Wpisy do logu Góry Rodniańskie 1    {{found}} 2x {{not_found}} 1x {{log_note}} 1x Photo 2x Galeria

3769012 2021-08-22 16:14 chyraski (user activity411) - Znaleziona

Pierwszy kesz w Rumunii. Dzięki!

376234 2011-07-24 08:57 meteor2017 (user activity3451) - Nieznaleziona

Tą drogą zaczynaliśmy trekking granią Alp Rodniańskich. Pogodda na starcie fatalna, ja miałem jeszcze suche buty, ale inni już odczuwali wilgoć, jednak po lataniu po mokrych trawach i ja byłem przemoczony po pas i chlupało w butach.

Najpierw szukaliśmy przy tych bardziejszych skałkach (no bo w trybie GPS Free), ale wracając do drogi trafiliśmy na właściwą. Kamienie elegancko ułożone, pod nimi worek śmieciowy... ale skrzynki brak - jeśli była tylko pod kamieniami to zginęła, jeśli była dobrze zakopana, to może jeszcze jest, na wszelki wypadek sprawdziłem okoliczne dziury i szczeliny, też bez skutku.

Jako że wyjazd był pieszy, a najbliższe 5 dni mieliśmy spędzić bez schodzenia do cywilizacji, plecaki były ciężkie to nie miałem dodatkowego sprzętu typu łopatka (żeby rozkopać skryjówkę), ani pojemników które mógłbym wykorzystać do reaktywacji.

Fotki wrzucę jak się ogarnę

Obrazki do tego wpisu:
Fotka w miejscu skrzynkowym

196223 2010-06-07 17:16 Arjano (user activity374) - Komentarz

Aktualnie po powodzi w Rumunii i obfitych deszczach nie da się podjechać nawet autem 4x4 na mniejszą odległość niż 7 km (w linii prostej do skrzynki wg GPS). Droga z przełęczy Rotunda jest rozmiękczona w olbrzymie koleiny. Konieczny długi spacer do skrzyneczki, z uwagi na kończacy się dzień odpuściliśmy. Złożyliśmy wizytę u pasterzy, którzy pokazali nam zabitą przez wilka w nocy sarnę.
Obrazki do tego wpisu:
Nasz Kirył na połoninie

112170 2009-08-17 00:00 rekomendacja Artix (user activity661) - Znaleziona

Chwilowo nie da sie dojechac nawet czolgiem na samo miejsce skrzynki, bo droga lekko splynela w dol, ale 4 km wczesniej mozna bezpiecznie zostawic auto, mowa o 4x4 lub dla hard corowcow Dacia. Podmienione butelki, dziekuje Wojtku za skrzynke i za 8 km spacer po gorach. Warto bylo.