![](/images/blue/kompas.png)
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
![](images/free_icons/mountain.png)
Wysokość: 82 m n.p.m.
![](images/free_icons/world.png)
Województwo:
Polska > mazowieckie
![](images/free_icons/box.png)
Typ skrzynki:
Tradycyjna
![](images/free_icons/package_green.png)
Wielkość:
Normalna
![](images/free_icons/page.png)
Status:
Gotowa do szukania
![](images/free_icons/date.png)
Data ukrycia: 01-04-2007
![](images/free_icons/date.png)
Data utworzenia: 02-04-2007
![](images/free_icons/date.png)
Data opublikowania: 02-04-2007
![](images/free_icons/date.png)
Ostatnio zmodyfikowano: 02-04-2007
![](images/log/16x16-found.png)
148x znaleziona
![](images/log/16x16-dnf.png)
5x nieznaleziona
![](images/log/16x16-note.png)
11 komentarze
17 obserwatorów
![](images/free_icons/vcard.png)
101 odwiedzających
![](images/free_icons/thumb_up.png)
73 x oceniona
![](images/cache-rate.png)
Oceniona jako:
dobra
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
most im. Gen. Stefana Grota-Roweckiego (czasami też most Toruński, zazwyczaj po prostu Grota-Roweckiego) - most w Warszawie na Wiśle. Został zbudowany w latach 1977-1981 jako część Trasy Toruńskiej. Aktualnie jest też częścią Etapowej obwodnicy Warszawy.
Pierwsze projekty mostu powstały w latach 60. XX wieku. Wg tych projektów miał być mostem podwieszonym na dwóch pylonach. Projekt został zmieniony ze względu na wysokie koszty budowy takiego mostu.
Most Stefana Grota-Roweckiego jest obok mostu Siekierkowskiego jednym z największych mostów Warszawy. Most ma 645 m długości. Składa się z dwóch niezależnych konstrukcyjnie części, z których każda ma po cztery pasy ruchu. Wg pomiarów ruchu z 2005 przez most przejeżdżało dziennie ok 150 tys. samochodów dziennie, co jest wynikiem największym spośród wszystkich warszawskich mostów.
Most ten niemal nie jest przystosowany do ruchu pieszego i rowerowego. Posiada dwa chodniki, ale są one bardzo wąskie, a przejazd rowerem utrudniają latarnie. Chodniki oddzielone są od jezdni barierą energochłonną.
W najbliższych latach GDDKiA planuje przebudowę Trasy Toruńskiej wraz z mostem do parametrów drogi ekspresowej, przy jednoczesnym poszerzeniu mostu do dziesięciu pasów ruchu (po pięć w każdą stronę). Inwestycja planowana jest na lata 2008-2010, jednak problemy miasta z wybudowaniem nowego mostu Północnego mogą spowodować opóźnienie tej inwestycji z powodu braku dróg alternatywnych w trakcie przebudowy mostu. Obecnie trwa budowa tymczasowego wiaduktu opartego o konstrukcję Mostu Syreny mającego zastąpić na czas remontu estakadę dojazdową do mostu prowadzącą w stronę Bielan.
Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Most_im._Gen._Stefana_Grota-Roweckiego
Cache zakopany spory kawałek od mostu, w pobliskich krzaczkach.