MŁYŃSKI WIADUKT
Młyński Wiadukt-Most kolejowy w pobliżu wsi Rozłazino został wybudowany w 1905 roku. Biegnąca po nim linia kolejowa Lębork-Kartuzy została zamknięta w 2001 roku. Most ma w najwyższym punkcie 18m, płynie pod nim spokojna rzeczka Węgorza (niegdyś Młyńska Struga). Obecnie na wiadukcie znajduje się jedna z wyższych ścianek wspinaczkowych Pomorza. Most był budowany przez dwa lata.W odległości około 75 m od mostu znajdują się zabudowania Rozłazińskiego Młyna istniejące co najmniej od początku XIX wieku. Po drugiej wojnie cały budynek dawnego młyna został przeznaczony na cele mieszkalne
Skrzynka ukryta jest na górze mostu. Wystarczy wejść na szczyt od strony przeciwnej niż dom. Aby ją odnaleźć musisz wdrapać się schodkami na górę. Po swojej prawej stronie zobaczysz słupek kolejowy z numerem 92/4. Ustaw się na przeciwko niego i spójrz przed siebie. Zobaczysz tory, stań pomiędzy szynami w miejscu równoległym do wcześniej opisanego słupka. Szukaj daty na wewnętrznej stronie szyny – 1956. Kesz jest zasypany i zakryty kamieniami.