjnych biletów krajowego przewoźnika który ostatnio wprowadził markę Gold. Mieliśmy kilka godzin na zwiedzanie miasta. Rozpoczęliśmy spacer przy Dworcu Głównym, potem udaliśmy się przez most Grunwaldzki i most Zwierzyniecki do Parku Szczytnickiego. Niestety nie było czasu na zwiedzanie Hali Ludowej, Panoramy Racławickiej czy ZOO (to zostało na następny raz). Natomiast szlak keszowy pokazał nam wystarczająco dużo ciekawych miejsc.

Znaleźliśmy 13 skrzynek (zarówno GC jak i OC), kilka sobie odpuściliśmy. Jestem zachwycony ich różnorodnością i jakością maskowania (wszystkie były ciekawie i nietuzinkowo ukryte). Wisienką na torcie był najstarszy Wrocławski kesz „Visit Wrocław”.

Dziękuję wszystkim autorom za przygotowanie keszy, za wspaniałe maskowania oraz za pokazanie ciekawych miejsc do większości których zapewne nigdy bym nie trafił gdyby nie geocaching.

Już planuję kolejną wycieczkę do Wrocławia!

Niestety nie udało się. Kaplica jest remontowana. Mam nadzieję, że kesz nie zgonie / nie zginął.