Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu SKAŁY WŁADYSŁAWA    {{found}} 113x {{not_found}} 0x {{log_note}} 2x Photo 2x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3687825 2021-06-03 15:53 mrowkaa7 (user activity84) - Znaleziona

Znaleziono podczas dzisiejszej wycieczki :)

3587987 2021-02-20 12:35 workshop (user activity226) - Znaleziona

Bardzo przyjemne schodki, trochę lodu, ale raczki pomogły. Fajna skrzynka i sucho w środku. Bez wymiany, dzięki

3504979 2020-09-14 17:06 Meksha (user activity1645) - Komentarz

Czyżbym tu była drugi raz? I nie pamiętam tak pięknego miejsca? Niesłychane! Zostawiam dwa kreciki. 

3462428 2020-08-18 18:20 Burito Prus (user activity248) - Znaleziona

Ależ tu są ładne skałki..

Wraz z gallegherem, TFTC :')

3461384 2020-08-18 18:20 gallegher (user activity312) - Znaleziona

Bardzo ładne miejsce.

Wspólnie z Burito Prus.

3012895 2019-03-22 16:00 uhuhu (user activity6348) - Znaleziona

Skałki może i Władysława, ale za to źródło Anny:)Skrzyneczka już swoje lata ma, ale nadal dzielnie tkwi na posterunku. Miejsce malownicze, warto było odbić z czerwonego. Dziękuję bardzo.

2769830 2018-05-13 07:37 huba76 (user activity296) - Znaleziona

Trzeba było lekko zboczyć z kursu ale skrzynka znaleziona.

2751316 2018-04-28 14:40 GFS (user activity20482) - Znaleziona

Super miejsce, fajne źródełko i piękne skały. Dziękujemy za poprowadzenie nas tą ścieżką.

2937884 2018-04-28 14:39 SoMo (user activity952) - Znaleziona

Zdobywanie Ślęży wspólnie z GFS-ami. Dziękuję za skrzynki na szlaku.

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

2675413 2018-01-14 15:04 kurier (user activity6546) - Znaleziona

Górek i skał mi trzeba:)Zaczynało powoli conieco pruszyć.

2672387 2018-01-07 14:41 slawekragnar (user activity2078) - Znaleziona

Miejsce znane i lubiane, a i tym razem miło się było powłóczyć, pomimo że ziąb i śnieg prószył. Dzięki za skrzynkę, podjęta na wspólnym keszobraniu z Meksha.

2671255 2018-01-07 14:40 Meksha (user activity1645) - Znaleziona

Prawie w biegu;)Uwaga na śliskie schody i na głowę ;)

2640317 2017-10-19 13:30 pafffcio (user activity149) - Znaleziona

Bogata skrzyneczka, dzięki! :)

2631941 2017-10-19 13:30 mmmilenka (user activity163) - Znaleziona

Super miejsce i świetna skrzynka, bardzo zadbana, dużo gadżetów:)dzięki za kesza i pokazanie miejsca! :)

2499152 2017-04-01 18:51 reddox (user activity1520) - Znaleziona

Wspaniałe miejsce na odpoczynek. Szlak może troszkę zapomniany lub też mielismy szczęście bo mugoli niewiele ( niewielu ? ). Trochę tu połaziliśmy, pozwiedzaliśmy, pooglądaliśmy. Szkoda, że człek nie jest już dzieckiem wowczas wyobraźnia działałaby dużo skuteczniej jak to "drzewiej " wyglądało i jak tu tetnilo zycie. Rewelacja !

Serdecznie dziękuje za pokazanie niezwykle interesującego miejsca 

2428416 2017-04-01 18:51 Lumen (user activity5158) - Znaleziona

Takie miejsca powinny być oznaczone na szlakach. Szlakach dzisiejszych, które prowadzą w górę i na dół, mających gdzieś tam z boku niejedno źródło, niejedne piękne skały oraz zapierające dech widoki. Tak było kiedyś, kiedyś było tu z pewnością pięknie. Dziś jest spokojnie, bo mugole o tych szlakach zapomnieli. Jest tajemniczo i widać ząb czasu na każdym napotkanym przeze mnie źródle. Może to i dobrze? Miejsca przez to są mniej zaśmiecone i na każdym z nich można spokojnie posiedzieć - niemalże samemu. Sama nie byłam, towarzyszył mi reddox. Jakoś znosi moją osobę, to go zaciągnęłam na kesze:DDziękuję ślicznie za pokazanie miejsca! Z pewnością kiedyś tu wrócę.

2247589 2016-08-07 14:30 Wesker (user activity6296) - Znaleziona

Chwilkę tu mi zeszło bo wszystkie skały do siebie podobne. Co prawda jest spoiler ale nawet po znalezieniu nie pasowała mi ta miejscówka;)Dzięki za kesza :)

2164791 2016-05-30 20:38 Dylu246 (user activity4) - Znaleziona

2124790 2016-05-02 12:55 ajka (user activity3342) - Znaleziona

Trzeci dzień długiego weekendu. Fajne miejsce:) i bez masy turystów. Dzięki za skrzynkę :)

2124174 2016-05-02 12:55 ankos (user activity4023) - Znaleziona

W czasie weekendu majowego; dzięki za skrzynkę.

2121562 2016-03-26 22:11 Peter890 (user activity146) - Znaleziona

2065891 2016-03-26 12:12 Globtroterka (user activity294) - Znaleziona

Znaleziona. Dzieki.

1989732 2015-12-29 14:41 soolash (user activity2736) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona w drodze powrotnej ze spotkania "Alea iacta est VI - Zimowa Ślęża" wraz z geoplumPL i Rubik012. Event zakończył się planowo, więc mieliśmy jeszcze trochę jasności na zewnątrz, która pozwoliła nam na znalezienie jeszcze dwóch skrzynek. To była jedna z nich. DZTK.

1996305 2015-12-29 11:55 legowojtas (user activity1194) - Znaleziona

Myślałem, że te schody to przenośnia a tu taka niespodzianka. Bardzo mi się spodobały one, ładnie pasują do okolicy i tworzą unikalny klimat. Skały oczywiście również są imponujące. No i kesz też niczego sobie na dokładkę. Tftc

1990534 2015-12-29 00:16 geoplumPL (user activity146) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona poeventowo w drodze do schroniska w towarzystwie sympatycznych panów.
TFTC.

1733873 2015-06-04 00:00 hobbbysta (user activity17449) - Znaleziona


Skrzyneczka znaleziona bez problemu podjęta szybko i sprawnie.Dzięki

1684113 2015-05-02 15:00 bamba (user activity22945) - Znaleziona

"Misja Ślęża" razem z dziećmi podczas weekendu majowego. Oj tutaj gps rzucał a na końcu okazało się takie proste. Tylko my szliśmy z góry Dzięki.

1663170 2015-04-17 22:18 lupi (user activity3455) - Znaleziona

Znaleziona razem z Alą podczas keszowania na Ślęży. Sympatyczne miejsce - bardzo nam się spodobało:)

Dziękujemy i pozdrawiamy!

1664170 2015-04-17 12:53 Ala K (user activity1799) - Znaleziona

Keszyk znaleziony wraz z Lupim. Dzięki!

1603777 2015-03-07 15:34 reggaeteam (user activity1594) - Znaleziona

PRZEPIĘKNE miejsce! dziękujemy za kesza i pokazanie tego uroczyska!

1966251 2014-12-07 12:43 j_janus (user activity2135) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona podczas rodzinnej wyprawy w Masyw Ślęży. Razem z januslook i Kasia1. Chwilę zajęło zanim znaleźliśmy pojemnik. Miejsce bardzo ciekawe, dziękuję za pokazanie. W okolicy Skał Władysława mieliśmy ucztę ciasta zakupionego w piekarni w Rogowie. Mniam.

1529561 2014-11-09 11:00 anununu (user activity51) - Znaleziona

Ciekawe miejsce zarówno na wycieczkę jak i do ukrycia skrzynki:)szukane w gronie znajomych

1503637 2014-11-09 11:00 dolex92 (user activity53) - Znaleziona

Fajne dojście na Ślęże od innej strony, nie szlakiem turystycznym. Dzięki za pokazanie miejsca. Szybka skrzynka, dzięki spoilerowi podjęta prawie w marszu. Podjęta z ekipom keszerską.

IN odblask krówka

OUT otwieracz

Ostatnio edytowany 2014-11-11 19:25:14 przez użytkownika dolex92 - w całości zmieniany 1 raz.

1434898 2014-08-10 12:00 ryn50 (user activity361) - Znaleziona

Synchro GC

1234216 2014-05-01 14:08 motylraf (user activity168) - Znaleziona

Znaleziona. Dzięki za wskazanie alternatywnej drogi na szczyt. Dzisiaj bardzo się przydała :)

1153262 2014-03-01 22:36 ktoszu-k (user activity185) - Znaleziona

Szybko i sprawnie wypad z Arkadisem TFTC

1154959 2014-03-01 12:20 kaliho (user activity212) - Znaleziona

No way! schody?! Ktoś chyba sobie jakieś jaja robi... ale, że na górę mam wejść?! może jednak nie trzeba... noo i tutaj chytrze musiałam koniecznie coś znaleźć w plecaku, a później Stryker potrzebował zdjęcia, więc też jakieś zajęcie na niższym poziomie:Dniestety... nie trwało to długo bo i tak trzeba było, wleźć a przerwa na jabłko była zbyt krótka. ps. jak kiedyś ktoś tam jabłoń zobaczy to ja ją posadziłam dziś;-)Dzięki!

1152952 2014-03-01 12:20 Stryker (user activity2107) - Znaleziona

01.01.2014 wlazłem na Biskupią Kopę, 01.03 to całkiem dobry dzień na Ślężę. Czwarta wizyta, ale pierwszy raz prawie 20km w nogach, bo jakoś te wszystkie źródła porozrzucane.

Schody jak schody - dwa razy się nie zastanawiałem. Za to wyraz twarzy kaliho w odpowiedzi na 'na górę!' - bezcenny ;-)

Trochę posiłkowaliśmy się spoilerem, bo kordy odpłynęły.

1476468 2014-02-01 15:14 Edyrky (user activity15) - Znaleziona

Znaleziony z Varankiem i stratiformis. Naprawdę fajny kesz :)

1126737 2014-02-01 12:33 stratiformis (user activity3) - Znaleziona

Znaleziona z varanek i Edyrky. Fajne miejsce :)

Ostatnio edytowany 2014-02-02 12:34:15 przez użytkownika stratiformis - w całości zmieniany 1 raz.

1125971 2014-02-01 11:54 Varanek (user activity107) - Znaleziona

Super miejsce, fajnie schowany kesz:-) znalezione ze stratiformis i Edyrky

1116052 2014-01-06 15:01 Borys1988 (user activity7) - Znaleziona

Ciekawy szlak, jeszcze go nie znałem :)

1109839 2014-01-06 09:25 Grażka (user activity58) - Znaleziona

Nie znałam tej części góry, a warto.

1061325 2013-11-10 10:51 rekomendacja Plomba (user activity571) - Znaleziona

Znaleziona sprawnie razem z Dżimi i plombi o 10:51. Bardzo dobrze, że jest tutaj ten kesz, bo skłania do odwiedzenia malowniczego miejsca. Przyznaję gwiazdeczkę. Dziękuję!

1077018 2013-11-02 14:22 jg-geo (user activity620) - Znaleziona

Druga i ostatnia skrzyneczka w czasie krótkiego wypadu do lasu. Tu też dostaliśmy na azymut, trochę męczące ale fajne przeżycie. Skrzyneczka w dobrym stanie.



Dziekujemy,
Dorota i Jarek
djg-geo@pwr.pl

1042674 2013-10-19 14:30 Vilku (user activity2856) - Znaleziona

Ślęża w październiku -4)
W drodze na górę odłączyłem się od grupy i susami na skałki Władysława, niezłe widoki zastałem, podobało mi się
wrzuciłem GK, nic nie zabrałem
dzięki

1042371 2013-10-19 11:00 rotour (user activity870) - Znaleziona

Znaleziona razem z Karmelkiem w trakcie wypadu na Ślężę. Dziękuję i pozdrawiam

1042724 2013-10-19 09:50 karmel1998 (user activity665) - Znaleziona

Znalezione z Rotourem podczas wyprawy w Masyw Śleży.

989929 2013-08-29 19:58 piotrekm90 (user activity562) - Znaleziona

znaleziona po dłuższej chwili, bowiem miejsce ukrycia najpierw było przeszukiwane przez brainworms, którą wyraźnie zmyliło maskowanie, przez co trzeba było po niej powtarzać;) dobry kesz w ciekawym miejscu. thx.

synchro z gc

881491 2013-05-31 14:20 lednik (user activity8) - Znaleziona

Po nitce do ... . Świetna lokalizacja.

827557 2013-04-14 16:44 [ocenzurowano_1] (user activity5550) - Znaleziona

Skały Włodka zdobyte Cool podczas MISJA ŚLĘŻA 2013 Wink
OUT: dinozaury, gierka i GK
IN: brelok, aparat i GK
Dziękujemy i pozdrawiamy !!!
Obrazki do tego wpisu:
Małe Wołki też tu byli ;)
Małe Wołki też tu byli ;)

810270 2013-03-16 20:15 Lenser (user activity3611) - Znaleziona

Bardzo ladne miejsce.

DziekujeSmile

811029 2013-03-16 17:38 grzejnik (user activity241) - Znaleziona

Zalegajacy snieg nie pomagal, ale udalo sie odnalesc. Dzieki

790354 2013-02-07 21:23 M.Babicz (user activity29) - Znaleziona

Znaleziona podczas wspólnej wyprawy na Ślężę z tomeksz91 i graczu:)dzięki za skrzyneczkę

790350 2013-02-07 10:15 tomeksz91 (user activity61) - Znaleziona

Znaleziona podczas wyprawy na Ślężę z M.Babicz i graczu:Ddzięki :>

IN: pileczka, GK :)

OUT: pileczka, GK :D

749226 2012-11-16 09:28 michal_2002 (user activity2029) - Znaleziona

Znaleziona na wspólnej wyprawie na Ślęże z OchKarolem

dziękujemy i pozdrawiamy

727248 2012-10-13 00:38 sebastian (user activity4037) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone w drodze z Sobótki na Ślężę. Pusto, cicho przyjemnie, słychać tylko świergot ptaków i źródełko.

Pozdrawiam i dziękuję - Sebek

727823 2012-10-07 14:25 keram58 (user activity10219) - Znaleziona

W czasie pobytu zdrowotnego:)Dziekuję za kesza i pokazanie miejsca

716400 2012-09-29 17:30 Seamair (user activity3513) - Znaleziona

Znaleziona w drodze z góry

708357 2012-09-18 18:45 countryhouse (user activity491) - Znaleziona

Świetne miejsca, gdyby nie skrzyneczka nidgy nie odkrylibyśmy tego miejsca. Troche wilgotno w środku. Dzięki

708580 2012-09-18 18:31 zielarzsa (user activity266) - Znaleziona

Podjeta razem z countryhouse

642986 2012-07-20 15:41 rekomendacja lilium (user activity117) - Znaleziona

Znaleziona wraz z moim Lubym :)

a wlasciwie moj Luby znalazl :)

skrzynka w swietnym stanie

Out: przewodnik po pomorzu

In: muszelka

587773 2012-05-20 12:05 MIA29 (user activity269) - Znaleziona

Znaleziona :)

TFTC

570901 2012-05-03 15:06 Wrzos (user activity10121) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona z rodzinką podczas majówki w Sudetach. Pozdrawiam i dzięki!

1262044 2012-05-03 13:36 Kawka (user activity2565) - Znaleziona

Znaleziona razem z Wrzosem

uzupełniam wpisy

pozdrawiam Kawka

593095 2012-05-02 10:04 awrak (user activity106) - Znaleziona

Dzięki za cache

456700 2011-10-31 16:09 Nannette (user activity15935) - Znaleziona

Wyjątkowy weekend pełen słońca, kolorowych liści ciekawych keszy.Skrzyneczka podjęta z Qbackim. Dziękuję i pozdrawiam;)

458551 2011-10-31 16:08 Qbacki (user activity17624) - Znaleziona

jako szósta podczas pieszej wyprawy w masywie Ślęzy. Znaleziona już po ciemku. Szybki wpis i przez Wieżycę powrót do schroniska na nocleg. Fajny dzień, przyjemna pogoda, ciekawe miejsca...:)miejsce odwiedzone z Nannette podczas jesiennego weekendu na Dolnym Śląsku:)Dzieki za kesza :)

471870 2011-10-23 15:38 szitaka (user activity68) - Znaleziona

Zanleziona

Dzieki za kesz.

450973 2011-10-23 10:57 kociruch (user activity450) - Znaleziona

Pierwszy kesz podczas wycieczki po masywie Ślęży w skladzie: zos, szitaka, okorzec. Kordy trochę przestrzelone, nie zdjąłem swoich. Może ktoś po nas to zrobi.
Przy keszu znajdue sie zródelko.
Dzieki za kesza.
Pozdro!

436785 2011-10-03 09:28 kawior&jardo (user activity2876) - Znaleziona

zdobyta !!!!! .... po krótkim szperaniu .... dziekujemy za kiesz ...

417752 2011-09-10 12:35 iko (user activity37) - Znaleziona

Znaleziona po wędrówce na azymut od strony czarnego szlaku.

Dziękuję wytrwałej grupie poszukiwaczy za wędrówkę

 oraz Krzysiowi za bezwzględne namierzenie skrzynki Cool

IN: 0

OUT: 0

417708 2011-09-10 12:30 zan (user activity25) - Znaleziona

Znaleziona wraz z Iko, Kasią, Krzysiem i Andrzejem:) Bez wymiany. TFTC :)

429140 2011-09-03 12:00 Nashida (user activity13) - Znaleziona

Znaleziona bez pomocy obrazkowej tylko dzięki wskazaniom gps. Wspólnie z Monalizą. Nie byłyśmy pierwsze tego dnia, nasi poprzednicy palili ognisko przy źródełku i jedli swoje kanapki. Miejsce urocze - kolejne nowe w masywie Ślęży. Dzięki!

411431 2011-09-03 10:14 Lukas1555 (user activity187) - Znaleziona

Znaleziona.

Bez wymiany

TFTC

406438 2011-08-27 15:30 Battledwarf (user activity219) - Znaleziona

Podjęta razem z Batinką, Juskazm i Sylvana podczas sobotniego zdobywania Ślęży.

IN: Żółwik pluszak do parki

OUT: Bananek orbitek

 

Geokret Guziqu chciał koniecznie wybrać się w góry wiec powędruje z nami w Tatry, Żalił się na ciągłe burze na Ślęży ;)

416022 2011-08-27 00:00 juskazm (user activity132) - Znaleziona

408127 2011-08-27 00:00 Batinka (user activity133) - Znaleziona

396555 2011-08-20 17:22 rafał+magda (user activity1199) - Znaleziona

Przyjemna skrzyneczka.

in: GK guziq, zawieszka banan

out: samica dinozaura (do pary dla dino znalezionego nad morzem ;))

375814 2011-07-29 17:46 rudymaniek (user activity1957) - Znaleziona

Wyrwana o 16.20. Woda z żródełka Anny bardzo dobra, skałki interesujące.

Dzięki za keszyka i pozdrawiam.

377378 2011-07-29 01:42 mistrz2012 (user activity238) - Znaleziona

Skrzynka bardzo zadbana dobrze że żródełko bylo niedaleko bo mnie suszyło Laughing

342571 2011-06-12 16:50 MardoQ (user activity348) - Znaleziona

Bez wymiany. Szybka skrzynka. Dzięki za cache.

Przy okazji dolałem sobie wody do butli, spotałem sympatyczne małżeństwo z Wrocławia.

Zdobyta podczas rowerowej wycieczki z Wrocławia na Ślężę

328971 2011-05-18 19:40 Husky-PL (user activity510) - Znaleziona

I oczom mym ukazał się Dżizus zwiastując dobrą drogę do skarbu. Pan oznajmił mi, że dzisiaj to ostatnia tajemnica jaką mi wyjawi i tak też się stało. Ślad swój zostawiłem w świętej księdze keszerów z nadzieją na rychłe zapełnienie przez inne owieczki błądzące po ścieżkach góry Ślęży i okolic. Nie byłem godzien zostawić tak miałkich drobiazgów jakie skrywała moja sakwa, a tym bardziej nie byłem godzien zabierać świętych relikwi ze skrzyni Reni Team.

328967 2011-05-18 00:11 degrindolada (user activity526) - Znaleziona

Ostatnia dziś skrzynka z racji GPS-u wariacji;) Były większe plany na podejmowanie skrzynek, ale nic straconego... będzie dzięki temu okazja wrócić jeszcze w te przepiękne okolice:) TFTC!

321806 2011-05-05 20:50 Highlander (user activity1641) - Znaleziona

Dzięki za pokazanie ciekawego zakątka Masywu Ślęży!

316903 2011-04-25 16:22 Gortfield (user activity40) - Znaleziona

Znalezione z wedge i znajomymi;)

312438 2011-04-25 16:00 wedge (user activity286) - Znaleziona

Znaleziona w gronie wedge, gortfield, ewa, august, krzysiek

313473 2011-04-24 21:04 rekomendacja removed (user activity2605) - Znaleziona

Znakomite miejsce, troszkę na uboczu ale dzięki współrzędnym kesza nie umknęło nam. Woda ze źródła fantastycznie chłodna. Dziękuję za kesza.
Obrazki do tego wpisu:
***
***

301532 2011-04-02 16:02 kaktusior (user activity223) - Znaleziona

Trochę nam zajęło podjęcie bo Człowiek Kameleon po złotym płynie nie mógł poszukać drogi. Wpis i zabawa fantami przy orzeźwiającym żródle.

Dzieki i pozdrawiam!!!!

319940 2011-04-02 16:00 Naberius (user activity157) - Znaleziona

Dobra zabawa była, z tutejszego przybłędy laliśmy całą powrotną droge:-) BUAHAHA.  Keszyk super. Dzieki i Pozdro!

300576 2011-04-02 16:00 Bedekkk (user activity1103) - Znaleziona

Jest i Władek. Dużo czajenia bo jakis ziomek uhahany ostro browarkiem bronił kesza siekierką;)Out kret.

266456 2010-11-24 12:00 bacza (user activity469) - Znaleziona

Operacja Dolnoslaska 2010 - Misja Sleza - Cache #39 :)
znaleziona od pierwszego strzalu - az sie zdziwilem ;)
dzieki, fajne keszyki tu macie na Slezy :)

Operacja Dolnoslaska 2010 - Misja Sleza - Cache #39 :)

znaleziona od pierwszego strzalu - az sie zdziwilem ;)

dzieki, fajne keszyki tu macie na Slezy :)

255982 2010-10-30 11:29 Brygada Puzona (user activity417) - Znaleziona

Druga podczas wyprawy na kesze Masywu Ślęży.<br /> OUT:nic IN:moneta<br /> DzS<br /> Pozdrawiamy

247618 2010-10-10 22:08 robek1970 (user activity18) - Znaleziona

Znaleziona. Ciekawe miejsce. Skrzynka super. Bez wymiany

248184 2010-10-09 20:31 rekomendacja RobertM (user activity456) - Znaleziona

Będzie krótko:
- góry
- zieleń mchu wokoło
- dobrej jakości pojemnik, suchy i pełny
- automatyczny ołówek
- rewelacyjnie dokładne koordynaty

Dziękujemy, prawdziwa radość szukać takich skrzynek.

Pozdrawiamy Wiola i Robert Podróże małe i duże

235685 2010-09-11 15:20 akjam89 (user activity26) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona podczas wspólnego szukania z Brudas'em:)

Sprytnie ukryta;D miejsce magiczne: skały, schody itp:)

Dzięki:)!

235175 2010-09-11 15:17 Brudas (user activity248) - Znaleziona

Sobotni spacerek po Ślęży udany
Skrzyneczka znaleziona z Akjam
Bardzo fajne miejsce

ps.Trochu żeś my się naszukały :P:)

 

223554 2010-08-16 11:40 Pomi_Doru (user activity259) - Znaleziona

Absolutnie profesjonalna skrzyneczka, w fajnym miejscu, jak to zwykle u ReniaTeam'u. Smile Pierwsza i nie ostatnia znaleziona na dziś.

out: GK Inter i zapach    in: GK i TB

216049 2010-08-01 23:50 bua_sinski (user activity220) - Znaleziona

Ostatnia skrzyneczka na niedziejnej wędrówce po Ślęży

IN: karta,  RUBIN 8Hubert the Travel Bug Dog Tag

179871 2010-05-02 18:08 Cyacho (user activity51) - Znaleziona

Całkiem fajnie ukryta

 

IN/OUT " NIC

 

155783 2010-01-22 12:27 Okorzec (user activity1383) - Znaleziona

Znaleziona w głębokim śniegu ale szybko. Fajna skrytka i super miejsce, przezornie podkradłem się od góry aby ominąć podejście przez skały. Wpis też był bardzo szybki ze względu na mróz i pośpiech:)bez wymiany. Dzięki, pzdro

150008 2009-12-27 00:00 Spider (user activity838) - Znaleziona

Znaleziona. Bardzo fajne miejsce. TFTC :)

129174 2009-10-03 00:00 ochkarol (user activity1820) - Znaleziona

17:00 Tx.

138497 2009-09-27 00:00 czajapawel (user activity155) - Znaleziona

Ladne miejsce, doszlimy do niego od gory co oszczedzilo nam spaceru po schodach. Zrodelko wyzej ledwie kapalo, ale i tak lepiej niz inne na Slezy ktore byly zupelnie wyschle.

IN: samochodzik
OUT: pluszak

TFTC
czajapawel z ekipa :)

72976 2009-04-05 00:00 Renia Team (user activity286) - Komentarz

GeoKret Łosiu zagościł w skrzynce.

67554 2009-03-01 00:00 tboniasty (user activity1254) - Znaleziona

Władysława nie zastaliśmy, pewnie wyskoczył do sklepu ;-)

Miejsce zwiedziliśmy trochę w pośpiechu (słońce zachodziło), poza tym woda wesoło chlupotała nam w butach :-)

Bez wymiany.

Pozdrowienia i podziękowania za skrzynkę,

Edyta i Przemek

 

754735 2008-12-26 00:06 team miko01 (user activity14) - Znaleziona

Szybko znaleziona.

45158 2008-09-08 00:00 Figlarz (user activity14) - Znaleziona

Ciekawe miejsce.

in: perfume
out: rubber

Figlarze - Kasia and Rafal

44873 2008-09-07 00:00 srubo (user activity28) - Znaleziona

Świetne miejsce.

Synek robił wymianę:

IN - piłka

OUT - 2PLN 

34309 2008-07-07 00:00 Wiktor_F (user activity36) - Znaleziona

Fajne miejsce. Byłem z dzieciakami i nawet nie pamiętam co zabrały a co dały:)bo jeszcze znaleźliśmy 3 skrzynki tego dnia. Trochę się naszukaliśmy:)Pozdrawiam.

31244 2008-06-14 00:00 Chat Noir (user activity1047) - Znaleziona

sobotnia rzeź skrzynek ślężańskich cd.... nie zapisaliśmy co zostalo wlozone... źródełko fajne....

29882 2008-06-08 00:00 Duellis (user activity255) - Znaleziona

Dawno temu, kiedy pierwszy raz szedłem do Skał Władysława szukając ich wyłącznie przy pomocy mapy, orientowałem się w terenie licząc mijane po drodze skały - szedłem nieznakowanymi ścieżkami od strony Tąpadeł. Zabawa była przednia, ale z GPSem jest jednak dużo łatwiej.

Znalezienie skrzynki chwilę mi zajęło (nie miałem wydrukowanych zdjęć), ale się udało nawet bez konieczności odkodowywania podpowiedzi.

IN: Przewodnik weekendowy po Pomorzu

OUT: smycz

Bardzo fajna skrzynka: ciekawa lokalizacja, dokładne namiary GPS, porządne opakowanie i logbook,  ładny opis - wysoka ocena wydaje się konieczna:)

25420 2008-05-18 00:00 ilneptuno (user activity78) - Znaleziona

Po długiej wyparwie z rezerwatu archeologicznego z Będkowic udało się odnaleźć skrzynkę. Wyprawy z Będkowic na przełaj nie polecam aczkolwiek mój synek był bardzo dzielny.

 

OUT: samochodzik, jojo.

IN: smycz, magnez na lodówkę.

 

Dziękuję za kesza i proszę o jeszcze.!!!!Super

24957 2008-05-15 00:00 atris (user activity3349) - Znaleziona

Znaleziona po dłuższej chwili szukania odpowiedniej skały - niepotrzebnie, zresztą jak to mawiają, najciemniej jest pod latarnią :). Potem chwila grzebania pod tąże skałą i skrzynka znaleziona.

TNLN

TFTC! 

24375 2008-05-10 00:00 Gnidus (user activity313) - Znaleziona

OUT: miarka

IN: 2 zł, chusteczki

Mój pierwszy w życiu cache i w dodatku jako pierwszy szczęśliwiec, który go znalazł. Skrzyneczka i prezenty super nowiutkie. My nie byliśmy za bardzo przygotowani, że znajdziemy ten skarb wiec prezenty trochę skromne. Fajne miejsce, trochę się pokręciliśmy zanim znaleźliśmy tą właściwą brzozę ze skałą. Droga fajna w spokojnym miejscu, trasę przebyliśmy od Przełęczy Tąpadła. Polecam.