Log entries Liszewski.36(11) - Torpedownia Babie Doły    {{found}} 14x {{not_found}} 1x {{log_note}} 11x Photo 5x Gallery   Show deletions Show deletions

3223692 2019-10-24 06:48 ProcaSopot1 (user activity1) - Didn't find it

Kesz zniknął

1033681 2013-10-07 12:18 LadyMoon (user activity5237) - Found it

Ach,,, kolejny raz na tym obiekcie. Tym razem podczas zakłądania mojej skrzynki. Wielkie dzięki za całokształt (szerzej w dedykacji) :P

1029565 2013-10-06 12:00 eliksir (user activity2191) - Found it

znaleziona podczas zakładania z LadyMoon nowej skrzynki na obiekcie. wyglądała jakby była założona tydzien temu.

805473 2013-03-06 04:30 SYSTEM (user activity0) - Archived

Automatyczna archiwizacja - 6 miesięcy w stanie "Tymczasowo niedostępna"

742212 2012-11-06 03:07 pichu. (user activity2973) - Note

Ja mam nadzieję, że kesz wróci na miejsce do świąt bo chciałbym sobie i Kondiemu zrobić prezent! ;p

689713 2012-08-31 12:27 Liszewski.36 (user activity803) - Temporarily unavailable

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.

689685 2012-08-31 12:07 Liszewski.36 (user activity803) - Note

Dziękuje za miłe komentarze i gwiazdki! Doceniam wysiłek włożony w zdobycie fortu :)) Zawieszam tymczasowo, skrzynka prawdopodobnie wróci w okresie zimowo-wiosennym! W razie pytań pisać w logu:)Pozdrawiam!

742034 2012-08-23 21:47 recommendation Meliades (user activity146) - Found it

Zacznę od tego, że byłam razem z wesołą ekipa-teuszp i Tala ... Masakra. Mateusz płynął w pław, ja i siostra pontonem, który notabene później się przedziurawił,(UWAGA! NA WYSTAJĄCE PRĘTY!)  Dzień pełen fantastycznych przeżyć mna maksa. Niestety samej skrzynki nie odszukaliśmy, a że gonił nas czas to nie mieliśmy możliwości, aby penetrować całą torpedownie, niestety.

TFTC! :)

681348 2012-08-23 21:18 recommendation teuszp (user activity142) - Found it

to znaczne od tego że... w piwnicy znalazłem ponton ba łudź (gówienko za 40 zł z supermarketu)i skrzyknąłem paczkę. w trzy osoby wybraliśmy się stopem na miejsce docelowe. napompowaliśmy naszą łudź na łodzi zmieściły się ledwo 2 osoby to jako ten nie fortunny trzeci pasażer wskoczyłem do wody i popłynąłem w pław. dopłynęliśmy do torpedowni padła komenda "toniemy, z łodzi" i tak wszyscy wyskoczyli z łodzi na brzeg torpedowni dziura była tak wielka że nie dało się jej zalepić w żaden sposób na szczęście spotkaliśmy tam ludzi którzy rekreacyjnie pływają a więc pomogli nam wrucić na brzeg wpakowaliśmy plecaki do jedno osobowego kajaka i poszliśmy po skrzynkę i teraz tu są dopiero schody, patrzymy a skrzynki nie ma więc aprosze autora o sprawdzenie miejsca dziura jest a kesza nie ma ale i tak wpisuje że zdobyłem tkacza bo jestem z tego dumny i zadowolony no ale mniejsza. nadszedł czas drogi powrotnej pytamy się jakiegoś człowieka którędy na jakąś ulice (bo my przyszliśmy z innej strony niż autor przewidywał) i on powiedział że schodami do góry i jak się dowiedział że my z redy to rzekł znajdźcie picasse to was zawiozę (nie było mu po drodze ale zawiózł) koleś był czy jest pisarzem pisze wiersze i w życiu wiele przeszedł, naprawdę miło nam się rozmawiało. jestem na Maksa zadowolony z dzisiejszego dnia.

PS uwaga przy cumowaniu pontonu bo w okuł pełno zardzewiałych prętów które mogą zaszkodzić pontonowi

pozdrawiam: teuszp

607322 2012-06-10 18:48 recommendation Maggie93 (user activity265) - Found it

Jako że chwilowo nie jestem na swoim kompie nie mogę się rozpisać jak i dodać zdjęć, ale niedługo to się zmieni.

607042 2012-06-10 13:33 recommendation WoKied (user activity419) - Found it

Ostatnimi czasy wielokrotnie widywałem torpedownię nie licząc na podjęcie kesza. Nie będąc z okolicy i nie mając dostępu do sprzętu pływającego machałem na nią ręką wiedząc , że skrzynka jest dla mnie niedostępna. Aż nagle okazało się , że Maggie93 posiada (jak dla mnie) wąptliwej jakości ponton na takie eskapady. Ale to wystarczyło by zachęcić Pawła i Dorotę , wraz z właścicielką do próby dostania się na torpedownię. Brakowało wszystkiego - wioseł, pompki i kapoków na wszelki wypadek. Cały sprzęt został pośpiesznie zebrany, a sam ponton pomponowany spalinami z auta Pawła. Przedarcie się przez sinicę to był początek udręki. Dalej walczyliśmy z niezgraniem się w wiosłowaniu i potencjalnym dźwiękiem "SSSSSSSSSsss.....". Ja sam mam dwie fobie - lęk wysokości i lęk przed głęboką wodą. Gdy pokonałem tę drugą ciesząc się, że stopami jestem w malutkim basenie pełnym zdechłych mew , okazało się, że czeka mnie ta pierwsza. Gdyby nie Paweł raczej bym zrezygnował. Miejsce tak osrane, że aż dech zapiera (dosłownie). Na placu leżały niedojedzone ryby i szczątki młodych mew (w tym jedna żywa, acz chora). Ptaki nad nami zwariowały tworząc swoistą chmurę. Skrzynka trochę zawiodła bo mała i pusta. Mimo to powrót był błyskawiczny. Byle do brzegu. I każdy kolejny kesz tego dnia nie miał już większego znaczenia. Dzięki za skrzynkę po której tryskałem dumą. Maggie93 dorzuci zdjęcia Laughing
Pictures for this log entry:

606721 2012-06-10 12:09 recommendation Dorota&Paweł (user activity983) - Found it

I nadszedł ten dzień po namówieniu przez Wokieda i Maggie93 podjeliśmy się zdania zrobienia Torpedowni. Zaczęło się od
mobilizacji sprzętu WoKied i Maggie93 zaopatrzeni w ponton typu Tiger Claw:)i my z wiosłami i pompką spalinowa typu autko :)
dzięki temu staliśmy się główną atrakcją dnia tamtejszych mieszkańców. Zjeście na plażę i przyszykowanie poszło bez
najmniejszych problemów. Żegnając się z kobietami zaczęła się wyprawa po skrzyneczę. Po odpłynięciu kilkudziesięciu metrów
od brzegu stała się zauważalna pierwsza fobia WoKieda i ogólna obawa o dzwięk typu ppssssssss. Po dopłynięciu i uważnym
przycumowaniu trzeba tam uważać na wystające ostre elementy metalowe bo mogą narobić szkody i utrudnić powrót. Przeszukanie
dwóch dolnych pomieszczeń zakończyła się fiaskiem w podejmowaniu kesza, zaczęła się faza numer dwa dostać się górą.
No i uwidoczniła się druga fobia Wokieda trzeba było wdrapać się po kawałku zardzewiałego metalu na góre aczkolwiek sam nie ufam
starym zardzewiałym elementom. Po wejściu kesz podjęty szybko bo zastanawiający był dźwiek zbliżającej się łodzi a z tego co nam było wiadomo straż nie patrzy zbyt przychylnie na odwiedzających ten obiekt. Wydaje nam się że był to rekord w wpisywaniu się do logbook-a :). Powrót to już czysta formalność uśmiech na twarzy i zniecierpliwione kobiety :)
Podsumowujac kesz torpedownia jest jednym z niewielu w pomorskim wymagającym jak i jest również delikatnym zastrzykiem
adrenaliny a również współpracy i zgrania osób gdyż kesza lepiej podejmować w parę osób, można również nauczyć się
pewnych umiejętności marinistycznych płynięcie pod fale, cumowanie itd. Był to nasz gwóźdź programu tego dnia za co
dziękujemy autorowi. Reko bez zbędnych słów.

OUT: GK-22 Tłok

Pictures for this log entry:
Już niedaleko ;D
Tiger Claw :D

469802 2011-11-19 21:18 Baran.36 (user activity830) - Found it

Wraz z ekipą zakładającą.

421308 2011-09-14 22:45 redzior36 (user activity185) - Found it

znaleziony wraz z ekipą zakładającą

421020 2011-09-14 18:24 skinol143 (user activity916) - Found it

uczestnictwo w evencie harcerskim i przy okazji byłem podczas zakładania :)

POLECAM:):)

361710 2011-07-10 16:30 omen1975 (user activity208) - Found it

Doskonała lokalizacja skrzyneczki. Bezpośrednie miejsce ukrycia jest jednak za bardzo na widoku. Torpedownia wbrew pozorom jest bardzo często odwiedzana przez turystów i nie tylko a lepszego maskowania kesza niż jest NIE DA się w tamtym miejscu wykonać.

pozdrawiam serdecznie

361687 2011-07-10 15:56 Koza (user activity3401) - Found it

dziś nudna nedziela i z rańca pomyślałem sobie że może jakiś keszyk ; D no i szybki telefon do Omena co dziś robi i po chwili już sie pakowałem i ciskaliśmy na Torpedownie ;D gdy doszliśmy na plaże okropnie śmierdziało przez sinice ... ;/ ale wpakowaliśmy sie do pontonu i jazda.! po 15 minutach byliśmy pod obiektem i teraz jak by sie tam dostać ; D Omen jako pierwszy wbił sie na góre później przyszła pora na mnie powiedziałem sobie "a co mi tam raz kozie śmierć " ;P niestety w całym obiekcie tak waliło ptasią kupa ;O keszyk znaleziony o godzinie 14:00 ; D dzięki wielkie za zaciągnięscie mnie aż tam po kesza nigdy bym tam nie był z własnej woli ; )

In:2 gk

out:1 gk ; D

Pozdrawiam koza.!

360678 2011-07-08 10:55 recommendation Werk Inc. (user activity796) - Found it

Znaleziona z Maliniakiem o 10:55. Wyprawa planowana od momentu założenia kesza. Jednak zawsze było coś ważniejszego. Ostatecznym katalizatorem był post harpusa.

Pierwszy raz byłem tam za dnia. Przywykłem do pływania tam nocą i dlatego też proponowałem Maliniakowi takie rozwiązanie (wygadał się w domu i dostał bana;) ) Dlatego dzwinie się czułem pompując ponton w świetle słońca, pod obecność ratowników na plaży. Droga tam i z powrotem, to czysta przyjemność. Atakowaliśmy od zawietrznej. Droga w górę i w dół pokonana przy użyciu technik sztucznych ułatwień;)Powiększyłem trochę jamkę w której leży kesz.

Bardzo przyjemna przygoda. Dzięki za możliwość zdobywania tego kesza.

360665 2011-07-08 10:55 recommendation Maliniak (user activity1388) - Found it

znaleziona o 10:55, 08.07.2011
wraz z Werkiem Inc.

początkowo plan był atakowania torpedowni podosłoną nocy w środę, ale niestety czerwo światło w Sztabie nie pozwoliło na opuszczenie bazy, trzeba było przenieść akcję na bardziej sprzyjającą porę - padło na piątkowe godziny poranne - i tak o 8:50 zapakowaliśmy transport potrzebnego sprzętu aby zrealizować misję "marine scout". Woda cieplutka, trochę fali było, ale dobre tempo wiosłowania sprawiło, że dosyć szybko dobiliśmy do strefy T - wtedy zaczęły się schody - a raczej brak schodów ;)
tutaj na poziom hali dostałem się dzięki wsparciu i pomocy Werka - dzięki wielkie i mogliśmy rozprostować kości i oddychać pełną piersią jednocześnie spacerować po terenie hali
następnie prosta formalność - wyciągnięcie skrzyneczki, na szczęście nikogo przed nami nie było - tutaj serdeczne pozdrowienia dla harpusa i ekipy :)
następnie powrót na parking - lekkie problemy wystąpiły - do człowieka pająkatrochę brakuję, załadowanie naszej tratwy i spokojnie odpłynęliśmy do Szwecji ;)

ps.
lubię takie miejsca i zawsze siedziało w głowie "kiedyś się tam wybiorę" i to kiedyś się w końcu zrealizowało, dzięki za motywację - a Werkowi za możliwość

OUT: GK "Konopie"

FTF #53 Cool

title=The FTF Addict: Bronze (15-19) | Silver (20-29) | Gold (30-49) | Platinum (50-79) | Ruby (80-119) | Sapphire (120-179) | Emerald (180-299) | Diamond (300+) ***Maliniak has 53 and needs 27 more to go up a level***

REKOMENDACJA

359689 2011-07-06 21:37 harpus (user activity6882) - Note

Tak! to będzie wyzwanie:)Ale pewnie niebawem zmobilizuje się zespół ochotników:)Narazie tylko "badanie" kontrolne wody:)

355262 2011-06-29 12:17 teuszp (user activity142) - Note

kurde znowu sie spózniłem chciałem w te wakacje załorzyć tam skrzynke

353449 2011-06-27 13:16 Liszewski.36 (user activity803) - Note

Mandat równie dobrze można dostać przechodząc na drugą strone ulicy w miejscu nieoznakowanym by dostać się do keszyka :P. W zimie na pewno nikt nie będzie się czepiał, gdy tam byłem, oprócz mnie było z kilkanaście osób i tak każdego dnia. Miejsce też jest penetrowane przez ludzi nurkujących. Byliśmy tam w nocy, ponad h/półtorej, a na dodatek było rozpalone obrzędowe ognisko, które z pewnością było widać na Torpedowni Oksywie - chyba tylko oni by mogli podpłynąć, jednak nic się nie stało. Czy mandat? Wydaje mi się, że nie. Co najwyżej pouczenie i odcholowanie przez motorówke na brzeg (w jednym filmiku climbingowym tak było). Na internecie jest masa filmów i zdjęć z samej torpedowni, co świadczy o atrakcyjności miejsca i częstotliwości penetrowania. Według mnie można uderzać śmiało, dla uspokojenia dodam, że wejście na Torpedownie jest tak jakby od strony Rewy, czyli MW go nie widzi. Co jakiś czas są patrole, ale oni raczej mają za zadanie odstraszyć wielbicieli skoków z Torpedowni.

353336 2011-06-27 10:44 pan_ryba (user activity1275) - Note

Myślę, że wiele osób myślało o keszu tam. Sam się zdziwiłem kiedy odkryłem, że tam nie ma kesza i nigdy nie było.
Z drugiej strony ciekawi mnie na ile legalne jest poruszanie się tam czymś pływającym - z tego co wiem to strefa wyłączona z ruchu wodnego. Wiadomo coś o ryzyku mandatem itp.?

353297 2011-06-27 09:54 schron (user activity1341) - Note

no to zbieram na ponton:).. zhp: nie zalamuj sie kolego.. Znam co najmniej dwie osoby, ktore nie wiedzac o sobie nawzajem chcialy okeszowac w najblizszym czasie to miejsce. A o planach Liszewskiego slyszalem od dawna :)

353290 2011-06-27 09:53 rushcore (user activity170) - Note

Aaaa.:-)Mój idol. Od dawna myślałem o tym miejscu .. nawet i bez kesza. :p

353244 2011-06-27 09:12 Liszewski.36 (user activity803) - Note

To chyba nie pierwszy raz kiedy ktoś Cię ubiega:PJa po raz pierwszy płynąłem na nią równo rok temu w celu założenia keszyka, jednak dopiero za 5 razem się udało. Gdyby nie okazja, która się nadarzyła założyłbym go pewnie za kolejny rok, a wtedy to ja bym sobie pluł w brodę z tego powodu co Ty teraz. Na pocieszenie, albo i nie powiem Ci, że równie ciekawych obiektów urbexowych w Gdyni jest jescze parę, więc radzę Ci się teraz pośpieszyć bym znowu Ci miejsca nie czmychnął :)

353128 2011-06-27 06:25 pichu. (user activity2973) - Note

Liszewksi zabiłeś mój prawie roczny plan...za każdym razem jak tylko była okazja rozmawiać z Czesiem na eventach zawsze opowiadałem mu, że torpedownia doczeka się mega mulciaka z finiszem na samej torpedowni..materiały gromadziłem już od roku, pomysł zaczepienia kesza, sposób dotarcia...to wszystko czekało tylko na cieplejsze dni i montowanie..jestem okrutnie załamany...

353109 2011-06-27 02:20 Liszewski.36 (user activity803) - Note

To kto tym razem ugryzie FTF'a? :)

Ps. przypominam ekipie zakładającej ze mną, by póki co się pochamowali z wpisami, info pod koniec opisu :)