Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
Floating garden 2050 [GRYF] - OP82ZR
czyli "welcome to Sztetin"
Eigenaar: Dezerter
Deze cache maakt deel uit van GeoPath!
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 18 meter NAP
 Provincie: Polen > zachodniopomorskie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Normaal
Status: Kan gezocht worden
Geplaatst op: 26-07-2014
Gemaakt op: 09-07-2014
Gepubliceerd op: 26-07-2014
Laatste verandering: 26-06-2017
96x Gevonden
1x Niet gevonden
4 Opmerkingen
watchers 1 Volgers
36 x Bekeken
75 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
5 x Aanbevolen
Deze cache is aanbevolen door: G0cha, got100, kojoty, makotka, wolny
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Nature  Access only by walk 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

Woda, zieleń i wolność – taki jest Szczecin. Nowoczesne miasto, które zaskakuje swoją różnorodnością i ciekawymi pomysłami na spędzanie wolnego czasu. Bałtyckie Centrum Jachtingu to jedno z tych miejsc w Europie, gdzie można żeglować po rzece, jeziorze i zalewie. Szczecin jest jednym z ważniejszych punktów na jachtingowej mapie Polski i Europy. Szczecin to największa i najnowocześniejsza marina na Bałtyku.
Konglomerat wysp, kanałów, plaż i zatok. Swoisty Floating Garden, miasto, które zmienia myślenie o tym, po co żyje człowiek.

O tym, że Szczecin promuje się takim hasłem, wie mniej niż 1 proc. badanych, dokładnie 0,6 proc. Stolica Zachodniopomorskiego jest na samym końcu, jeżeli chodzi o rozpoznawalność sloganu, który ma reklamować miasto. Jakie miasta promują się najefektywniej za pośrednictwem sloganów, analizę na zlecenie magazynu "MarketingMiejsca.com.pl"przeprowadził Instytut badawczy IPC. Wyniki publikują Wirtualne Media Z badań wynika, że ponad połowa Polaków, dokładnie 52,6 proc. w ogóle nie potrafi spontanicznie wymienić żadnego hasła, za pomocą którego promuje się któreś z polskich miast. Najbardziej efektywny okazał się slogan "Wrocław - miasto spotkań", który został zapamiętany i uznany za najlepsze hasło promocyjne przez 13,2 proc. badanych. Stolica kraju i hasło "Zakochaj się w Warszawie" zostało wskazane jako najlepsze przez 8,7 proc. badanych. Na trzecim miejscu jest "Gdańsk - morze możliwości" (6,8 proc. wskazań). Na Szczecin Floating Garden wskazało zaledwie 0,6 proc.

Może dzięki skrzynce procenty się zwiększą? ;)

Kesz:

Kesz na kordach, szukajcie a znajdziecie. Keszyk delikatny więc prosimy o adekwatne obchodzenie się z nim. Do jego założenia zainspirował nas jeden ze szczecińskich keszerów, którego serdecznie pozdrawiamy! Dla pierwszych trzech znalazców okolicznościowe certyfikaty. Pamiętajcie o literko-cyferce!

 

Projekt Gryf został zorganizowany przy współudziale Nadleśnictwa Trzebież oraz Transgranicznego Ośrodka Edukacji Ekologicznej.

     

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Afbeeldingen
Spojler