Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Alkochińczyk [KzK] - OP7A54
Kołnierzyk, Pierś, Wieżowiec
Właściciel: Armis
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 59 m n.p.m.
 Województwo: Polska > wielkopolskie
Typ skrzynki: Nietypowa
Wielkość: Normalna
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 12-01-2014
Data utworzenia: 12-01-2014
Data opublikowania: 12-01-2014
Ostatnio zmodyfikowano: 30-04-2019
15x znaleziona
1x nieznaleziona
9 komentarze
watchers 4 obserwatorów
36 odwiedzających
12 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
2 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: dptak, ronja
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna rowerem  Wymagany dodatkowy sprzęt  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Kesz z serii [KzK] Zaczynasz na starcie a kończysz najlepiej przy keszu ;)

 

Skojarzenia keszerskie z tymi trzema słowami mogą być różne. U mnie przybrały one taki wymiar...

 

Skrzynka jest skrzynką nietypową. Nie jest zbyt łatwa ale nie powinna stanowić na dłuższą metę problemu. Zwłaszcza gdy będzie się działało w grupie. Odszukaj na kordach dwóch drzew rosnących bardzo blisko siebie. W ich czeluściach odnajdź dwa mikrusy. W jednym znajdziesz kostki do gry oraz współrzędne a w drugim "plansze" do pewnej gry keszerskiej... Tylko osoba która okaże się szanować gre(czyt. nie będzie oszukiwała i zbytnio kombinowała) odnajdzie skarb. Skarb to pojemnik normalnej wielkości ukryty na sposób leśny.

 

Nie podpowiadam osobom chcącym zająć podium. (nie dotyczy zasad gry :)

Zasady gry:

Zaczynasz na starcie i rzucasz kostką. Lądujesz na danym polu i w pierwszorzędnie wykonujesz to co tam jest napisane np idziesz na pole 6. Jeśli jest napisane, że rzucasz 2 razy kostką to lądujesz dopiero na docelowym polu. Jeśli na danym polu musisz poczekać to musisz poczekać;)Gra została tak stworzona by dać do zrozumienia które współrzędne są prawdziwe. Jeśli podczas 2 gier wyjdą wam dwa scenariusze rozgrywki, to znaczy, że gdzieś najprawdopodobniej popełniliście błąd.

 Proszę delikatnie obchodzić się z keszem(zwłaszcza z zawartością dwóch pierwszych mikrusów) Gdy odnajdziesz zawartość mikrusów i zabierzesz  się do gry nie odchodź zbyt daleko. Inne osoby mogą akurat w tym samym czasie podejmować kesza.

Kordy finału mogą lekko pływać więc warto przejść 10 m na południe czyli w stronę Malty.

UWAGA Kulasz jedną kostką a nie dwoma! Chyba, że jest wyraźnie napisane, że rzucasz dwoma akurat w danym ruchu.

Może być przydatna umiejętność obsługi GPS oraz kartka i coś do pisania

Miłej gry i owocnego szukania!

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.