Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
A132- 07 zgłoś się... - OP2255
Eigenaar: Arishia
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 24 meter NAP
 Provincie: Polen > zachodniopomorskie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Klein
Status: Gearchiveerd
Tijd: 0:10 h    Lengte: 0.02 km
Geplaatst op: 18-12-2009
Gemaakt op: 09-12-2009
Gepubliceerd op: 09-12-2009
Laatste verandering: 02-03-2010
3x Gevonden
0x Niet gevonden
0 Opmerkingen
watchers 2 Volgers
5 x Bekeken
3 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Go geocaching with children  One-minute cache  Take something to write 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

     W połowie lat sześćdziesiątych w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie produkowano samochody Syrena 103 oraz Warszawa 203/204 w kilku odmianach nadwoziowych. Trwały także badania prototypowych pojazdów, które w przyszłości miały zastąpić powyższe modele. Były to Syrena 110 i Warszawa 210, które można obejrzeć w Muzeum Motoryzacji   w  Warszawie.

Mimo znacznego zaawansowania prac nad nowymi pojazdami władze zdecydowały się na zakup licencji na średniolitrażowy samochód osobowy. W dniu 22 grudnia 1965 roku podpisano umowę licencyjną z koncernem FIAT. Była to pierwsza całościowa licencja zachodnia w polskim przemyśle motoryzacyjnym.

Polski Fiat 125p produkowany był w latach 1967-1991 najpierw jako Fiat w ramach licencji a po jej wygaśnięciu jako FSO 125p. Co ciekawe polski model zaczął być produkowany tylko z kilkumiesięcznym opóźnieniem w stosunku do Fiata 125 z Turynu.

Fiat 125p produkowany w Polsce był eksportowany także do krajów takich jak Jugosławia czy Węgry a także do krajów 3 świata.

Fiat 125p występował w kilku odmianach nadwozia, z których najpopularniejszym był sedan. Inne wersje to kombi i pick-up a także ciekawe wersje 6-drzwiowe i bardzo rzadkie cabrio. Model GTJ powstał z myślą o wyścigach i posiadał specjalne ospoilerowanie.  Fiat 125p występował jako bohater wielu polskich filmów. Najsłynniejsze jego role to taksówka w "Zmiennikach" i bolid Borewicza z "07 zgłoś się".

Ostatni egzemplarz tego samochodu zjechał z taśmy 26 czerwca 1991 r. z numerem 1222887.

Mała skrzyneczka ze skarbami ukryta pod radiowozem Porucznika Borewicza.

 

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Afbeeldingen
Syrena 110
Warszawa 210
Borewicz.
Logs: Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Alle logs