Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
Najdłuższa Kładka v. 2.0 - OP1F4B
Najdłuższa kładka jaką znam w Warszawie
Eigenaar: r00t7
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 84 meter NAP
 Provincie: Polen > mazowieckie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Klein
Status: Gearchiveerd
Tijd: 0:30 h    Lengte: 0.30 km
Geplaatst op: 10-09-2009
Gemaakt op: 10-09-2009
Gepubliceerd op: 10-09-2009
Laatste verandering: 17-09-2012
17x Gevonden
3x Niet gevonden
21 Opmerkingen
watchers 3 Volgers
9 x Bekeken
13 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
4 x Aanbevolen
Deze cache is aanbevolen door: czarkowaty, maniekmaniek, PUG Bielany, PUG II BIELANY
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Go geocaching with children 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL
Dodatkowe atrybuty skrzynki

Inna kładka (dłuższa)- inna skrzynka (większa).

To pierwszy kesz do którego się przygotowałem. Poprzedni był zrobiony próbnie, aby sprawdzić jak to wszystko działa. Uwagi o długości poprzedniej kładki wywołały mnie do tablicy i znalazłem, po konsultacjach, dłuższą, choć tylko o jakieś 30m.

Kładka ma kilkaset metrów długości i jest najdłuższą jaką znam. Prowadzi nad całym zestawem torów i łączy ulicę Pożarową z Batalionu Platerówek. Tak naprawdę kładka ta składa się z dwóch połączonych. Najstarsza (niska) część przechodzi na niezelektryfikowaną częścią torów. Nowa (wyższa) część przechodzi nad zelektryfikowanymi torami. Dodatkowo musiano wykonać łącznik pomiędzy obydwoma częściami (na wysokości starej). Wyraźnie widać miejsce połączenia. Schody przy połączeniu są zamknięte. Równolegle do nowszej części przechodzi rurociąg, na który jest wejście na zachodnim krańcu (zamknięte).

Obecnie na stacji (pod nową częścią) prowadzone są prace remontowe- naprawa peronów, wymiana torowiska itp.

Z kładki są bardzo piękne widoki na:

Pobliską okolicę, w tym stację towarowąna panoramę Warszawy 360°

Niestety na schodach nie ma pochylni, więc nie da się wprowadzić wózka, ani roweru (trzeba by wnosić).

GPSy Kings wskazuje kładkę- wejście od strony ul. Pożarowej, choć dotrzeć można także pod stronę przeciwną jak i pod część środkową (szczególnie na rowerze).

Skrzynka tradycyjna, ale wydłubanie jej, jak i wnętrzności, oraz schowanie tego wszystkiego może być łamigłówką i wymagać pewnych prac manualnych.

!WAŻNE Informacje techniczne!

Do wydobycia skrzynki jak i wnętrzności nie są potrzebne żadne narzędzia.
Aby otworzyć skrzynkę trzeba użyć trochę siły (małe dzieci mogą nie dać rady).
Jak już znajdziecie skrzynkę, to zanim ją wydłubiecie, uważnie przyjrzyjcie się jak jest schowana, oraz zastanówcie się jak ją wydobyć. Podobnie przed wyjęciem logbooka przyjrzyjcie się jak wszystko w środku wygląda. Wyjmując logbook jak i fanty róbcie to rozważnie, aby nie wysypać wszystkiego. Umocowanie wszystkich elementów jest dokładnie przemyślane. Proszę odłożyć wszystko dokładnie tak jak było- zwłaszcza logbook jak i umocowanie skrzynki (wraz z jej zamaskowaniem).
Zwińcie bardzo mocno logbook. Bez tego następne osoby będą miały kłopot z jego wydobyciem.
W skrzynce są fanty na wymianę, jednak maksymalna średnica fantów to 1,5cm. To czarne nie jest na wymianę- w razie potrzeby przyda się do naprawy skrzynki.
W skrzynce jest ołówek, ale nie ma temperówki- żadna z moich się nie zmieściła.

Skrzynka dość nietypowa, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. 

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Afbeeldingen
Lewobrzeżna Warszawa
Naprawa torowiska
Odnawiany peron
Stara kładka i prawobrzeżna Warszawa
Widok na stację towarową