Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Cmentarz w Choroszczy    {{found}} 32x {{not_found}} 1x {{log_note}} 2x Photo 15x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3438478 2020-07-29 18:07 mangus i 27@ (user activity6390) - Znaleziona

Niemalże historyczny kesz - w sensie stary. Fajny pomysł i trochę trwało rozwiązanie zagadki. 

3438635 2020-07-29 18:05 Nannette (user activity15768) - Znaleziona

Hasło nas zabiło
Dziękuje za kesza:)znaleziona letnią porą na małym urlopie z Kika, palinqiem, gagiem i  rubinkiem

3438476 2020-07-29 18:05 rubin (user activity16830) - Znaleziona

Alez było kombinacji z tym hasłem... Aż ktoś spoza światka OC nam pomógł... Dzięki za tego trudnego kesza :) 

3438033 2020-07-29 12:49 palinq (user activity7769) - Znaleziona

Do hasła musieliśmy zatrudnić przysięgłego tłumacza! A wszystko to przez to, że pomysł "z czapy" podany przez Manguska zapomniałam przetłumaczyć i wyszło, że eee to chyba jednak nie to. Kesz na miejscu o dziwo w pięknym stanie jak na ten wiek.

Ostatnio edytowany 2020-08-17 15:15:09 przez użytkownika palinq - w całości zmieniany 1 raz.

3438474 2020-07-29 10:40 Kika (user activity10383) - Znaleziona

Tftc! Urlopowo z Pal, Nan, Rub, Gag i Mang - objazdówka po okolicy - zaczynamy od kesza o wartości prawie muzealnej. Świetny, w dobrym stanie do dziś, hasło nas zmordowało jednak i tak był z nim mniejszy problem niż z hasłem do Ptaków Narwii;P

Ostatnio edytowany 2020-09-25 14:07:07 przez użytkownika Kika - w całości zmieniany 1 raz.

3454451 2020-07-29 09:25 gagu (user activity8066) - Znaleziona

Pół dnia to rozkminialiśmy. Wspólnie z Paulinką, Nannette, Rubinem, Kiką i po części z Mangusem. Dzięki.

3024202 2019-04-03 19:57 wzorowy (user activity3747) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone podczas opłotkowej wizyty duszpasterskiej.

3006649 2019-03-12 14:31 mimi (user activity2653) - Znaleziona

Obrazki do tego wpisu:

3003088 2019-03-06 08:43 rekomendacja MiszkaWu (user activity3040) - Znaleziona

Najdłużej zdobywana przeze mnie skrzynka. Zajęło to około sześciu lat... Sześć lat w Choroszczy... dziś rocznica.

 

Ps; mimi! Stawiam dużego loda albo łyski z lodem. To się nazywa przyjaźń i wsparcie. Dziękuję.

1848998 2015-08-21 12:32 stmartin (user activity4) - Znaleziona

Znaleziony, fajny kesz, z hasłem męczyłem się trochę ale super.

Ostatnio edytowany 2015-08-21 12:40:13 przez użytkownika stmartin - w całości zmieniany 1 raz.
Obrazki do tego wpisu:
cmentarz
cmentarz

1703072 2015-05-11 23:12 hratli (user activity3135) - Znaleziona

Skrzynkę odnaleźć o wiele łatwiej niż odszyfrować hasło.

Obrazki do tego wpisu:
Macewy
Macewy

1713171 2014-05-13 11:13 crl_ost (user activity1961) - Znaleziona

Kesz znaleziony, ale hasło nijak nie chciało wleźć w system. Dzięki Aki za informację, bo odpuściłem sobie już ten wpis uznając, że nie warto. Hasło "oddaje" ducha tego miejsca ;-)

1713571 2013-11-23 08:00 Gacekk (user activity9268) - Znaleziona

Znaleziona z akimg,

Bardzo przyjemny keszyk, ale za to hasło było prawie nie do pokonania.

1712986 2013-11-23 08:00 Aki. (user activity9828) - Znaleziona

Znaleziona z Gackkiem. Z hasłem niestety był cholerny problem, ale dzięki pomocy dobrych ludzi w końcu możemy śmiało ją zaliczyć :)

869545 2013-05-18 14:28 Stodow (user activity693) - Znaleziona

Znalezione z Cornetem i Celinką

848660 2013-05-04 14:23 bartolini123 (user activity78) - Znaleziona

Fajna

848651 2013-05-04 14:14 robertos (user activity90) - Znaleziona

Fajna,

694447 2012-09-04 11:12 pawel1 (user activity68) - Znaleziona

Pomysłowa zagadka - szkoda, że większość czasu trzeba spędzić przy kompie, a nie w terenie.

692246 2012-09-02 19:42 stef (user activity17) - Znaleziona

Fajna zagadka - dzięki Paweł1 za pomoc w szukaniu kesza :)

425418 2011-09-18 14:10 polcia&szymaneq (user activity4621) - Znaleziona

Szkoda, że to miejsce jest tak zaniedbane i zarośnięte. Pomysł na skrzynkę bardzo fajny. TFTC!
Obrazki do tego wpisu:
macewy
macewy

392749 2011-08-15 16:00 Marlog9 (user activity216) - Znaleziona

Znalezienie skrzynki łatwe, z tłumaczeniem było gorzej :-). Ale przynajmniej można nieco poznać inną kulturę. Znakomita skrzynka, dzięki.
Obrazki do tego wpisu:
Macewa
Macewa

398509 2011-08-02 15:09 rekomendacja mieszko (user activity4842) - Znaleziona

znaleziona z wojtkiem, a rozszyfrowana dzięki wszechwiedzącej humie;) za całokształt gwiazdka.
Obrazki do tego wpisu:
macewy w trawie
macewy w trawie

491036 2011-08-02 14:44 huma (user activity140) - Znaleziona

W ramach postanowień noworocznych loguję zaległe kesze, nie uwzględniając dat i osób towarzyszącychZnaleziona na pewno z MieszkiemTFTC

354289 2011-06-25 14:30 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera

Zdobyta w ramach wyprawy &quot;Białystok / (Biało)Wieża&quot;:)<br /> Jeszcze walczę z hasłem. Jak skończę to opiszę więcej. Ale zeszło nam prawie półtorej godziny na tej skrzynce:)<br /> Dziękujemy za kesz :)

610836 2011-04-10 17:04 rekomendacja Kierownik_Kuli_Ziemskiej (user activity734) - Znaleziona

Zdobyta jako Zbyszaci. Dobrze pamiętam tą skrzynkę i nawet po takim czasie hasło... ;)

304010 2011-04-10 17:04 zbyszaty (user activity1562) - Znaleziona

Fajna skrzynka, liznęliśmy hebrajskości ;)
Obrazki do tego wpisu:
Macewa
Macewa

249719 2010-10-16 23:35 Bełta (user activity535) - Znaleziona

Znaleziona wraz z GhostMR i to on przetłumaczył hasło. Niedługo zdjęcie dostawie.
Obrazki do tego wpisu:
Choroszcz
Choroszcz

249567 2010-10-16 22:52 Ijon Tichy (user activity846) - Znaleziona

Znaleziona razem z Bełtą..ale było zabawy z tłumaczeniemSmile

Obrazki do tego wpisu:
nagrobek
nagrobek

232684 2010-09-04 22:13 Nickiel (user activity1277) - Znaleziona

Znaleziona...TFTC...dała mi popalić...Wink
Obrazki do tego wpisu:
Tu byłem
Tu byłem

108574 2009-08-07 00:00 burza (user activity392) - Komentarz

nie doczytawszy dokładnie treści wylądowałem na "Berdyczowie "....

79218 2009-04-26 00:00 dgr (user activity14) - Znaleziona

Uff, nie było lekko :)
Obrazki do tego wpisu:
Jeden z grobowców
Jeden z grobowców

78657 2009-04-25 00:00 rekomendacja t_e_d (user activity568) - Znaleziona

Obrazki do tego wpisu:
.
.

78301 2009-04-24 00:00 t_e_d (user activity568) - Komentarz

Bylem, znalazlem ale ......... walcze z tlumaczeniem.
Obrazki do tego wpisu:
Umarly cmentarz
Umarly cmentarz

78266 2009-04-24 00:00 rekomendacja Charioz (user activity56) - Znaleziona

Ogolnie wielki plus za enigmatyczność opisu zmuszającą do wysiłku w poszukiwaniach, miejsce ktorego nie znałem i samą skrzynkę. Ale to tłumaczenie...pokonałem po paru dniach, dzięki delikatnej sugestii Teda co do liczby wyrazow i podzialu zagadki na poszczegolne slowa. Bo na pierwszy rzut oka ow podzial wcale taki oczywisty nie jest p.s. Usunąłem moje dodatkowe komentarze, co by schludnie było i porządnie
Obrazki do tego wpisu:
Kirkut nad doliną
Kirkut nad doliną

76422 2009-04-17 00:00 cornet (user activity622) - Znaleziona

Jako ze zlokalizowaniem miejsca nie miałem żadnych kłopotów, to odczytanie hasła przyspożyło mi nie lada problem. Nawet już zamierzałem się poddać.

Dzięki wskazówkom jakie udało mi się wyprosić Super , zagadkę tajemniczego słowa udało mi się w końcu odszyfrować.

Obrazki do tego wpisu:
Na cmentarzu
Na cmentarzu

75593 2009-04-14 00:00 Marcelino1970 (user activity13) - Nieznaleziona

Niestety niepowodzenie. GPS zaprowadził mnie w środek lasu gdzie oprócz drzew i krzaków nic nie bylo. Mój błąd (jeszcze sie nie zdarzyło) czy współrzędnych.