Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Dziecko Rozmaryny - OP4DB0
Skrzynka Woodu
Właściciel: kawior&jardo
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 114 m n.p.m.
 Województwo: Polska > dolnośląskie
Typ skrzynki: Multicache
Wielkość: Mikro
Status: Zarchiwizowana
Czas: 1:18 h    Długość trasy: 1.35 km
Data ukrycia: 04-04-2012
Data utworzenia: 24-04-2012
Data opublikowania: 24-04-2012
Ostatnio zmodyfikowano: 10-04-2024
90x znaleziona
1x nieznaleziona
11 komentarze
watchers 15 obserwatorów
248 odwiedzających
79 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
70 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: AER, Agatha, Alien_XIII, art_noise, astrzala, atris, BaNa, Bedekkk, Bili, CacheHunter, czirios, Damantris, djcrazyfrog499, Doc with the dog, dżazder, etna&mars, fck, franciszkowe_kwiatki, G R A B S, giz0l, gudr05407, gura, Harry_Hole, Herlawy, hobbbysta, iks, j_janus, kaawuu, Kielbek, krusiaa, kubut, Lenser, Lumen, lupi, MajMar, Maleska, marcm77, Marokes, motrax, MPK_TEAM, Nannette, Okorzec, OLAkid, Phoebe, Pyśka, Qbacki, rafał+magda, Raku27, ratowniczka, RenataF, ROBACZKUS, rosickey, Ruda04, sebastianj, Skyqen, smoq, snieeegu, straznik, Stryker, Szarlih, tbm, tonio, Wesker, witeklyko78, xytras, ZEZIK, ZoBeR, [ocenzurowano_1], ŁOKCIE, łowca_łosi
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Zalecane szukanie nocą  Skrzynka niebezpieczna  Potrzebna latarka  Wymagany dodatkowy sprzęt  Weź coś do pisania  Przyczepiona magnesem  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp  Potrzebna łopatka  Dostępna tylko pieszo 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

DOZWOLONA OD LAT 18

SKRZYNKA PRZEZNACZONA DLA OSÓB PEŁNOLETNICH, O BARDZO MOCNEJ PSYCHICE. ABSOLUTNIE NIE ZABIERAJCIE Z SOBĄ DZIECI. KESZ MOŻE SPOWODOWAĆ TRWAŁY URAZ PSYCHOLOGICZNY.

Skrzynka to wieloetapowiec. Kordy wskazują etap startowy.

Od samego początku postaraliśmy się, by jak najbardziej zniechęcić was do jej zdobywanie.
Niemożliwe jest podjecie finału w dzień. Skrzynka to typowy nocnik. By go zaliczyć na start musisz się wstawić jakieś 25 minut po zachodzie słońca. Później w trakcie poszukiwań spiesz się, gdyż upływający czas działać będzie na twoją niekorzyść. Finałowa skrzynka wielkości mikro, znajduje się około 60-80 cm pod powierzchnią gruntu. Kesz przysypany jest ziemią, wiec kłujki, szpadle, saperki są dozwolone. Używając rękawiczek tez sobie poradzicie, gdyż gleba  nie jest jakoś specjalnie zbita. W trakcie poszukiwań możesz natknąć się na węże, wilki , wilkołaki, szczury, kleszcze, stonkę ziemniaczaną,martwe kurczaki i nietoperze. Prosimy zachowajcie czujność, rozwagę i rozsądek. Na pewno przyjdzie się Wam przedzierać przez chaszcze, rowy krzaczyska, pokrzywy, bagna i inne straszne paskudztwa.

UWAGA-do skonstruowania tego wieloetapowca użyliśmy najnowocześniejszej technologi FX . W trakcie zaliczania poszczególnych etapów natkniecie się miedzy innymi na płonące krzyże. Krzyże umieszczone są tylko po to, by podnieść poziom napięcia, strachu i leku. Niech nikt z poszukiwaczy (jeśli oczywiście taki się zdarzy) nie dozna pomieszania zmysłów i nie pląta tej zabawy z religią czy wyznaniem politycznym. PROSIMY.

Jeszcze jedna, bardzo ważna sugestia-etap pośredni do ktorego doprowadzi was wzrok zombiaków jest jedynie etapem do odczytania. Nie dobierajcie się do niczego bo uszkodzicie połączenia pirotechniczne a to grozi niekontrolowanym wybuchem, za co nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Najważniejsza sprawa-przed otwarciem etapu pośredniego jak i finału wyczyść wszystko z ziemi i odsłoń worki zabezpieczające. Później zachowaj się jak prawdziwy keszer i wszystko ładnie zamaskuj.

Jeśli jeszcze znajdzie się jakiś szaleniec, który zechce zdobyć tego kesza to: dobre trzewiki, mocne galoty, latarka, rękawiczki i sipa mogą się bardzo przydać.

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.