Wpisy do logu Cypr 1-Tajemniczy kościółek    {{found}} 7x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x Photo 1x Galeria

4252228 2023-06-01 11:03 Wesker (user activity10115) - Znaleziona

Ja bynajmniej nie chciałem zobaczyć Adonisa w wannie więc pozostało odwiedzić kościółek;)Dojazd w miarę spoko, chociaż auto zostawiłem 1,5 km dalej:DSuper, że można było wejść do środka. Obrazków ze świętymi tutaj sporo. Jeszcze jeden look za zasłonkę czy tam żaden gość w kiecce się nie chowa, ale nie, pusto;)Dołożyłem kartkę logbooka (bo pół już zapisane) i ołówek do środka, teraz jest komplecik:)Dzięki za pokazanie miejsca i keszyk.

Obrazki do tego wpisu:
logbook

4176169 2023-03-17 19:20 tuchlin (user activity3561) - Znaleziona

udało się szybko znaleść, uff... miła okolica, do biegania:)tftc!

4164024 2023-02-28 19:24 rubin (user activity20187) - Znaleziona

This Road are Good for all cars...zarty się ich trzymają bardzo:)wszystkie narządy nam wytrz@slo podczas jazdy skuterem bo tej wspaniałej drodze:)zajrzeliśmy wcześniej do łaźni adonisa. Miejsce piękne ale bez przesady, tych 10 euraczy nie warte. Trochę przepłacone, no ale cóż, raz w życiu można:)po wyjściu wpadliśmy i tutaj, choć. Ie było łatwo, bo zasięgu brak, a jak wyjechaliśmy na główna to się okazało, że czeka nas powrót po tej kamienno-szutrowo-betobowej drodze. No ale czego się dla kesza nie robi... Wróciliśmy. Kościółek malutenki. Zamknięty był, ale zajrzeliśmy przez okno Obaczuc jak to wygląda. Wspólnie z Nann. Dzięki serdeczne

4163756 2023-02-28 15:04 Nannette (user activity19101) - Znaleziona

Sama nie wierzę że udało nam się tutaj dotrzeć,  nieźle nas wytrzepala ta droga skuterem.  ;)bardzo klimatyczne ciche miejsce

edit: zgubiłam tam skapety. długa historia, można się śmiać

Ostatnio edytowany 2023-03-02 17:23:28 przez użytkownika Nannette - w całości zmieniany 1 raz.

3941581 2022-05-11 13:49 rekomendacja d.ana88 (user activity2514) - Znaleziona

Dzięki za kesza

Uwielbiam poza granicami Polski szukać takich skarbów

Zielona za piękne miejsce i drogę do wodospadu

Pozdrawiamy

3846245 2021-12-25 00:34 rredan (user activity7355) - Znaleziona

Wodospady nie kręcą nas już wcale, nie po odwiedzeniu Islandii. Do pozostałych atrakcji adonisowych zdrojów - sądząc po fotach znalezionych w sieci - również byśmy się nie wybrali. Co innego uroczy kościółek pełen ikon zagubiony gdzieś w górach, w dodatku z keszem OCPL i STF-em. Nie zastanawialiśmy się długo i ruszyliśmy naszym tymczasowym keszowozem na szlak. Autko raczej z tych miejskich spisało się bezproblemowo chociaż w zeszłym tygodniu na Cyprze wydziwiał cyklon. Skrzynkę namierzyliśmy szybko, obejrzeliśmy ikony i... skoro już tu byliśmy zajrzeliśmy do pobliskiego parku tematycznego. Tam, identycznie jak w kościółku, ie zastaliśmy żywego ducha. Prócz kasjera. Ale na widok posągu Afrodyty utrzymanym w klimacie obscenioczno-żenującym odechciało nam się wizyty zupełnie, tym bardziej, że wyceniono ją na jakieś 50 złocistszy od osoby. Zawróciliśmy  w stronę plaży Lara i wąwozu Avakas. TFTC!