Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu [PGR] Uchwyt na nawigację    {{found}} 65x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x Photo 2x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3592054 2021-02-27 04:30 SYSTEM (user activity0) - Skrzynka została zarchiwizowana

Automatyczna archiwizacja - 6 miesięcy w stanie "Tymczasowo niedostępna"

3465667 2020-08-23 23:26 pani_ka (user activity1952) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.

3464348 2020-08-21 17:30 dzejbi (user activity5889) - Znaleziona

Uchwyt odnaleziony lecz z dzienniczka pozostały tylko 2 skraweczki wielkości paznokcia ... Strunówka nie była zamknięta i do zawartości dostały się chyba myszki. Zrobiłem zdjęcie uchwytu i "logbooka". Dzięki za kesza.

3403272 2020-06-28 15:43 SweetTalkingWoman (user activity132) - Potrzebny serwis skrzynki

3403271 2020-06-28 15:42 SweetTalkingWoman (user activity132) - Znaleziona

Urocze miejsce z dala od tłumów, ale sam kesz w opłakanym stanie. Leżał zupełnie na widoku, logbook był zupełnie mokry. Dołożyłyśmy kilka kartek i zabezpieczyłyśmy tym co akurat miałyśmy pod ręką, ale trudno powiedzieć ile przetrwa.

3403269 2020-06-28 15:42 Adełe (user activity35) - Znaleziona

Praktycznie zerowe maskowanie z a z uchwytem chyba nie czaje:Dale spoko drzewko, fajne miejsce na relaks z dala od ludzi

3367595 2020-05-30 16:22 bieniu (user activity67) - Znaleziona

Miejsce i skrzynka znalezione ale woreczek strunowy był rozerwany a logbook leżał obok na ziemi. Warto zrobić jakąś renowację, choć w PGR zapewne o to nie będzie łatwo. :)

3343717 2020-05-06 18:03 Lolka (user activity67) - Znaleziona

Znaleziono,można odnowic,
Obrazki do tego wpisu:
Mam
Mam

3330079 2020-04-23 15:12 Equilibrium_prime (user activity1018) - Znaleziona

Uwielbiam tą serię! Jest taka nawiazujaca. Mam nadzieję że dzwonek wróci. Tymczasem pędzę po ramę. Dzięki pozdrawiam. 

Obrazki do tego wpisu:
Eq
Eq

3329670 2020-04-22 11:39 Mingusia (user activity122) - Znaleziona

Nasze pierwsze keszowe zbiory. Tata się wciągnął w grę, więc postanawiamy nie być gorsi. Piękna pogoda, ściągamy apke, na koń wsiadamy i jedziemy na zdrowie, bo blisko.

Amfiteatr nie znaleziony, ale GPS szwankował, dużo ludzi było i stres świeżaka.. Ale podejście 2 zrobimy na pewno

Za to Kamień Rogowicza, bez większych problemów, maskowanie piękne:)

Pingwin Pik Pok, chwila chodzenia, ale GPSa nie słuchaliśmy i dlatego.. Trudno sie otwiera, mam nadzieję, że wszystko z nim dalej git.

Kamień Poległych nasz faworyt w trakcie spaceru ???? wiemy, że jesteśmy nowi, ale myślę, że zachwycać będzie nas jeszcze długo.

Viva la revolucion! Pół godziny tam spędziliśmy i nic:(Pół schodów mój facet prawie rozebrał... W liściach kopaliśmy niczym jeże... Niestety trzeba będzie kiedy indziej spróbować...

Uchwyt na nawigację uchwycony:)

Kamień Dubaniewicza SPOJLER! Prawie kostki skręćilismy... Ale maskowanie zajebiste!

No i wisienka na torcie Zdrowe Underground. Ja się nie podjęłam, chłopak poszedł na bliskie spotkanie z żabami, które jak stwierdził myślą, że ten kesz to ich ziomek.. Niestety logbook przemoczony:(maskowanie też do wymiany, bo części brakuje. Ale udało się!

Dzięki za kasze! Super pierwszy dzień zabawy!

3297766 2020-02-07 12:42 Don Vito (user activity2850) - Znaleziona

Tutaj też sprawnie poszło.
W pobliżu okazały Pomnik Przyrody.
TFTC

3287124 2020-02-01 13:15 Safrin (user activity2336) - Znaleziona

Skrzynka podjęta w mgnieniu oka. Dzięki.

3280361 2020-01-19 13:06 choooch (user activity884) - Znaleziona

Z Teamem D.Y.Ch.A. Dzięki.

3279870 2020-01-19 13:05 ygrek (user activity3104) - Znaleziona

Wyprawa z ekipą D.Y.Ch.A. Team (dawidnd, ygrek, choooch, Ania_be) na łódzką ścieżkę świąteczną wraz z przyległościami.

Szybko i przyjemnie. Dzięki.

3280136 2020-01-19 10:47 dawidnd (user activity3596) - Znaleziona

Kesz znaleziony w ekipie D.Y.Ch.A. w trakcie całodziennego keszowania w Łodzi. Dzięki.

3251528 2019-11-30 13:16 Kao (user activity1968) - Znaleziona

Tyle keszy znalezionych na rowerze, a uchwytu jeszcze się nie dorobiłam Ale ostatnio poważnie myślę o nabyciu. Skrzynka złapana w zimny dzień, tym razem na spacerze. Dzięki!

3236260 2019-11-11 12:56 Entetee (user activity1293) - Znaleziona

Niby wyszłam z wprawy, ale instynkt keszera pozostał. Keszyk szybko znaleziony. To było przyjemne urozmaicenie tego słonecznego listopadowego dnia. Dzięki !

3184365 2019-09-03 16:12 Yakub (user activity1491) - Znaleziona

Mając zdobytych kilka skrzynek z tej geościeżki, wiedziałem czego się spodziewać, więc całkiem sprawnie poszło.

Dzięki!

3142501 2019-07-31 09:58 profklos (user activity333) - Znaleziona

Osobliwe to drzewko! :)

3102117 2019-06-21 17:51 Chorizo (user activity1085) - Znaleziona

Dzięki za pociesznego keszyka. Super jest to drzewo - aż by się chciało tam w środku posiedzieć z książką ;-)

3094190 2019-06-12 00:15 dionizos (user activity127) - Znaleziona

Wypatrzona podczas wyprawy rowerowej z Nemesis

3094175 2019-06-11 23:48 nemesis. (user activity118) - Znaleziona

Wypatrzona  z Dionizosem, dzięki! 

3092661 2019-06-09 23:14 mały kolo (user activity873) - Znaleziona

uchwyt dobrze ukryty na swoim miejscu

 

dzieki

3275332 2019-06-01 12:20 morrison-1986 (user activity2353) - Znaleziona

Data z kosmosu! Loguję kesze znalezione dawno temu. Ni cholery nie pamiętam kiedy to było:/.

Kesz znaleziony sprawnie... byłby gdyby nie rowerzysta który czaił się pod pobliskim drzewem. Gdzieś tam się kręcił, coś jakby szukał. Więc mówię - keszer! Jak w mordę strzelił! Więc walę z grubej rury, że chyba mu coś współrzędne latają. Facet trochę spękał bo ewidentnie nie wiedział o co chodzi. Może myślał, że to jakiś szyfr narkomanów. Coś w stylu "najlepszych kasztanów". Summa summarum okazał się typem zupełnie z zewnątrz ale cholernie sympatycznym, z którym wywiązała się bardzo fajna gadka, która podążyła w stronę urbexowo militaryjnym.

A kesz już po wszystkim znaleziony ekspresowo.

Dzięki!

3066057 2019-05-04 12:45 ajka (user activity3342) - Znaleziona

Długi weekend w Łodzi, zwiedzanie przez keszowanie. Faktycznie przydałby się uchwyt na wyposażeniu. Dzięki za kesza :)

3063651 2019-05-04 12:45 ankos (user activity4023) - Znaleziona

Kolejny dzień na łódzkich keszach - dzięki.

3046458 2019-04-26 18:00 PaaaP (user activity2115) - Znaleziona

Raz dwa i mam. Ciekawa koncepcja na scieżkę - i kesz tez moga być na prawdę fajne, o czym się tu przekonałem. Dzięki!

3032925 2019-04-14 20:33 KubaB08 (user activity506) - Znaleziona

Znalezione. Wszystko zgodnie z opisem, tylko logbook za bardzo nie istnieje. Podratowaliśmy kawałkiem kartki.

3025065 2019-04-05 18:41 Kajtuś (user activity153) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona, wymaga drobnych napraw niestety byliśmy bez zestawu ratunkowego ;/

3025064 2019-04-05 18:41 CrisS (user activity164) - Znaleziona

Nawigacja doprowadziła w samo sedno :) 

3025061 2019-04-05 18:40 Tkany (user activity304) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona . Przydał by się mały serwis ;) 

3007077 2019-03-13 09:49 Endriu86 (user activity1328) - Znaleziona

Logbook zdążył podeschnąć ale miejsca w nim jak na lekarstwo....

3006923 2019-03-12 16:17 black_fox (user activity625) - Znaleziona

Spacerowo podczas wizyty w Łodzi. Dziękuję za pokazanie miejsca oraz przygotowanie kesza.

PS. Wskazany serwis z uwagi na wilgoć w logach.

2999049 2019-02-23 15:15 dankwiat (user activity476) - Znaleziona

Nawigacja odnaleziona, skrzynka fajna, ale logbook mokry i zapełniony. Kolejna z serii zaliczona.

2954354 2018-11-24 12:02 Nati. (user activity4810) - Znaleziona

Logbook wilgotny, udało się jednak wpisać.:)TFTC, pozdrawiam, Nati..

2946647 2018-11-13 13:34 ada_mroczna (user activity1341) - Znaleziona

Chwilę się z fafnerem zastanawialiśmy nad właściwym drzewem, ale to dlatego, że kordy nam trochę wariowały:PNiestety strunówka pęknięta, więc logbook mokry, musieliśmy wpisać się na czymś swoim, przydałby się jakiś drobny serwisik :3

2946004 2018-11-13 12:55 fafner (user activity1281) - Znaleziona

Woreczek lekko naderwany przez co logbook trochę wilgotny; przydałby sie nowy. Ja z ada_mroczna zostawiliśmy kawałek karteczki ale na długo nie wystarczy

2943197 2018-11-11 22:45 NieBrzoza (user activity34) - Znaleziona

2947706 2018-11-11 22:13 Orpellini (user activity136) - Znaleziona

Kształt logbooka fajny, ale już nie ma miejsca na wpisy. Znalezione z Kaatarzyn, głaszczikarm, NieBrzoza.
Dzięki!

2947702 2018-11-11 20:06 Kaatarzyn (user activity45) - Znaleziona

Kesz szybko wypatrzony.

Podjęty z Orpellini, Głaszczikarm i NieBrzoza.

2958733 2018-11-11 17:23 głaszczikarm (user activity549) - Znaleziona

Znaleziona podczas wieczornego, spontanicznego wypadu na kesze razem z NieBrzoza i Orpellini :)

2917064 2018-10-06 17:42 A&G (user activity222) - Znaleziona

2895493 2018-09-09 15:35 Jeanpaul (user activity2008) - Znaleziona

Opis nie pozostawił wątpliwości, gdzie szukać. Bardzo oryginalny logbook, ale trochę mało w nim miejsca. Dla nas jeszcze starczyło. Dzięki za kesza!

2892451 2018-09-06 01:41 luka128 (user activity1827) - Znaleziona

Szybka skrzyneczka. Wszystko na miejscu. Dzięki za kesza.

3024769 2018-09-01 10:45 żeliwny (user activity3001) - Znaleziona

Jaki jest najprostszy sposób na przywabienie zboczeńca? Trzeba wziąć na spacer morrisona - on ich zawsze przyciąga i jeszcze pali się żeby z nimi rozmawiać i zaprzyjaźniać;)Tu było podobnie, choć finalnie okazało się, że zboczeniec nie jest zboczeńcem, a zwykłym cyklistą, ale o pomyłkę nie było trudno.

Dzięki!

acha, data wpisu jest z czapy, bo zwyczajnie nie pamiętam kiedy tam byliśmy dokładnie :D

2884313 2018-08-28 20:36 Agata0099 (user activity286) - Znaleziona

Super maskowanie :D

2884754 2018-08-28 19:54 poop (user activity2330) - Znaleziona

Znalezione raz, dwa. Szkoda, że w okolicy taki syf (porozrzucane pudełka po McD). Pewnie ktoś tu sobie robił imprezkę plenerową.

2880089 2018-08-22 15:08 Rausz (user activity5215) - Znaleziona

Szybka akcja z Sundew.

Dziękujemy za skrzynkę!

2875281 2018-08-20 11:47 Astro (user activity3049) - Znaleziona

Znaleziona razem z Izeq. 

2873076 2018-08-18 20:37 izeq (user activity3769) - Znaleziona

Znaleziona razem z Astro, który spiewajac(o) znalazł skrzynkę :) 

2862928 2018-08-11 20:29 Hr. Jan Usz (user activity16362) - Znaleziona

Fajny logbook. Dzięki.

2862926 2018-08-11 20:28 Mario&Monia (user activity15521) - Znaleziona

W wesołej ekipie śląski łódzkiej . Tuż przed ulewa. Dzięki

2862917 2018-08-11 20:24 Aynsley (user activity8307) - Znaleziona

Kolejny spacer po Łodzi w wesołej ekipie. Dzięki

2864038 2018-08-11 16:36 Victor+ (user activity4340) - Znaleziona

Skrzynka zdobyta na spacerku z Aynsley, Hrabią, Mariosami i Nefrytem. Dzięki.

2851928 2018-07-31 19:40 pani_ka (user activity1952) - Wykonano serwis

Trochę przeniesiona

2848627 2018-07-29 22:07 Maleska (user activity8494) - Znaleziona

Złapana w drodze na pociąg. Dzięki za keszyka:)No to jeszcze 8 keszy do końca :D

2851451 2018-07-27 08:32 Serengeti (user activity21396) - Znaleziona

Kesz porzucony,poszło sprawnie,razem z moim bambą,dzięki :)

2849081 2018-07-27 05:39 bamba (user activity22945) - Znaleziona

Keszyka znaleźliśmy na ziemi przy drzewie...pewnie nie tak miało to wyglądać, dzięki.

2843820 2018-07-25 10:50 Wojtek. (user activity2498) - Znaleziona

Tutaj to się nie popisałem. Kordy pchały mnie w krzaki, więc zacząłem przeszukiwać wszystkie potencjalne miejscówki. Po kilkunastu minutach w pokrzywach dałem za wygraną i wykonałem telefon do poprzedniego znalazcy. Snack uświadomił mi, że nie ma sensu się tam zagłębiać. I rzeczywiście po chwili keszyk w tematycznym maskowaniu wpadł mi w ręce. Dzięki za pomoc, a Założycielce dzięki za skrzyneczkę.

2843300 2018-07-24 21:51 snack (user activity1632) - Znaleziona

Ostatnio zaopatrzyłem się w coś takiego po zasięgnięciu języka u znanego cieszącego się zasłużoną renomą keszera Victora+

Zapłaciłem całe 25 zeta, chwilami niemiłosiernie to klekocze ale rolę swą spełnia, choć nadal mam nawyk keszowania z telefonem w ręku nawet na rowerze....

Dzięki.

2842758 2018-07-24 15:01 kurier (user activity6546) - Znaleziona

Czy aby na pewno tak było schowane pierwotnie nie wiem. Zniknie szybko. Mały logbook to wbiliśmy po literce z pieczątek. Z moku.stg.

2843623 2018-07-24 08:35 moku.stg (user activity4723) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona rodzinnie podczas łódzkiego urlopowego keszowania. Maskowanie dla keszerskiego oka widoczne od razu. Dzięki za kesza :)

2815702 2018-07-02 08:55 Mr.Pavulon (user activity73) - Znaleziona

2810546 2018-06-26 14:25 hobbbysta (user activity17494) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona bez problemu.Dzięki

2809674 2018-06-26 07:04 Olo74_Lilalu (user activity4380) - Znaleziona

Fajny ten park o tej porze:)Pusty. Jeden wędkarz tylko kija moczył. 

U mnie kordy zadziałały, choć się obawiałem, bo mokro dziś po deszczach. Namierzyłem co trza, wpisałem się, ale przy odkładaniu plastik pękł - pogoda mu nie służy. Odłożyłem przy ziemi.

Podjęte oczywiście rowerowo:)Dzięki za miłą przejażdżkę okrężną drogą do pracy ;)

 

2809206 2018-06-25 17:42 Plebek (user activity5011) - Znaleziona

Kordy walnięte z 10m, ale na szczęście skrzynka widoczna z daleka :) 
Właśnie muszę w końcu kupić sobie uchwyt rowerowy do garmina, dziękuje za kesza i za przypomnienie!

2807998 2018-06-24 19:07 Morienti (user activity325) - Znaleziona

2806378 2018-06-23 18:49 Bogas (user activity1464) - Znaleziona

Dobrze nawigowani złapaliśmy FTFa Anna i Bogas.

2833471 2018-06-23 17:49 An Na (user activity1681) - Znaleziona

rowerowe kesze zawsze spoko.

Spacerowo z Bogasem. dzięki!

2805734 2018-06-22 22:29 Maleska (user activity8494) - Skrzynka gotowa do szukania

Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!