ALE O CO CHODZI? :)
1. Rozwiązaniem każdego quizu jest ciąg pięciu cyfr- liczba 5-cio cyfrowa.
2. Poprawność rozwiązania każdej zagadki możesz sprawdzić w tzw. "Małym OpenSprawdzaczu" (kolejność ciągów przypadkowa), który umieszczony jest na dole opisu do skrzynki.
3. Hasłem do logu są współrzędne skrzynki bez spacji i znaków interpunkcyjnych.
4. Mechanizm do obliczenia współrzędnych skrzynki ukaże się w 22 dniu po publikacji kesza w serwisie OC (z małym poślizgiem).
5. Do czasu opublikowania mechanizmu do obliczenia współrzędnych, skrzynkę można zaliczać wirtualnie.
6. Po publikacji mechanizmu, w opisie do skrzynki powstanie lista Wirtualnych Zdobywców.
7. Nie kombinujemy w logach zmieniając datę i czas logowania, bo będzie ban :)
8. Każdy Wirtualny Zdobywca otrzyma imienny certyfikat przesłany drogą e-mail.
9. Dopuszcza się w komentarzach tzw. "przekaz myśli".
10. Skrzynka ukryta jest na terenie Gniezna lub w jego najbliższej okolicy.
11. Zapraszam i życzę udanej zabawy :)
WSPÓŁRZĘDNE SKRZYNKI
N52 ab.cde
E17 fg.hij
gdzie:
a
Apierwsza - Bpierwsza
b
Cpierwsza x 2 + Dpierwsza
c
Ddruga
d
Hdruga
e
Costatnia
f
Gdruga
g
Hpierwsza
h
Jpierwsza + Kpierwsza + Mdruga + Npierwsza
i
Odruga + Qostatnia - Upierwsza
j
Upierwsza + Sdruga + Rostatnia
A- POLSCY NOBLIŚCI
W diagram wpisz polskich noblistów. Wykorzystaj szyfrogram literowo- cyfrowy. Ciąg cyfr otrzymasz po zastąpieniu wskazanych liter cyframi, zgodnie z numeracją haseł w krzyżówce.
B- PECHOWA DWÓJKA
C- QR
D- SUDOKU
Po rozwiązaniu SUDOKU ciąg cyfr otrzymasz spisując zaznaczone cyfry rzędami z góry do dołu.
E- ZAKRĘCONY QUIZ
Rozwiązaniem quizu jest wyraz. Ciąg cyfr utworzysz korzystając z szyfrogramu literowo- cyfrowego zamieniając 5 pierwszych liter rozwiązania na cyfry.
F- KRZYŻÓWKA Z PIANKĄ
Odgadnij nazwy piw.
1. Wypisz pierwsze litery odgadniętych haseł zgodnie z numeracją w krzyżówce.
2. Wykreśl litery (3 litery) o największej liczbie powtórzeń.
3. Wykreśl 4 pierwsze litery z pozostałego ciągu.
4. Pozostałe litery zamień na cyfry korzystając z szyfrogramu literowo- cyfrowego.
G- MIĘKISZON
H- CZERWONO MI
I- ARCADE GAMES
J- SNAKE
K- POCZTÓWKA GAJUSZA
L- MAGICZNE OKO
M- EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
N- HEBRAJSKI SKORUPIAK SPADAJĄCY W GÓRĘ
O- MAGICZNE OKO II
Zamień obraz na ciąg cyfr korzystając z szyfrogramu literowo- cyfrowego.
P- KESZERSKA WĘDRÓWKA
Q- ŚLIMAK
R- WIELKOPOLSKA GWARA
Po rozwiązaniu krzyżówki, użyj szyfrogramu literowo- cyfrowego. Wykreśl z niego wszystkie litery znajdujące się w krzyżówce. Pierwszych 5 liter, które pozostaną w szyfrogramie, utworzą ciąg cyfr.
S- BOCZEK Z WĘŻA
T- HARCERSKI MISZMASZ
U- REBUS
V- KOCHAJ I MACHAJ
Etap | Symbol | Typ | Współrzędne | Opis |
---|---|---|---|---|
1 | Punkt końcowy | --- | Skrzynka |