Samolot o numerze fabrycznym 1B-015-27, wyprodukowany w kwietniu 1956 roku w Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego Mielec, służył w lotnictwie wojskowym blisko 20 lat. Przechodził przez kilka baz lotniczych, służbę rozpoczął na lotnisku w Ornecie. W latach 1960–1963 był w bazie w Bydgoszczy. W 1964 roku trafia do Warszawy gdzie przebudowywano go na samolot myśliwsko-rozpoznawczy Lim-2R przekazany do bazy w Sochaczewie. Następnie w 1972 roku znajdował się w Dęblinie, później w Oleśnicy. W czasie remontu w Bydgoszczy wymontowano przednią część jego kadłuba i połączono z tylną częścią przebudowanego UTMiG-15. Tył płatowca trafił do samolotu UTMiG-15 przebudowanego do standardu SBLim-2A. Tył Lima z Andrychowa latał do 1983 roku.
Połączony w całość samolot trafił do Andrychowa w 1976 roku, jako dar Ludowego Lotnictwa Polskiego dla mieszkańców. Zmontowali go i ustawili na stalowym podeście pracownicy Wytwórni Silników Wysokoprężnych Andoria. Stanął w hołdzie pilotom poległym w czasie II wojny światowej.
W 2002 roku samolot pokryto nowym lakierem. W latach 2015-2016 Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przeprowadziło kapitalny remont zniszczonego płatowca z rekonstrukcją elementów. W czasie remontu okazało się, że Lim nie jest złożony jak do tej pory przypuszczano z dwóch samolotów, ale z czterech – kadłub, ogon i dwa skrzydła. Dziś jest on jednym z najlepiej zachowanych samolotów-pomników w Polsce.
O keszu:
Prosty kesz schowany w odległości ok 30m, azymut ok 100.
W skrzynce: Logbook, mini certy dla trzech pierwszych znalazców oraz małe fanty do wymiany.
Zapraszam i powodzenia