Wpisy do logu Sukkub InO 2013 - Wrota Podziemi    {{found}} 32x {{not_found}} 0x {{log_note}} 5x

1738920 2015-06-07 09:20 rekomendacja JKZJ (user activity1126) - Znaleziona

Bardzo, bardzo dziękujemy za ogrom pracy włożony w przygotowanie całej ścieżki. Łącznie zrobiliśmy 46 km w 3 podejściach i udało nam się zebrać prawie wszystkie skrzynki. Niestety SK1 i SK25 skutecznie się przed nami schowały. Do SK25 podchodziliśmy dwa razy (łącznie dobre 2 h szukania). Mieliśmy na uwadze, że skrzynka jest unikatowa. Niestety nie udało się tym razem, pomimo tego, że dwa razy brodziłem w rzece.:)SK1 zdobywana trochę w pośpiechu, bo już czas powrotu naglił. Nie udało nam się też tam wrócić. Niewykluczone, że będzie jeszcze okazja znaleźć dwie pozostałe skrzyneczki, bo tereny piękne, chociażby na spacer.
Cała trasa rewelacyjna, tereny wymagające. Momentami czuliśmy się jak w Bieszczadach. Widoki z gór piękne. Gdy świeciło słońce nie chciało się ruszać z niektórych miejsc. Skrzynki, które najbardziej zapadły nam w pamięci to wyprawy wąwozami. Super sprawa: Mordercza wyprawa i Błotnisty szlak. I ta ciągła niepewność - idziemy dobrze, czy nie? Znak Starszych Bogów znaleźliśmy dosyć szybko dzięki zdobytym wskazówkom. Świetne miejsce na ukrycie i przemyślane wskazówki.
Na pewno będzie nam brakowało tych terenów. Dziękujemy za niezapomniane przeżycia. I czekamy na kolejny projekt :).
Zielona gwiazdka za całość - bez cienia wątpliwości.

Ostatnio edytowany 2015-06-07 09:28:54 przez użytkownika JKZJ - w całości zmieniany 1 raz.