W 1943 roku zbudowano nawet bocznicę do lasu między Orliną i Grabiną, ponieważ także w tej okolicy odkryto pokłady rudy. Niestety z okresu przed rozbudową linii kolejowej nie zachowało się zbyt wiele danych. Wiadomo, że w roku 1939 kolejka zakończyła z deficytem. Podobnie było także w 1940 roku. Sytuacja zmieniła się w roku 1941, który przyniósł zysk w wysokości 12 285,66 marek niemieckich. Przewieziono wówczas 69 419 ton, przy czym przyjęto z państwowej kolei normalnotorowej 13 477 ton, a przeładowano z kolejki powiatowej na wagony normalnotorowe 13 112 ton. Natomiast pozostałe przewozy to przewozy wewnętrzne Jarocińskiej Kolei Powiatowej. W zakresie przewozów pasażerskich brak jest danych. W okresie tym kolejka zatrudniała 66 pracowników.
Na znalazców czekają certy. Proszę o dokładne odkładanie skrzyneczki. Dzięki.
Symbol | Typ | Współrzędne | Opis |
---|---|---|---|
Interesujące miejsce | --- | budynek stacji |