Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Wieża widokowa SANTOK - OP1B88
Widok na wieś Santok oraz rzekę Wartę i Noteć.
Właściciel: plajster
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 45 m n.p.m.
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Szybka skrzynka  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp  Potrzebne hasło do logu!

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

SANTOK - WIEŻA WIDOKOWA

Moja skrzynka dotyczy wieży widokowej w Santoku. Santok to bardzo stara wieś, niegdyś będąca grodem obronnym zachodnich ziem Polski. Leży u ujścia rzeki Noteci do Warty. Szczególowe info na temat SANTOKA można znaleźć na stronie: www. ziemialubuska.pl

Wieża widokowa jest terenem prywatnym. Nie jest dostepna dla zwiedzających. Nie ma się jednak co martwić, gdyż właściciel nie przegania turystów, a z terenu przy wieży widok na okoliczne tereny również jest fantastyczny, o czym świadczą dołączone fotki.

Jak dotrzeć do wieży? Do Santoku dojechać można drogą wojewódzką numer 158. Na głównej krzyżówce (za mostem od strony Skwierzyny, lub za wiaduktem od strony Gorzowa Wielkopolskiego) należy skręcić w drogę na Czechów. Kierujemy się ok. 300-500m prosto, następnie skręcamy w prawo pod wiadukt. Powinniśmy zobaczyć kościół. W tym miejscu najlepiej zostawić auto (podane współrzędne GPS doprowadzą Was właśnie pod kościół). Dalej udajemy się pieszo w drogę polną koło budynku OSP. Idziemy pod górkę, mijając cmentarz po prawej stronie. Dochodzimy do krzyżówki, gdzie zawracamy prawie o 180 stopni i kierujemy się prosto w kierunki wieży, którą pewnie już wcześniej zauważymy (idąc pod górkę proszę obejrzeć się za siebie Uśmiech). Jeżeli się udało to gratulują bo widoki są naprawdę extra !!!.

Jako hasło do loga proszę podać kierunek świata od strony którego znajdują się drzwi wejściowe do wieży (przypomnę, że mamy 4 kierunki: północ, wschód, południe, zachód).

MIŁEGO ZWIEDZANIA I SZUKANIA :)