Demony Polskie
to geościeżka przedstawiająca demony słowiańskie, którymi nasi dawni przodkowie tłumaczyli niektóre zjawiska przyrodnicze, fizyczne. Jest ona zainspirowana LARP'ami. Jeśli ktoś nie wie co to jest LARP link tu:
Odkrywając ścieżkę keszer powinien wcielić się w rolę wojownika - Wiedźmina, który przemierza świat w poszukiwaniu nowych zleceń, stawiając czoła różnym wyzwaniom. Jest to jednocześnie ścieżka umiejscowiona w malowniczych okolicznościach Międzyrzeckich Jeziorek, które z pewnością pozwolą lepiej wczuć się w rolę i klimat opowieści, a także będzie okazją do przyjemnego spaceru, do którego serdecznie zachęcam (nie wszędzie da się dojechać samochodem, czy rowerem).
Serdecznie zachęcam przeczytanie najpierw zadania finałowego 16. Baba Jaga - OP9HKT, od którego powinniśmy zacząć swą przygodę. Do zdobycia kesza finałowego oraz kesza bonusowego będą potrzebne kordy, te znajdziecie w keszach ukrytych na tej geościeżce. Kesz bonusowy ukryty jest na jednej z wysp, będzie zatem potrzebny środek pływający - tu opcji jest kilka: rowery wodne, kajaki, łódki, czy ew. własny sprzęt pływający.
13. Strzyga
Po rozprawieniu się ze Zmorą chcesz odpocząć w karczmie.
Nagle, nie wiadomo skąd pojawia się tajemniczy starzec, dosiada
się do Ciebie i zaczyna snuć opowieść o kobiecie, której
Mamuna podmieniła dziecko. „Skąd takie podejrzenia?” - pytasz.
Starzec mówi dalej o niemowlaku z dwiema szczękami, które nie
przeżyło kilku dni. Wszyscy byli przekonani, że to Mamuny
zamieniły zdrowe dziecko. Ty już się domyślasz, z czym masz do
czynienia. Prosisz o wskazanie miejsca pochówku. „Ruszaj na
zachód, Wiedźminie. Tam spotkasz dwa rosłe drzewa” –
powiedział starzec na odchodne.
O keszu:
-pojemnik PET w maskowaniu leśnym
- Uważaj na mugoli!
Pamiętaj o szukaniu kordów!