Dodatkowe atrybuty skrzynki |
|
Skrzynka zainstalowana w czasie otwartej symulacji militarnej Razor 2
AAR SCAR CG-1
Skład:
Mider - komendant
Gajos - przyboczny
Zadania:
1. Zainstalować nadajnik przy bunkrze
2. Spotkać się z przemytnikiem przy moście
Mapa:
Wykonanie:
Ruszyliśmy około godziny 1400 na południe od Ostrowika na przełaj przez tereny podmokłe. Następnie przez las do wschodniego wału strzelnicy. Po przejściu wału obserwowaliśmy teren strzelnicy do 1510. Ponieważ nie wykryliśmy żadnej aktywności w tym terenie, przystąpiliśmy do instalacji nadajnika. Na miejsce ukrycia nadajnika wybraliśmy północną ścianę bunkra. Przygotowaliśmy schowek i umieściliśmy w nim nadajnik.
Z terenu strzelnicy wyszliśmy południowym wyjściem. W trakcie marszu przez strzelnicę usłyszeliśmy rozmowy. Żeby sprawdzić, czy nadajnik nie ostał zdekonspirowany przez 30 minut prowadziliśmy obserwację terenu z południowego wału strzelnicy.
Upewniwszy się, że nadajnik jest bezpieczny ruszyliśmy na miejsce spotkania z przemytnikiem.
W rejon spotkania dotarliśmy około godziny 1800. Rozbiliśmy tymczasowy obóz. Około 1840, czyli na 20 minut przed przewidywaną godziną spotkania przeprowadziliśmy patrol okolicy.
O 1900 dostaliśmy informację, że godzina spotkania została przesunięta na 1930 a następnie informację, że godzina spotkania nie jest możliwa do określenia z nieznanych nam przyczyn.
Na miejscu spotkania przebywamy do godziny 2200, kiedy otrzymujemy niepokojącą informację o tym, ze przemytnik czeka na nas na betonowym moście. Ponieważ na rzece Długiej, w terenie działań, nie ma betonowego mostu, uznaliśmy, że nastąpiła pomyłka w czasie ustalania punktu spotkania. Natychmiast wyruszamy na betonowy most w okolicy mokradeł na zachód od Ostrowika.
Około 2300 docieramy do mostu i nawiązujemy kontakt z przemytnikiem. 15 minut później dochodzi do spotkania. Do 2400, wraz z przemytnikiem czekamy na agentów CIA. W zamian za przekazywane informacje z terenu otrzymujemy 50 ravenów.
KONIEC AAR
Nadajnikiem jest oczywiście skrzynka GC. Nie trzeba nic kopać. Niepotrzebna jest kujka. Do skrzynki dostajecie się podnosząc kamień.
Misja, którą opisałem odbyła się a AAR jest dokumentacją jej przebiegu. Jeśli interesują Was szczegóły zapraszam do przeczytania pozostałych raportów na stronie Warrior.pl