ZAGUBIENI W NAWII
14. Rubieże Światów
Witajcie, Zagubione Dusze! Oto stoicie na RUBIEŻACH ŚWIATÓW, gdzie znajduje się spiżowa skrzynia, w której znajdziecie KLUCZE POWROTU niezbędne do otworzenia BRAMY ŚWIATÓW. Niegdyś wykonane przez Peruna z kosmicznego wiecznotrwałego metalu klucze nosił Weles w pęku przy swym pasie. Wszelako zdarzyło się, iż Czarnobóg podstępem wykradł je i wypuściwszy na świat żywych demony, dokonał z ich pomocą potężnych spustoszeń. Zanim udało się zapędzić prawie całą armię ciemności na powrót do zaświatów, na świecie przez wiele lat szerzyły się wojny, zarazy, głód i śmierć. WELES, odzyskawszy końcu KLUCZE POWROTU, postanowił nigdy już nie nosić ich przy sobie i ukrył gdzieś na RUBIEŻACH ŚWIATÓW. Oto dotarliście juz prawie do kresu Waszej wędrówki po NAWII. Gdzieś po drugiej stronie czekają na Was Wasze ciała.
Skoro tu jesteście, to znaczy, że udało Wam się wykonać wszelkie zadania i pokonać przeszkody. Oddaliście WELESOWI oczekiwane przez niego CZTERY ŻYWIOŁY, za które podarował Wam KLUCZE POWROTU. Pamiętajcie, że BRAMĘ ŚWIATÓW może nimi otworzyć jedynie istota bez duszy, więc podchodząc do furty, nie zapomnijcie zabrać ze sobą WIJA. Nie pozwólcie mu jednak przejść z Wami, by nie przenosić do swego świata zła, którego i tak jest tam już dosyć.
Jedyne, co wam pozostaje, to odnaleźć w ROZTOCE WCIELEŃ Wasze ciała, by mogła się dokonać powrotna inkarnacja.
Ruszajcie do ROZTOKI WCIELEŃ.
GEOCACHE: Kesz to mały klipsiak w leśnym maskowaniu.
Skrzynka jest czternastym etapem gry nocnej "Zagubieni w Nawii" realizowanej w ramach II Świętokrzyskiego Keszowania - Ameliówka 2015. Kesze zostały opublikowane jako tradycyjne i można je zdobywać w dowolnej kolejności, jednak jeśli chcecie choć trochę poczuć klimat oryginalnej gry, zachęcamy do zdobywania ich nocą i zgodnie z kolejnością sugerowaną w scenariuszu (patrz numery przy nazwach skrzynek). Ze skrzynek nic nie należy zabierać. W logbookach znajdziecie literki z cyfrowymi odpowiednikami - spiszcie je, bo to one pomogą Wam dotrzeć do skrzynki finałowej. W czterech keszach znajdziecie też nazwy żywiołów, które będą potrzebne do ich zalogowania.
Scenariusz gry jest chroniony prawami autorskimi zgodnie z zapisami "Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych" (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83). Chcesz wykorzystać scenariusz? Nie ma sprawy, ale najpierw zapytaj autora, co, jak, dlaczego i na jakich warunkach.
---
Nie mam możliwości serwisować keszynki, zabierz ze sobą sprzęt serwisowy. Będę wdzięczny za wszelakie naprawy