Skrytka jest to tradycyjny pojemnik z logbookiem, ołówkiem i małymi przedmiotami na wymianę. Proszę o staranne odkładanie kesza!
Most kolejowy na Odrze w Brzegu Dolnym. Stanowi część Nadodrzanki (linia 273, km 28,100 - km 28,400). Powstał w 1874 r. Gdy podczas bardzo niskiego lub bardzo wysokiego stanu wody nie pływa prom, most kolejowy stanowił do 2013 roku (oddano do użytku most drogowy w Brzegu Dolnym) jedyną dostępną w promieniu 20 km przeprawę dla pieszych i rowerzystów. Most składa się z dwóch przęseł. Starsze, kratownicowe jest od kilkunastu lat jest nieużytkowane i w związku z czym jego stan stale się pogarsza. Nowsze, używane blachownicowo-kratownicowe przęsło powstawło po 1945 r. i jest w kiepskim stanie technicznym (prędkość maks. 40 kmh). Przy moście znajdują się bunkry wartownicze z czasów wojny, stanowiące fragment niemieckich umocnień linii Odry. O most w styczniu/lutym 1945 r. toczyły się zacięte walki. Wtedy też doszło do zniszczenia przeprawy, którą odbudowano w 1948 r. Wzdłuż mostu przebiega wąskie przejście dla pieszych, wyłożone dość luźno przymocowanymi, metalowymi płytami.