ZAGUBIENI W NAWII
3. Zburzony Chram
Witajcie, Zagubione Dusze! Znajdujecie się w ZBURZONYM CHRAMIE, będącym siedzibą ŻERCY RADOGOSTA - najwyższego kapłana, zajmującego się składaniem ofiar, wyznaczaniem terminów świąt, rzucaniem losów i wróżeniem. RADOGOST potrafi też stworzyć WIJA. Aby powołać go do życia potrzebuje jednak kilku artefaktów: SERCA, OKA, OBROŻY i IMIENIA. Waszym zadaniem jest je zdobyć i dostarczyć do ZBURZONEGO CHRAMU. Możecie je otrzymać od mieszkających gdzieś w NAWII: STRZYGONIA, UTOPCA, CZAROWNICY i WOŁCHWA.
Oddaliście RADOGOSTOWI zdobyte wcześniej GROSZE ZBAWIENIA, za które ten wskazał Wam drogę do WYRAJU.
Teraz musicie wyruszyć do WYRAJU, by wasze dusze doznały oczyszczenia oraz zyskały świadomość NAWII niezbędną do dalszej podróży po zaświatach.
Ruszajcie do WYRAJU.
GEOCACHE: Kesz to klipsiak w leśnym maskowaniu na koordach.
Skrzynka jest trzecim etapem gry nocnej "Zagubieni w Nawii" realizowanej w ramach II Świętokrzyskiego Keszowania - Ameliówka 2015. Kesze zostały opublikowane jako tradycyjne i można je zdobywać w dowolnej kolejności, jednak jeśli chcecie choć trochę poczuć klimat oryginalnej gry, zachęcamy do zdobywania ich nocą i zgodnie z kolejnością sugerowaną w scenariuszu (patrz numery przy nazwach skrzynek). Ze skrzynek nic nie należy zabierać. W logbookach znajdziecie literki z cyfrowymi odpowiednikami - spiszcie je, bo to one pomogą Wam dotrzeć do skrzynki finałowej. W czterech keszach znajdziecie też nazwy żywiołów, które będą potrzebne do ich zalogowania.
Scenariusz gry jest chroniony prawami autorskimi zgodnie z zapisami "Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych" (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83). Chcesz wykorzystać scenariusz? Nie ma sprawy, ale najpierw zapytaj autora, co, jak, dlaczego i na jakich warunkach.