Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu c7-2 - Środek Powiatu    {{found}} 88x {{not_found}} 8x {{log_note}} 5x   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3590221 2021-02-23 09:11 Chrząszcze2 (user activity1799) - Nieznaleziona

znaleziona ale z innego systemu , wrócimy...

3581413 2021-01-31 12:08 cosmo_007 (user activity1) - Znaleziona

Ładne miejsce na spacery, drzewko charakterystyczne ????????
cosmo

3544761 2020-12-06 15:35 pioter26 (user activity111) - Znaleziona

Szybko i sprawnie TFTC

3320612 2020-03-27 13:36 Takijeden (user activity2) - Znaleziona

Dziękujemy

2930909 2018-10-23 16:09 całka (user activity759) - Znaleziona

Znaleziona

2930908 2018-10-23 16:07 RADIOWIEC (user activity1045) - Znaleziona

Znaleziono

2923953 2018-10-14 16:23 TomekTymek (user activity5) - Znaleziona

Witam skrytka znaleziona wpis zrobiony dziekuje pozdrawiam :-)

2913382 2018-09-29 10:00 hobbbysta (user activity17554) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona bez problemu.Dzięki

2847537 2018-07-29 13:53 MoCker (user activity89) - Komentarz

Merenre + Kuba, znaleziona podczas spaceru. Skrzynka zawilgocona, wymieniono worek strunowy. TFTC

2639462 2017-11-05 11:00 Zespół EŁ (user activity4377) - Znaleziona

Szybki kesz. Dzięki!

2602605 2017-09-09 17:30 yurras (user activity2508) - Znaleziona

Krótki wypad urlopowy z misją Bieszczady'17 razem z Mziolko.

Dzień nr 4 - pożegnanie 

Błyskawiczna skrzyneczka :)

To ostatnia skrzynka, która wpadła w nasze ręce przed autostradą.

Dzięki i pozdrawiam z opolskiego

2603326 2017-09-09 17:29 mziolko (user activity3370) - Znaleziona

Krótki wypad urlopowy w Bieszczady razem z Yurrasem.

Dzień czwarty i powrót do domu. No i tutaj zakończyliśmy nasze czterodniowe zmagania ze skrzynkami, górami i piwkiem ;)

Dzięki i pozdrawiam z opolskiego.

2491422 2017-05-28 17:50 Bartek111 (user activity9116) - Znaleziona

Szybko i sprawnie.

2491420 2017-05-28 17:49 Bartek111 (user activity9116) - Wykonano serwis

Reaktywejszyn!
Na kordach, tam gdzie kesz był poprzednio, czyli między trzema.

2474071 2017-05-10 14:13 Pawel brasia (user activity6642) - Potrzebny serwis skrzynki

Wysłanie zgłoszenia: Cześć, szereg nieznalezień, skrzynki raczej brak. Proszę sprawdź, zreaktywuj lub zarchiwizuj.

2443834 2017-04-17 19:43 Tofu (user activity167) - Nieznaleziona

Nie dzisiaj, ale inni też nie znaleźli wcześniej. Czas na weryfikację.

2408445 2017-03-11 21:06 geryint (user activity120) - Nieznaleziona

Nie znalazłem, ale też nie za bardzo grzebałem.

2324337 2016-09-15 23:33 adunaphel (user activity5) - Nieznaleziona

Nienalezione z mala99. Są strażnicy samego kesza brak ;/

2297926 2016-09-15 22:05 Mala99 (user activity8) - Nieznaleziona

Tak jak poprzednik. Strażnicy znalezieni Ale kesza nie było w miejscu maskowania :/

2259857 2016-08-15 15:29 Agu&Cosi (user activity202) - Nieznaleziona

Niestety, trzej strażnicy strzegli tylko i wyłącznie kamienia:-(kordy uparcie wskazywały to miejsce, więc obstawiamy, że kesz zaginął:-(

2187544 2016-06-18 19:20 unieski (user activity10543) - Znaleziona

Już mieliśmy z Zyfiką obawy, że kesza nie ma, ale ostatecznie jednak się odnalazł

2185174 2016-06-18 19:20 Zyfika (user activity10593) - Znaleziona

Zaparkowaliśmy i udaliśmy się w oczywiste miejsce, zaglądamy a tam pusto... Mieliśmy już odpuścić, kiedy Unieski postanowił tam jeszcze raz pogrzebać, no i kesza znalazł Dziękuję za pokazanie tej ciekawostki

2165569 2016-05-31 10:42 rubin (user activity17027) - Znaleziona

udało się znaleźć reaktywację. Leżała obok miejsca ukrycia. Schowalem w odpowiednie miejsce. Dzięki za kesza.

2100934 2016-04-21 16:47 Jaraz90 (user activity1) - Znaleziona

Uwaga na strażników ;D

2078382 2016-04-03 20:39 Tris (user activity13760) - Znaleziona

Dzięki za kesz.

2079781 2016-04-03 12:42 unkas (user activity13924) - Znaleziona

Przerwa na popas i mamy skrzyneczkę. Dzięki.

1947042 2015-11-08 14:52 armagedon0808 (user activity11) - Znaleziona

Ciężko bylo otworzyć pojemnik ale się udalo ☺

1865427 2015-08-30 22:22 l0lek13 (user activity800) - Znaleziona

w drodze na projekt nie ma skrzynek nie znalezionych dzieki. :P

1861988 2015-08-29 09:34 karwdo (user activity8634) - Znaleziona

W drodze na Skowronka:) reaktywacja w wersji mikro szampanskiej.

1863758 2015-08-29 09:30 gagu (user activity8242) - Znaleziona

Wyprawa na Skowronka. Szybka reaktywacja. Dzięki.

1877983 2015-08-29 07:28 Mario&Monia (user activity15533) - Znaleziona

Szybki podjazd w drodze na "Skowronka" . Dzięki za pokazanie ciekawego miejsca.

1815834 2015-08-01 21:03 AlanOGLL (user activity7) - Nieznaleziona

Kesza nie ma, jestem pewien.<br /> Zator - Głubczyce

1729676 2015-05-31 12:12 Tisia (user activity13169) - Znaleziona

Krótki postój w drodze na Skowronka ;) 

Szybki szpil, rozprostowanie gnatów i suniemy dalej :) 

dzięki za kesza :) 

1731009 2015-05-31 11:41 Whatever (user activity13566) - Znaleziona

Kesz trafiony w drodze na skowronkowy spacer.

Dzięki i pozdrawiam.

1687526 2015-05-03 21:06 giepeesior (user activity19) - Znaleziona

Niezła skrzynka ale wilgotno w środku.

1612623 2015-03-11 09:17 fredzio (user activity4414) - Znaleziona

Środek powiatu zdobyty. Dzięki za kesz!

1443953 2014-09-19 17:00 ammadeuus (user activity11) - Znaleziona

Łatwiej było znaleźć keszomaniaków, ale obyło się bez problemów :)

1438930 2014-09-14 22:50 Sowa7 (user activity684) - Znaleziona

Dzięki za kesza, znaleziony razem z sir Hernem :-)

1428555 2014-08-27 18:48 szym_asi (user activity1029) - Znaleziona

postój na żarełko i ruszamy dalej:)dziękujemy za keszyka, miejsce mocno zaśmiecone, szkoda, że nie ma tam choć jednego śmietnika...

1419457 2014-08-27 18:24 szym_asi vs outlander :) (user activity1513) - Znaleziona

znaleziona z szym_asi i z hubami podczas powrotu w rodzinne rejony.. TFTC :)

1386201 2014-08-12 08:41 Arsiem (user activity32) - Znaleziona

Znaleziona z karmati 06.08.2014

1377114 2014-08-06 14:00 karmati (user activity44) - Znaleziona

Czwarty i chyba ostatni kesz z kolegą Arsiem.Udajemy się w drogę powrotną do domu.Jutro też jest dzień.

1301551 2014-06-17 00:00 MP_TEAM (user activity66) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona :)
-----------------------------------
"Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę, a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz"

1285121 2014-06-01 22:12 Kakade (user activity37) - Znaleziona

Przyjemne miejsce, środek lasu, mały parking, cisza i spokój:) 

IN wsuwka

1228694 2014-04-27 20:11 TheMagikTL (user activity2) - Znaleziona

1228367 2014-04-27 18:52 Phantee (user activity2) - Znaleziona

1224402 2014-04-25 13:22 Doma123 (user activity3) - Znaleziona

Znaleziona:)Pozdrawiam :P

1149015 2014-02-25 17:30 Dana i Piotr (user activity1899) - Znaleziona

Znaleziona podczas przejazdu z Płocka do Suchej.

Trzeba było odczekać parę minut, aż odjedzie samochód stojący przy strażnikach.

Dziękujemy za kesza!

1126358 2014-02-01 09:45 Mxtu (user activity374) - Znaleziona

Strażnicy oddali bez szemrania... ;)

1120628 2014-01-19 22:13 atena.pl (user activity10544) - Znaleziona

Niedzielny wypad z Sebkiem i Marcello002 do Chrzanowa. Poszło szybciutko bo to przecież drive in. Dziękuję

1143085 2014-01-19 16:56 sebastian (user activity4037) - Znaleziona

Ostatnie miejsce odwiedzone podzczas keszowania z Ateną i Marcello. Zapytałem, co to miejsce ma przedstawiać, otrzymałem jakże konkretną odpowiedź - środek powiatu.

Pozdrawiam i dziękuję - Sebek

1105755 2014-01-03 12:39 OMTeam (user activity260) - Znaleziona

Pierwsza tego dnia.
Poszło dość sprawnie.

1094986 2013-12-27 22:57 USZATY (user activity32) - Znaleziona

troszkę wilgoci ale nic sie nie stało.
z łatwościa zdobyta późną porą

1094235 2013-12-27 15:58 Driver (user activity10013) - Znaleziona

Fajnie schowana i dobrze że jest gdzie zaparkować :)
Dzięki :)

1021223 2013-09-29 17:08 pierchinio (user activity11) - Znaleziona

Bardzo prosta skrzynka:)jednak musiałem przeczekać 20 min aż ludzie odjadą z pod kesza :)

1013959 2013-09-20 12:45 Willkun (user activity5) - Znaleziona

1007009 2013-09-13 11:47 Gnom (user activity121) - Znaleziona

Mocno upakowany kesz, ledwo go dałem radę go zamknąć :)
I całkiem miły logobooczek :)

996584 2013-09-03 17:12 GrzechMed (user activity27) - Znaleziona

Bardzo fajna skrzynka, zastanawialem sie gdzie sa ci straznicy, ale w koncu znalazlem. ;-)

987270 2013-08-27 23:49 ZjaranyMatt (user activity15) - Znaleziona

985210 2013-08-26 00:00 KrzysieKawkus (user activity11) - Znaleziona

963731 2013-08-13 17:30 olaaaaa21 (user activity41) - Znaleziona

Nawet nie zdążyłam sprawdzić co było w środku bo tak strasznie padało, że marzyłam tylko o suchym domku;) Bez wymiany;) Znaleziona z pomocą oMeGa234;)

960320 2013-08-11 15:47 OrdysD_TEAM (user activity223) - Znaleziona

Powrót 2 Rabki nie mógł się obyć bez kesza ;-)

1624514 2013-08-04 11:50 piwnypiotr (user activity176) - Znaleziona

Znaleziona razem z Dzoder, TFTC!

953560 2013-08-04 11:50 dzoder (user activity387) - Znaleziona

znalezione z PIWNYPIOTR

tftc

933990 2013-07-21 15:00 desiek (user activity277) - Znaleziona

Skrzynka drive in ;)

915214 2013-07-06 17:00 jarecki125 (user activity13) - Znaleziona

Skrzynka zaliczona.

909478 2013-06-30 15:15 oklahoma (user activity3) - Znaleziona

Nasz pierwszy Cach zaliczony Cool.

Dziękuję za miłą zabawą.

Pozdrawiam, Artur z rodziną

893181 2013-06-12 14:22 marabut (user activity1166) - Znaleziona

ruch jak na dworcu, kto by pomyślał, czekałem na możliwość podjęcia dobre 30 min,:Ddziękuję za pokazanie miejsca i za kesza

875579 2013-05-27 19:45 caban7 (user activity406) - Komentarz

Wiosenny serwis skrzynki wykonany, dorzuciłem kilka fantów, a logbooka wsadziłem do strunówki.

870907 2013-05-21 14:40 GFS (user activity20612) - Znaleziona

Taki ciekawy pomnik, a w naszym powiecie nie mamy takiego Frown

Dziękujemy.

846469 2013-05-03 01:23 Irytek (user activity12) - Znaleziona

Znaleziona razem z Andim61 i spidem3 w drodze do Zakopanego. Dziękuję

846448 2013-05-02 15:00 Andi61 (user activity697) - Znaleziona

Znaleziona w rodzinnym gronie ( spid3 + Irytek) w drodze do Zakopanego. Out - GK Super Mysz2. Dziękujemy

831985 2013-04-20 21:07 arkady77 (user activity49) - Znaleziona

Znaleziona z Bartkiem. Profesjonalna skrzynka, profesjonalny dziennik. Zrobiliśmy sobie w tym miejscu przerwę na posiłek, podczas rowerowej wycieczki w poszukiwaniu skrzynek. Szkoda, że miejsce jest zaśmiecone przez jakiegoś sk*** który przywiózł tam gruz, i worki ze śmieciami. 

803318 2013-03-02 09:10 ebi2626 (user activity33) - Znaleziona

Znaleziona podczas wycieczki do Babic wraz z oMeGa234 :)

803004 2013-03-02 08:30 oMeGa234 (user activity53) - Znaleziona

Znaleziona podczas marszu Chrzanów-Babice :D

750430 2012-11-18 15:09 MareckY i SpółkA (user activity136) - Znaleziona

Tym razem córa w pełni samodzielnie podjęła skrzynkę i jest z tego powodu niezmiernie dumna :D

 

Fajna szybka skrzynka.

OUT: Kucharz, GK

IN: Hipcio x 2

742522 2012-11-04 19:46 brodate gejsze (user activity1030) - Znaleziona

Ciekawe miejsce. W sam raz na przerwe w buszowaniu po niedalekich urbexach w mocnym teamie Cool. Dużo śmiechu przy podejmowaniu. Ocena znakomita. TFTC !

742576 2012-11-04 14:54 19Miki99 (user activity3467) - Znaleziona

Wraz z dags i Brodatym w niecodziennych okolicznościach... :)

Ciekawostka, więc dzięki za jej pokazanie. 

TFTC :)

Pozdrawiam

737824 2012-10-31 17:00 Killem (user activity348) - Znaleziona

tym razem sie udalo bez problemu , dzieki za kesza 

853209 2012-10-31 10:19 Hogata (user activity56) - Znaleziona

TFTC:)

734790 2012-10-26 19:16 bulbacz (user activity6) - Znaleziona

STAN DOBRY woreczek na Geologa był w dwóch częściach ale sie udało złożyć 

727288 2012-10-16 08:27 caban7 (user activity406) - Komentarz

Byłem rano i sprawdziłem skrzynka znajduje się we właśćiwym miejscu i się dobrze miewa, nawet jeszcze trochę kretów w niej pozostało :):)

726902 2012-10-15 19:28 caban7 (user activity406) - Komentarz

Killem a coś więcej możesz napisać czemu nie znalazłeś skrzynki i czy jakieś slady że mogła zniknąć są.

718487 2012-09-29 14:23 Franco Family (user activity11) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu. Dziękujemy

713602 2012-09-25 17:45 lynx007 (user activity13) - Znaleziona

Łatwo i szybko namierzona. Dzięki :)

710347 2012-09-22 15:57 szoguncio (user activity34) - Znaleziona

709773 2012-09-20 17:55 Adrianf18 (user activity51) - Znaleziona

Znakomita! Zabrałem GK Efekt Motyla A włożyłem zabaweczki z jajek niespodzianke:)

951948 2012-09-19 23:42 mk.romek (user activity75) - Znaleziona

bardzo ciekawe miejsce:) dziękuje:) czasem śmieci się przydają i pudełko od pizzy znalazło swoje zastosowania podczas mokrego dnia;p

710159 2012-09-19 19:00 acys (user activity101) - Znaleziona

Pogrzebaliśmy trochę z mk.romek i znaleźliśmy:)Zabraliśmy świętokrzyskiego krecika i resoraka, zostawiliśmy tymbarka :)

1150197 2012-09-14 19:45 Art_Bi (user activity468) - Znaleziona

19:45 - środek powiatu namierzony, trzej strażnicy też .

Dzięki za kesza!

694968 2012-09-04 20:59 KEISOR (user activity8179) - Znaleziona

Miejsce wbrew pozorom bardzo ruchliwe, szczególnie w słoneczny wrześniowy dzień. Upycham jeszcze kreta w środku. TFTC.

695367 2012-09-04 08:56 shah (user activity1645) - Znaleziona

Znaleziona i ukretowiona:)Dzięki.

693518 2012-09-02 11:00 ROMGuś (user activity89) - Znaleziona

Skrzynka zaliczona, rękawiczki sie przydały, paluszek skaleczony, ale i tak bylo super, bez wymiany :)02.09.2012

pozdrawiamy ROMGuś :)

681948 2012-08-24 11:31 caban7 (user activity406) - Skrzynka gotowa do szukania

Nowa skrzynka zamontowana już na starej miejscówce. Gotowa do szukania - powodzenia :)

660160 2012-08-06 17:32 caban7 (user activity406) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna. Niestety podczas zmiany ogrodzenia skrzynka musiała zostać przez kogoś zutylizowana. Postaramy się ją jak najszybciej aktywować.

659422 2012-08-05 00:12 Bućki (user activity2794) - Nieznaleziona

Niestety porażka - miejsce ukrycia potwierdzone przez poprzedniego znalazcę ale skrzynki nie znaleźliśmy. Albo zniknęła albo my mieliśmy gorszy dzień

547000 2012-04-14 16:02 Dallas (user activity8861) - Znaleziona

Dla mnie znakomita za zaangażowanie autora w poszanowanie czystości rąk odwiedzających.

Dzięki.

Porywam kreta

544197 2012-04-09 15:00 Axor (user activity305) - Znaleziona

Szybkie znalezienie, kret do środka i jedziemy dalej Wink

531870 2012-03-26 14:51 caban7 (user activity406) - Komentarz

Byłem dzisiaj sprawdzić stan skrzyneczki po zimię. Tak jak pisał Frog czarny worek podmieniony oraz zrobione nowe zabepieczenie z butelki plastikowej. Czarny worek robi teraz za maskowanie.

Pozdrawiam

caban7

530800 2012-03-25 13:01 frog_1 (user activity777) - Znaleziona

fajne miejsce, ale zdecydowanie potrzebuje posprzątania - nie chodzi o sam kesz tylko o otoczenie. Jest tu tak ładnie, fajne ławeczki, mozna pospacerować, ale ludzisk musieli sobie zrobić smietnik... trzeba zwrócić uwagę służbom oczyszczania miasta aby zadbały o to fajne miejsce:)

tak więc tyle o miejscu. maskowanie dobre, ale czarny woreczek wymaga wymiany bo jest już mega mokry - nie miałam nic ze sobą takiego może następna osoba coś poradzi.

zabrałam geokreta- może w centralnej Polsce znajdzie miejsce.

wrzuciłam kwiatka drewnianego

pozdrawiam :)

520346 2012-03-12 16:22 Marcello002 (user activity3004) - Znaleziona

Znaleziona bez jakiegokolwiek problemuSmile Tyle razy byłem w Chrzanowie, ale o tym miejscu nie wiedziałemWink Dzięki za kesza.

Samolot poleciał na Śląsk Cool

508372 2012-02-16 08:45 Hern (user activity2035) - Znaleziona

Znaleziona o 8:45. Maskowanie nieco przymarzło i było pod 30cm warstwą śniegu, ale po zastosowaniu odpowiednich narzędzi pojemnik wyszedł cały i nieuszkodzony. Bardzo fajna skrzyneczka, w środku sucho. Po wpisaniu się do logbooka dokonałem czynności maskujących w odwrotnej kolejności ;-)
Przy okazji informuję, że wylądował tu samolot.
Dzięki za skrzyneczkę :)

496982 2012-01-15 11:56 Tom6ek (user activity3) - Znaleziona

Bardzo fajne i atrakcyjne miejsce. Znaleziona za pierwszym razem.

In:smycz

Out: żabka i TFT

497022 2012-01-15 11:00 kasiasr (user activity485) - Znaleziona

Znaleziona :-), pozostawione ślady na śniegu dla następnych ;-)

Kaska iKrzyś

496468 2012-01-14 11:36 MoCker (user activity89) - Znaleziona

W miejscu gdzie sam miałem pomysł na skrzynkę:)Ale jeszcze nic straconego bo pomysł jest nieco inny.  Razem z MerenRe, porwaliśmy tylko FTF. Dzięki za skrzynkę. 

496420 2012-01-13 23:26 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera

Skrzynka została zaakceptowana przez COG