Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
Floating garden 2050 [GRYF] - OP82ZR
czyli "welcome to Sztetin"
Owner: Dezerter
This cache belongs to GeoPath!
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 18 m. ASL.
 Region: Poland > zachodniopomorskie
Cache type: Traditional
Size: Regular
Status: Ready for Search
Date hidden: 26-07-2014
Date created: 09-07-2014
Date published: 26-07-2014
Last modification: 26-06-2017
96x Found
1x Not found
4 notes
watchers 1 watchers
36 visitors
75 x rated
Rated as: Excellent
5 x recommended
This cache is recommended by: G0cha, got100, kojoty, makotka, wolny
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Nature  Access only by walk 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL

Woda, zieleń i wolność – taki jest Szczecin. Nowoczesne miasto, które zaskakuje swoją różnorodnością i ciekawymi pomysłami na spędzanie wolnego czasu. Bałtyckie Centrum Jachtingu to jedno z tych miejsc w Europie, gdzie można żeglować po rzece, jeziorze i zalewie. Szczecin jest jednym z ważniejszych punktów na jachtingowej mapie Polski i Europy. Szczecin to największa i najnowocześniejsza marina na Bałtyku.
Konglomerat wysp, kanałów, plaż i zatok. Swoisty Floating Garden, miasto, które zmienia myślenie o tym, po co żyje człowiek.

O tym, że Szczecin promuje się takim hasłem, wie mniej niż 1 proc. badanych, dokładnie 0,6 proc. Stolica Zachodniopomorskiego jest na samym końcu, jeżeli chodzi o rozpoznawalność sloganu, który ma reklamować miasto. Jakie miasta promują się najefektywniej za pośrednictwem sloganów, analizę na zlecenie magazynu "MarketingMiejsca.com.pl"przeprowadził Instytut badawczy IPC. Wyniki publikują Wirtualne Media Z badań wynika, że ponad połowa Polaków, dokładnie 52,6 proc. w ogóle nie potrafi spontanicznie wymienić żadnego hasła, za pomocą którego promuje się któreś z polskich miast. Najbardziej efektywny okazał się slogan "Wrocław - miasto spotkań", który został zapamiętany i uznany za najlepsze hasło promocyjne przez 13,2 proc. badanych. Stolica kraju i hasło "Zakochaj się w Warszawie" zostało wskazane jako najlepsze przez 8,7 proc. badanych. Na trzecim miejscu jest "Gdańsk - morze możliwości" (6,8 proc. wskazań). Na Szczecin Floating Garden wskazało zaledwie 0,6 proc.

Może dzięki skrzynce procenty się zwiększą? ;)

Kesz:

Kesz na kordach, szukajcie a znajdziecie. Keszyk delikatny więc prosimy o adekwatne obchodzenie się z nim. Do jego założenia zainspirował nas jeden ze szczecińskich keszerów, którego serdecznie pozdrawiamy! Dla pierwszych trzech znalazców okolicznościowe certyfikaty. Pamiętajcie o literko-cyferce!

 

Projekt Gryf został zorganizowany przy współudziale Nadleśnictwa Trzebież oraz Transgranicznego Ośrodka Edukacji Ekologicznej.

     

Additional hints
You must be logged-in to see additional hints
Pictures
Spojler
Log entries: Found 96x Not found 1x Note 4x All entries Show deletions