Kolejna skrzynka w ramach okeszowania dawnej Twierdzy Kostrzyn.
Dworzec kolejowy jest unikatem w skali Polski, jeśli nie w skali Europy. Choć Kostrzyn posiadał kiedyś aż pięć dworców kolejowych, to obecnie czynny jest tylko jeden, który nosi nazwę Kostrzyn (dawniej Küstrin Neustadt). Ciekawostką jest fakt, że jest to dworzec dwupoziomowy, jeden z dwóch tego rodzaju dworców w Polsce, gdzie na górnych peronach zatrzymują się pociągi na linii nr 203 relacji (Berlin) – Granica Państwa – Gorzów Wielkopolski – Tczew oraz Stargard Szczeciński – Głazów – Kostrzyn nad Odrą zaś na dolnych pociągi na linii nr 273 relacji Zielona Góra – Rzepin – Szczecin (tzw. "Nadodrzanka"). Dawniej zatrzymywały się tu również pociągi z Rudnicy, jednak po odcięciu torów na przełomie wieków linia ta jest nieprzejezdna.
Podjęcie skrzynki proponuje rozpocząć od zaparkowaia pod dworcem i przejście się po peronach celem odszukania tego właściwego czyli nr 5. To właśnie na nim jest ukryty mikro magnetyk.