Sztolnia długości 40m, zakończoną komorą w spągu, której znajdował się wylot zalanego szybu o średnicy około 1,8m.
Najdłuższy w Polsce tunel kolejowy długości 1601m.
Tunel składa się z dwóch sąsiednich tuneli połączonych między sobą co kilkaset metrów.
Jedna nitka kolei jest czynna, a więc pod żadnym pozorem nie wchodzimy na tory ani do czynnego tunelu !!!
Południowy tunel można bezpiecznie przejść, nie ma w nim torów ale trzeba zaopatrzyć się w dobrą latarkę.
W dniu zakładania kesza, wlot do sztolni był przysypany ziemią ale widoczny.
Więcej:
http://www.podziemia.eu/wolowiec.html
http://www.eznp.cba.pl/sztolnia%20wolowiec/200.html
Kesz ulokowany kilkanaście metrów powyżej wylotu sztolni, schowany klasycznie.
W keszu są 3 certyfikaty ale potrzebne pisadło.
Nie trzeba wchodzić do sztolni ale jak ktoś bardzo chce to robi to na własną odpowiedzialność, w sztolni jest zalany wodą pionowy szyb.
Sam kesz nie jest niebezpieczny (atrybut na wszelki wypadek), a latarka przyda się tylko w tunelu.
Samochód proponuje zostawić przy stacji kolejowej Jedlinie Zdrój Górnej (OP6EA2) i po kesza udać się przez tunel z latarką :)
W logu w systemowym na opencaching.pl , proszę o dłuższy opis związany z podjęciem tego kesza. Miło by było, przeczytać nieco więcej niż pobieżne wpisy typu "TX"; "TFTC"; "znaleziona"; a zwłaszcza "synchro z GC"; itp. Wpisy nie koniecznie muszą być pochwalne ;). Znaleźliście skrzyneczkę, napisz proszę o tym, czy się podobała czy nie, a może mieliście jakąś ciekawą sytuację? To nie tylko dla mnie ale też dla innych czytających. Dziękuję.
Symbol | Type | Coordinates | Description |
---|---|---|---|
Interesting place | --- | Tunel |