Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
66x znaleziona
0x nieznaleziona
10 komentarze
12 obserwatorów
Oceniona jako: znakomita
65 x rekomendowana
Atrybuty skrzynki
Opis
PL

Gryf – mityczny pół lew, pół orzeł niepodzielnie władał Pomorzem. Zakładał swe siedziby w trudno dostępnych miejscach, do których wyprawy organizowali liczni śmiałkowie licząc na zdobycie skarbów gromadzonych przez te latające „pomorskie smoki”.
Zapraszamy Was do podjęcia takiej wyprawy.
Do ruszenia szlakiem zachodniopomorskiej kultury, sztuki, zabytków i historii. Do zaobserwowania jak w ciągu kilku dziesięcioleci pomorzanie stworzyli miejsce splecione z wielu tradycji, poglądów, kultur i obyczajów, wsparte barwną przeszłością.
Gryfom przypisuje się mądrość, odwagę i wytrwałość, szybkość i waleczność – to cechy, które i Wy musicie w sobie odnaleźć, by dotrzeć do Skarbu Gryfa. Stanąć z nim oko w oko i powiedzieć ZWYCIĘŻYŁEM!
Opis finału:
Aby zdobyć Gryfa, wykonaj następujące obliczenia:
a=T+Q-M
i=C+T-Y
k=U+B-D
n=G+A+K
r=P+L-Z
s=F+R-Y
t=C-S-N
u=B-I+E
y=F+N-U
z=A-F+E
Skrzynka finałowa jest tu:
53°tu.skr’ 14°zy.nia‘
suma kontrolna t+u+s+k+r+z+y+n+i+a=48
Uwaga - kesz chyli się ku upadkowi, czaszka musi być. W tej chwili teren ogrodzony, ale przejść można.
Projekt Gryf został zorganizowany przy współudziale Nadleśnictwa Trzebież oraz Transgranicznego Ośrodka Edukacji Ekologicznej.

Dodatkowe informacje
Wpisy do logu:
66x
0x
10x