Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Hotelik Pod Torami - OP707A
Szlakiem dawnej linii kolejowej nr 371
Właściciel: gallegher
Założyciel: Fory92
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 75 m n.p.m.
 Województwo: Polska > lubuskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mała
Status: Gotowa do szukania
Data ukrycia: 31-08-2013
Data utworzenia: 31-08-2013
Data opublikowania: 31-08-2013
Ostatnio zmodyfikowano: 28-07-2019
80x znaleziona
5x nieznaleziona
7 komentarze
watchers 4 obserwatorów
98 odwiedzających
47 x oceniona
Oceniona jako: dobra
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna rowerem  Szybka skrzynka  Weź coś do pisania  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Odcinek linii kolejowej Nowa Sól - Kożuchów, to tak naprawdę tylko niewielka część linii nr 371 łączącej Wolsztyn z Żaganiem. Wybudowana między 1889 a 1908 rokiem, otwierana etapami w tych samych latach. Ruch pasażerski zawieszono ostatecznie w 1995 roku.

W 2014 roku linię przecięła południowa obwodnica Nowej Soli.

W latach 2018-2019, w granicach powiatu nowosolskiego linię rozebrano. Na jej miejscu wybudowano ścieżkę rowerową o długości niespełna 50 km.


Lipiec 2019: Kesz jest po drugiej reaktywacji i drugich przenosinach. W związku z tym, że tory zamieniły się w ścieżkę rowerową, musiałem poszukać nowej miejscówki dla skrzynki.

Pojemnika szukajcie tam, gdzie asfalt nie sięga ;)

Nazwa jak zwykle jednak pozostała ta sama, bo o historii pamiętać trzeba :)

Proszę o dokładne maskowanie :)

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Obrazki/zdjęcia
Tak to wyglądało zanim tory rozebrano.
Tak to wygląda teraz.