Dodatkowe atrybuty skrzynki |
Jest to kontynuacja mojej pierwszej skrzynki- Najdłuższa kładka. Skrzynka w porównaniu do poprzedniej została gruntownie odmienioa i w zasadzie jest nie do "gniezna" . Zmienił się rozmiar, miejsce i sposób umieszczenia.
Kładka ma kilkaset metrów długości i jest o jakieś 30m krótszą od najdłuższej jaką znam. Prowadzi nad całym zestawem torów i jest przedłużeniem ulicy Przyce. Obecnie kładka jest zamknięta (po obu stronach założone kraty) i oficjalny ruch odbywa się na poziomie ziemi- wydeptaną ścieżką.
Z kładki są bardzo piękne widoki na:Prawdopodobną przyczyną zamknięcia było to, że od strony ul. Przyce drewniane schody są w bardzo złym stanie. Poza tym kładka wydaje się być w dobrym stanie. Uprasza się wchodzących od tej strony, aby dla bezpieczeństwa, szli nad elementami podtrzymującymi schody od dołu.
Kesz dla sprawnych fizycznie osób, absolutnie nie dla małych dzieci, a starszych raczej pod nadzorem osób pełnoletnich. Aby wejść na kładkę trzeba bokiem ominąć kraty zagradzające wejście, a dalej już można się normalnie po niej poruszać.
GPSy Kings wskazuje miejsce ukrycia skrzynki z dokładnością do kilku metrów.
Wejścia są od strony ul. Przyce, oraz od strony osiedla przy Lokomotywowni.
Niestety na schodach jest krata, więc nie da się wprowadzić np. roweru, trzeba by zostawić przed kładką.
Skrzynka mała. Zostawiłem w niej starego kesza na pamiątkę (proszę go nie zabierać). Skrzynka tradycyjna, ale wydłubanie jej, oraz schowanie tego wszystkiego może być łamigłówką i wymagać pewnych prac manualnych.
!WAŻNE Informacje techniczne!
Konstrukcja mocno eksperymentalna, więc prosiłbym o zgłaszanie wszelkich problemów w obsłudze skrzynki.
Do
wydobycia skrzynki nie są potrzebne żadne narzędzia. Zaleca się dość
delikatne obchodzenie ze skrzynką, zwłaszcza przy wydobywaniu jak i chowaniu.
Prawdopodobnie najpierw zauważycie elementy mocowania
skrzynki niż nią samą. Jak
już znajdziecie skrzynkę, to zanim ją wydłubiecie, uważnie przyjrzyjcie
się jak jest zamocowana, oraz zastanówcie się jak ją wydobyć. Jedna
strona służy do tego aby wyjąć skrzynkę z przeciwnej strony. Po zamknięciu jak najściślej zwiążcie pokrywę (słabo trzyma), aby nie wyleciały wnętrzności. Proszę odłożyć skrzynkę dokładnie tak jak była- zwłaszcza chodzi o mocowanie z jednej strony. Mocując ją z powrotem nie używajcie zbyt dużo siły bowiem cala konstrukcja mogłaby się rozpaść.
W skrzynce są fanty na wymianę. To duże ciężkie nie jest na wymianę- w razie potrzeby przyda się do naprawy skrzynki.
W skrzynce jest ołówek i temperówka.
EDIT: Z racji ciągłego spojlerowania w logach zmieniłem podpowiedź na bardziej oczywistą.