Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
SW 35 – Gimle, Nowy Świat - OP86NY
pamiątka po Sukkub InO 2014
Właściciel: Biedak
Ta skrzynka należy do GeoŚcieżki!
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 156 m n.p.m.
 Województwo: Polska > pomorskie
Typ skrzynki: Quiz
Wielkość: Duża
Status: Gotowa do szukania
Data ukrycia: 25-10-2014
Data utworzenia: 16-01-2015
Data opublikowania: 16-01-2015
Ostatnio zmodyfikowano: 29-07-2022
29x znaleziona
0x nieznaleziona
2 komentarze
watchers 4 obserwatorów
106 odwiedzających
27 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
17 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: areckis, Badzia Gadzia - (BG), bamba, Charon7, darkpawel, do-mi, eliksir, greg273, GuMiS160, JKZJ, LadyMoon, Miki., Qbacki, Rausz, spiderk, wolny, woyt
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Potrzebny kompas  GeoHotel  Weź coś do pisania  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp  Dostępna tylko pieszo 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Skrzynka ta jest pamiątką po wydarzeniu Sukkub InO 2014 - Trasa Geocachingowa i zarazem jednym z elementów geościeżki Sukkub InO 2014 - Skarby Walhalli. Zachęcam oczywiście do zdobywania tej skrzynki właśnie jako element geościeżki, w oryginalnej formie imprezy na orientację, posiłkując się współrzędnymi i dodatkowym opisem jedynie w razie problemów z jej odnalezieniem.

 

 

Gimle, najpiękniejsze miejsce na ziemi, było pierwotnie jednym ze wzgórz Asgardu, miasta bogów. Gimle, położone na najbardziej wysuniętym południowym krańcu Asgardu, było miejscem jaśniejszym od słońca. Po wydarzeniach Ragnarök, Gimle wyłoniło się w wielkiego oceanu, który zalał Midgard, tworząc nowy świat, na który z Yggdrasil mogła zejść ostatnia para ludzka, aby zapoczątkować nową historię, pełną radości, spokoju i harmonii, a wolną od wojen, przemocy i sporów…”

 

UWAGA: współrzędne nie wskazują miejsca ukrycia skrzynki, a jedynie na szkołę, w której znajdowała się baza rajdu.

 

Aby odnaleźć skrzynkę, należy przejść całą lub przynajmniej większość trasy geościeżki Sukkub InO 2014 – Skarby Walhalli. Podpowiedzi, jak znaleźć fnał, znajdują się w wybranych pozostałych skrzynkach i rozrzucone są po całej trasie.

 

Gorąco zachęcam do zdobywania skrzynek w oryginalnej formie imprezy na orientację. W tym celu należy ściągnąć sobie i wydrukować mapę części południowej i północnej oraz opis trasy. Wszystkie miejsca oznaczone na mapie (punkty kontrolne - czyli miejsca, z których należy szukać skrzynek według podanych wytycznych) oznaczone są na zdjęciach lampionami. W razie potrzeby można oczywiście posiłkować się współrzędnymi skrzynek, co w praktyce oznacza, że każdy może modyfikować stopień trudności całej trasy w zależności od swoich potrzeb.

 

 

Tymczasowe sprostowanie do opisu trasy:

SW10 - skrzynki należy szukać 25 metrów na południowy wschód zamiast na południowy zachód

SW11 - skrzynki należy szukać 50 metrów na północny wschód (azymut około 30 stopni) zamiast na północ

SW26 i SW31- skrzynki NIE są magnetyczne

SW29 i SW34 - skrzynki są już dostępne do szukania według wskazówek podanych w opisie trasy

 

 

W skład całej trasy wchodzą skrzynki:


SW 1 – Eliwag, Rzeka Północna
SW 2 – Wigrid, Pole Ostatniej Bitwy
SW 3 – Jormungand, Żmij Ziemny
SW 4 – Loki, Symbol Oszustwa
SW 5 – Thokk, Nieczuła Olbrzymka
SW 6 – Sleipnir, Koń Odyna
SW 7 – Urd, Źródło Poznania
SW 8 – Einherjar, Armia Odyna 
SW 9 – Sampo, Magiczny Talizman
SW 10 – Brisingamen, Złoty Naszyjnik Frei
SW 11 – Angrboda, Matka Potworów
SW 12 – Idun, Opiekunka Jabłek Młodości
SW 13 – Draupnir, Pierścień Bogactwa
SW 14 – Seidr, Magia Bogów
SW 15 – Gungnir, Włócznia Odyna
SW 16 – Bifröst, Tęczowy Most
SW 17 – Nidhogg, Smok Podziemi
SW 18 – Ragnarök, Koniec Świata
SW 19 – Niflheim, Upiorna Siedziba Bogini Hel
SW 20 – Fenrir, Żarłoczny Wilk
SW 21 – Asgard, Siedziba Bogów
SW 22 – Ginnungagap, Ziejąca Pustka
SW 23 – Yggdrasil, Drzewo Świata
SW 24 – Jötunheim, Kraina Olbrzymów
SW 25 – Sigurd, Pogromca Smoka Fafnira
SW 26 – Walhalla, Sala Martwych
SW 27 – Widar, Samotny Mściciel
SW 28 – Hodur, Strzała Z Jemioły
SW 29 – Mimisbrunn, Studnia Mądrości
SW 30 – Wanaheim, Kraina Zapomnianych Bogów
SW 31 – Aegir, Piwo Bogów
SW 32 – Andwarinaut, Przeklęty Pierścień
SW 33 – Mjollnir, Młot Thora
SW 34 – Gullinbursti, Złoty Dzik

SW 35 – Gimle, Nowy Świat

 

PAMIĘTAJ:  zostaw skrzynkę zamaskowaną tak, jak ją znalazłeś - nie psuj zabawy innym.

 

UWAGA: Kredka jest integralną częścią skrzynki, podobnie jak logbook. Nie jest na wymianę, więc proszę jej nie zabierać!

Zasady reaktywacji Reaktywacja jest zabroniona i nie ma od tego wyjątków.
Przeczytaj więcej o reaktywacji skrzynek TUTAJ
Obrazki/zdjęcia
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
jedno z miejsc
Wpisy do logu: znaleziona 29x nieznaleziona 0x komentarz 2x Wszystkie wpisy