Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
SW 06 – Sleipnir, Koń Odyna - OP86MS
pamiątka po Sukkub InO 2014
Właściciel: do-mi
Ta skrzynka należy do GeoŚcieżki!
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 141 m n.p.m.
 Województwo: Polska > pomorskie
Typ skrzynki: Nietypowa
Wielkość: Mała
Status: Gotowa do szukania
Data ukrycia: 25-10-2014
Data utworzenia: 13-01-2015
Data opublikowania: 13-01-2015
Ostatnio zmodyfikowano: 02-07-2020
59x znaleziona
3x nieznaleziona
0 komentarze
watchers 3 obserwatorów
50 odwiedzających
48 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna rowerem  Potrzebny kompas  Weź coś do pisania  Offset cache  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Skrzynka ta jest pamiątką po wydarzeniu Sukkub InO 2014 - Trasa Geocachingowa i zarazem jednym z elementów geościeżki Sukkub InO 2014 - Skarby Walhalli. Zachęcam oczywiście do zdobywania tej skrzynki właśnie jako element geościeżki, w oryginalnej formie imprezy na orientację, posiłkując się współrzędnymi i dodatkowym opisem jedynie w razie problemów z jej odnalezieniem.

 

 

Sleipnir, czyli Błyszczący, był ośmionogim koniem, potomkiem rumaka Swadilfari i potrafiącego przybierać różne postacie Lokiego, który tym razem zamienił się w klacz. Sleipnir potrafił przemierzać morza i szybować w powietrzu, był też szybszy od wszystkich innych koni. Loki podarował go Odynowi i od tego czasu Sleipnir wiernie służył swemu panu, prowadząc go nawet do ostatecznego boju podczas Ragnarök. Odyn był dla niego dobrym panem, a w stajniach Asgardu Błyszczącemu absolutnie niczego nie brakowało…

 

Współrzędne miejsca rozpoczęcia poszukiwań zostały odzwierciedlone na wycinku mapy oraz oznaczone lampionem na poniższym zdjęciu.

 

Skrzynki należy szukać w korzeniach dorodnego drzewa w promieniu kilku metrów od drewnianej konstrukcji.

 

PAMIĘTAJ:  zostaw skrzynkę zamaskowaną tak, jak ją znalazłeś - nie psuj zabawy innym.

UWAGA: Kredka jest integralną częścią skrzynki, podobnie jak logbook. Nie jest na wymianę, więc proszę jej nie zabierać!

Obrazki/zdjęcia
współrzędne
miejsce rozpoczęcia poszukiwań
tam szukaj