Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
SW 20 – Fenrir, Żarłoczny Wilk - OP86P1
pamiątka po Sukkub InO 2014
Owner: do-mi
This cache belongs to GeoPath!
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 198 m. ASL.
 Region: Poland > pomorskie
Cache type: Multicache
Size: Small
Status: Archived
Date hidden: 25-10-2014
Date created: 16-01-2015
Date published: 16-01-2015
Last modification: 28-08-2022
46x Found
3x Not found
0 notes
watchers 4 watchers
51 visitors
41 x rated
Rated as: Excellent
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Go geocaching with children  Bike  Compass  Take something to write  Nature 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL

Skrzynka ta jest pamiątką po wydarzeniu Sukkub InO 2014 - Trasa Geocachingowa i zarazem jednym z elementów geościeżki Sukkub InO 2014 - Skarby Walhalli. Zachęcam oczywiście do zdobywania tej skrzynki właśnie jako element geościeżki, w oryginalnej formie imprezy na orientację, posiłkując się współrzędnymi i dodatkowym opisem jedynie w razie problemów z jej odnalezieniem.

 

 

Fenrir, jeden z najstraszliwszych pomiotów Lokiego, był dzikim, żarłocznym wilkiem, nad którym nikt nie mógł do końca zapanować. Gdy Odyn dowiedział się, że podczas Ragnarök przeznaczone jest mu zginąć w paszczy Fenrira, postanowił go uwięzić. Jednakże żaden łańcuch nie był w stanie utrzymać zwierzęcia dopóki karły nie wykonały specjalnego tworzywa z korzeni góry i ptasiej śliny. Petami, które wyglądały jak jedwabna wstążka, Fenrir został przybity do skały, a w jego paszczę wetknięto miecz, aby pozostała otwarta i aby wilk nie mógł gryźć…

 

Współrzędne miejsca rozpoczęcia poszukiwań zostały odzwierciedlone na wycinku mapy oraz oznaczone lampionem na poniższym zdjęciu.

 

Aby odnaleźć skrzynkę, udaj się z tego miejsca na zachód do pierwszego słupa i znajdź pierwszy etap w promieniu 5 metrów od niego. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.

 

PAMIĘTAJ:  zostaw skrzynkę zamaskowaną tak, jak ją znalazłeś - nie psuj zabawy innym.

UWAGA: Kredka jest integralną częścią skrzynki, podobnie jak logbook. Nie jest na wymianę, więc proszę jej nie zabierać!

Pictures
współrzędne
miejsce rozpoczęcia poszukiwań
słup
pierwszy etap - tam szukaj
drugi etap - tam szukaj
Log entries: Found 46x Not found 3x Note 0x All entries