Przed rokiem 1945 stacja kolejowa nosiła niemiecką nazwę Radlitzdorf. Nazwa została zmieniona na polską, po odzyskaniu przez Polskę niepodległości.
Obecnie na stacji leży zarośnięty trawą i młodymi krzakami tor główny (w stanie dobrym, częściowo bardzo dobrym) i jeden tor dodatkowy, który jest całkowicie zarośnięty. Stare, przedwojenne mapy niemieckie pokazują istnienie ładowni w przedłużeniu osi stacji (tory w kierunku Łowynia odbijają w lewo szerokim łukiem). W odległości około 600 m od pobliskiego przejazdu można znaleźć w lesie ruiny potężnej konstrukcji - rampy o wysokości około 5 m ponad poziom gruntu, z obustronnym dostępem. Rampa ta nie występuje na mapach wojennych (pojawia się wtedy dodatkowy tor od zachodniej strony na wysokości stacji), a na późniejszych, polskich opracowaniach wspomniana rampa nie zawsze jest uwzględniana.
Wieża wodna jest zdewastowana, brakuje drzwi i okien. Częściowo zachowała się drabina prowadząca na wyższy poziom kondygnacji
Źródło: Wikipedia