Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu PKP Mokra    {{found}} 23x {{not_found}} 2x {{log_note}} 1x Photo 8x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

1459795 2014-10-02 04:30 SYSTEM (user activity0) - Skrzynka została zarchiwizowana

Automatyczna archiwizacja - 6 miesięcy w stanie "Tymczasowo niedostępna"

1183409 2014-03-29 05:22 Daria&dializer (user activity246) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.

1182421 2014-03-28 10:57 Cripex (user activity159) - Nieznaleziona

Byłem, szukałem, ale niestety znalazłem tylko rozkopane miejsce. SkrzynkI brak, kawałka asfaltu też. Właścicielu musisz odnowić skrzynkę. Miejsce nawet ładne. Cripex.

1162669 2014-03-09 12:00 tygryskris (user activity1032) - Nieznaleziona

Szukaliśmy i nie znaleźliśmy. Teren gdzie powinien być kesz został przez kogoś przekopany. Raczej go tam nie ma.

1035782 2013-10-12 16:00 Radul1970 (user activity69) - Znaleziona

Z Michaliną1999. W końcu zaliczyliśmy, tyle razy przejeżdżać obok i nie zajrzeć... W międzyczasie przemknął pociąg... Bez wymiany. Dzięki.

1014096 2013-09-21 17:54 PUG II BIELANY (user activity2947) - Znaleziona

dziękiUśmiech

1013962 2013-09-21 16:33 jaculo (user activity3953) - Znaleziona

Jest.

1008492 2013-09-14 23:59 lavinka (user activity2905) - Znaleziona

Pogoda zanosiła się na mokrą, ale pozostała sucha. Podczas sesji minął nas koń. Może to jego kupa? Chyba jednak zielonego słonia z różową kokardą na ogonie. Ten dzień był bogaty w atrakcje ;)
Wymieniłam geokrety :)

1008184 2013-09-14 23:30 meteor2017 (user activity3428) - Komentarz

Z lavinką na rowerze. Pudełko pęknięte, ale ktoś okleił je taśmą izolacyjną i jest ok, w środku trochę wilgoci, wytarliśmy więc do sucha i z brudu, lavinka dała nowy worek (bo stary był strasznie złachany), oraz pogłębiła dołek przy odkładaniu.

Na peronie niedaleko kesza leży... kupa konia! :-? A obok peronu, jakieś podejrzane grzybki... nie kosztowaliśmy ich, ale może coś rozsiewały i dlatego widzieliśmy tę kupę konia? A potem jeszcze kolorowego trabanta, warszawę w kwiatki i rowerzystę bez głowy.
Obrazki do tego wpisu:
Kupa konia? Słonia? Jesteś już blisko!
Kupa konia? Słonia? Jesteś już blisko!
lavinka! Nie wiem, co to za grzyb, ale chyba jadalny
lavinka! Nie wiem, co to za grzyb, ale chyba jadalny
O, ich jest więcej... to chyba maślak
O, ich jest więcej... to chyba maślak
Mokra Lewa
Mokra Lewa
Mokra Prawa
Mokra Prawa

924070 2013-07-14 12:38 Werrona (user activity2141) - Znaleziona

Podczas niedzielnego spaceru rowerowego. Dzięki

923379 2013-07-13 19:48 wallson (user activity3705) - Znaleziona

Od jakiegoś czasu chciałem się tu wybrać, ale było mi nie po drodze ;)

Ps. Wrzuciłem kreta

Obrazki do tego wpisu:
Mokro dziś...
Mokro dziś...

923266 2013-07-13 18:13 konstancik (user activity2993) - Znaleziona

szybki kesz z Wallsonem!

909809 2013-06-30 12:59 maDZIARKA (user activity1665) - Znaleziona

Ach..peron jak peron tyle, że naprawdę długi:)

Dzięki za kesza.

925624 2013-06-30 07:50 Hanu (user activity999) - Znaleziona

Kesz namierzony szybko i sprawnie razem z maDZIARKĄ:)TFTC!

908206 2013-06-29 19:44 żeliwny (user activity3001) - Znaleziona

...ej, ale to miejsce jest z dupy.

908897 2013-06-29 10:50 morrison-1986 (user activity2341) - Znaleziona

No kurcze... Znaleziona.

Miejsce jak miejsce. Hmmm... Co ja mam napisać?

Kesz na peronie na Skierniewickim końcu świata:).

908427 2013-06-29 10:50 Galka (user activity2200) - Znaleziona

Ah na szczescie nie ja musialam sie silowac z keszem, dzieki!

908737 2013-06-29 00:37 Maleska (user activity8436) - Znaleziona

Dzieki za kesza. 

870732 2013-05-21 20:52 julek.s (user activity222) - Znaleziona

Świetna skrzynka zdobyta pod czujnym okiem pani drużniczki pomimo dość długiego peronu.

838663 2013-04-27 11:20 biopago (user activity98) - Znaleziona

dzięki za kesz. zostawiłem kreta.

831537 2013-04-20 15:23 keram58 (user activity9833) - Znaleziona

Dziękuję za kesza

835923 2013-04-20 08:30 Elvis7 (user activity3433) - Znaleziona

TFTC- bardzo fajna skrzyneczka na szlaku.

754400 2012-11-24 18:37 meteor2017 (user activity3428) - Znaleziona

Nadjechałem Mokrą Prawą,a wracałem Mokrą Lewą. Wydawałoby się, że stacyjka zapomniana, zapuszczona i rzadko coś tędy przejeżdża... a w czasie gdy szukałem i wpisywałem się, przejechały dwa pospieszne i jeden towarowy. Akurat tędy biegnie objazd przez Sochaczew, Łowicz, Skierniewice z powodu remontu trasy Skierniewice - Żyrardów - Warszawa.

Całkiem przyjemna skrzynka, wrzuciłem GK

Obrazki do tego wpisu:
Jeden pociąg
Jeden pociąg
Drugi pociąg
Drugi pociąg

745304 2012-11-11 11:20 JAPI (user activity60) - Znaleziona

Zaliczona wspólnie z Kojacek, dzięki za fajne miejsce, uwielbiam pociągi ;-)

745270 2012-11-11 11:20 Kojacek (user activity182) - Znaleziona

Sympatyczna prowincjonalna stacja:-)Keszyk dość łatwo podjęty ale musieliśmy się maskować bo gapił się na nas drużnik z pobliskiego domku;-)Keszyk zaliczony razem z JAPI, dzięki za keszyka :-)

738047 2012-11-01 14:10 sajgon (user activity70) - Znaleziona

Fajna skrzyneczka zaliczona w drodze z cmentarza. Out: 2 GK - które pojadą na południe kraju. ;-)

696529 2012-09-05 20:49 ogór (user activity383) - Znaleziona

Razem z Rubinem po kilku dniach po założeniu skrzynki - martwił się że Meteor nas wyprzedzi i certyfikat zgarnie hehe.

696223 2012-09-05 20:47 rubin (user activity16769) - Znaleziona

FTF wspólnie z Ogórem wyskoczyliśmy wieczorkiem po nową skrzyneczkę:) Dzięki za kesza.

689271 2012-08-30 21:04 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera

Skrzynka została zaakceptowana przez COG