Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
GIERŁOŻ - Kwatera Hitlera - OP1D10
U Hitlera na szczycie
Właściciel: Andalka
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 139 m n.p.m.
 Województwo: Polska > warmińsko-mazurskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Normalna
Status: Gotowa do szukania
Czas: 0:30 h    Długość trasy: b.d.
Data ukrycia: 06-09-2008
98 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
21 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: Cadek, Chochlik., crl_ost, djendrju87, Duch Miasta, Igor, lukaszek1999, Marcello002, Mario84 , martuś, MED, Mirekk, Nannette, NivilS, noorbi, Psikiszek, rredan, rubin, rudymaniek, rushcore, Tisia
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Dostępna w określonych godzinach lub płatna  Można zabrać dzieci  Skrzynka niebezpieczna  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp  Miejsce historyczne

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Gierłoż kojarzy nam się głównie z byłą kwaterą Hitlera i nieudanym zamachem na niego. Obecnie cały system bunkrów i schronów jest zniszczony, tylko nieliczne ocalały w całości. Stwarza to doskonałą okazję do pochodzenia po "skałkach" bunkrowych. Właśnie w jednym z takich na w pół zniszczonych bunkrów jest ukryta skrzynka.

Skrzynka schowana kiedyś i rok przeleżała "na pusto", bo zapomniałam spisać współrzędnych. Teraz przy okazji objazdu po bunkrach mazurskich skrzynka odszukana w bardzo dobrym stanie, jedynie jakiś zwierzak nadgryzł pudełko ;)

Skrzynka znajduje się w bunkrze Hitlera nr 13. Mamy dwie drogi dojścia - trudniejszą i łatwiejszą. Opisuję obie. Pamiętaj, że szukasz tej skrzynki na własną odpowiedzialność! Teren jest trudny, nawet w opcji łatwiejszej!

Zwiedzając Wilczy Szaniec dochodzimy do zburzonego bunkra ze ścianą pełną podpierających patyczków. Skręcamy w prawo i w lewo przechodzimy wąwozem pełnych wystających drutów zbojeniowych. Tutaj rozdziela się droga:

Wariant trudniejszy, ale szybszy: Przechodzimy na prawo za krzaki i wspinamy się po dwumetrowej ściance.  Po lewej stronie widać nie za duży świerk. Tu czekamy na resztę, która wybrała się wariantem łatwiejszym.

Wariant łatwiejszy: Przechodzimy w lewo i musimy obejść kawał betonu, na szczycie którego jest skrzynka. Przechodzimy przez "polanę" z dwoma kamieniami na środku i skręcamy w prawo za zwałowiskiem, gdzie widać dwa pionowe omszone głazy. Za głazami w prawo i wspinamy się między drzewami. Przechodzimy przez przełęcz i dalej wchodzimy coraz wyżej przez krajobraz jak z bajki. Dochodzimy niedużego świerka po pawej i dalej już razem.

Wspólna droga: Wchodzimy za świerkiem jak najwyżej i szukamy kesza :)

Do wspólnej drogi można dojść jeszcze na przynajmniej 3 sposoby o różnym stopniu trudności. Poszukajcie!

Wariant łatwiejszy testowany na chłopakach 4,5 i 8 lat.

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Obszary ochrony przyrody
Wariant trudnieszy - ścianka
Wariant łatwiejszy - polana
Wariant łatwiejszy - dwa głazy
Wariant łatwiejszy - krajobraz jak z bajki
Wspólna droga - świerk
Na szczycie
Spojlak
Wpisy do logu: znaleziona 159x nieznaleziona 1x komentarz 5x Obrazki/zdjęcia 4x Wszystkie wpisy Galeria