W latach 1867 - 60 wybudowane zostały drewniane mosty łączące Międzyodrze z lądem. Most na Odrze Wschodniej składał się z 22 przęseł z czwartym jarzmem o szerokości 10 m, tak by pod mostem mogły przepływać barki. Część przejezdna znajdowała się 4,75 m nad lustrem wody. Podobny most wybudowano na Odrze Zachodniej. Z racji krótkich przęseł często na rzece piętrzył się lód. 6 kwietnia 1888 r. środkowa część mostu uległa zniszczeniu.
W latach 1911-1913 wybudowano nowe stalowe mosty na miejscu drewnianych: most na Odrze Wschodniej o konstrukcji kratownicy o trzech przęsłach, o długości 250 m i szerokości 10 m; most kratownicowy na Odrze Zachodniej. W takim stanie mosty dotrwały do II wojny światowej. Pod koniec wojny w 1945 r. wysadzona została środkowa część mostu na Odrze Wschodniej, uniemożliwiając przejazd na Międzyodrze. W 1955 r. most odbudowano. Na przełomie 2006 i 2007 r. most przeszedł kapitalny remont, uzyskując nową nawierzchnię asfaltową i nowy kolor kratownicy. W 2012 r. wyremontowano most graniczny na Odrze Zachodniej. W ramach remontu została podniesiona konstrukcja mostu, wymieniona została również nawierzchnia z bruku na asfaltową.
Keszyk jest magnetyczny
Proszę o odkładanie pojemnika w to samo miejsce.