Log in om de coördinaten te kunnen zien.
66x Gevonden
0x Niet gevonden
10 Opmerkingen
12 Volgers
Beoordeeld als: uitstekend
65 x Aanbevolen
Cache attributen
Beschrijving
PL

Gryf – mityczny pół lew, pół orzeł niepodzielnie władał Pomorzem. Zakładał swe siedziby w trudno dostępnych miejscach, do których wyprawy organizowali liczni śmiałkowie licząc na zdobycie skarbów gromadzonych przez te latające „pomorskie smoki”.
Zapraszamy Was do podjęcia takiej wyprawy.
Do ruszenia szlakiem zachodniopomorskiej kultury, sztuki, zabytków i historii. Do zaobserwowania jak w ciągu kilku dziesięcioleci pomorzanie stworzyli miejsce splecione z wielu tradycji, poglądów, kultur i obyczajów, wsparte barwną przeszłością.
Gryfom przypisuje się mądrość, odwagę i wytrwałość, szybkość i waleczność – to cechy, które i Wy musicie w sobie odnaleźć, by dotrzeć do Skarbu Gryfa. Stanąć z nim oko w oko i powiedzieć ZWYCIĘŻYŁEM!
Opis finału:
Aby zdobyć Gryfa, wykonaj następujące obliczenia:
a=T+Q-M
i=C+T-Y
k=U+B-D
n=G+A+K
r=P+L-Z
s=F+R-Y
t=C-S-N
u=B-I+E
y=F+N-U
z=A-F+E
Skrzynka finałowa jest tu:
53°tu.skr’ 14°zy.nia‘
suma kontrolna t+u+s+k+r+z+y+n+i+a=48
Uwaga - kesz chyli się ku upadkowi, czaszka musi być. W tej chwili teren ogrodzony, ale przejść można.
Projekt Gryf został zorganizowany przy współudziale Nadleśnictwa Trzebież oraz Transgranicznego Ośrodka Edukacji Ekologicznej.

Extra hints
Logs:
66x
0x
10x